Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Voorzieningen
24-uursreceptie
Gastendiensten
Schoonmaakservice (dagelijks)
Kamervoorzieningen
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger (op verzoek)
Handdoeken inbegrepen
Privébadkamer
Entertainment
Led-tv van 32 inch met satellietzenders
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Meer
Airconditioning
Strijkijzer/strijkplank op verzoek
Beleid
Inchecken
Inchecken vanaf 13.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
New Wave Melawati
New Wave Hotel Melawati Hotel
New Wave Hotel Melawati Taman Melawati
New Wave Hotel Melawati Hotel Taman Melawati
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij New Wave Hotel Melawati?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij New Wave Hotel Melawati te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij New Wave Hotel Melawati?
Je kunt vanaf 13.00 uur inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij New Wave Hotel Melawati uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Waar ligt New Wave Hotel Melawati?
Dit hotel in Taman Melawati ligt op 1,7 km van Nationale Dierentuin en op 4,2 km van Setapak Central Mall. Ook Ampang Point Shopping Centre en Great Eastern Mall liggen binnen 10 km afstand.
Beoordelingen over New Wave Hotel Melawati
Beoordelingen
5,8
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 32 beoordelingen
10 - Uitstekend
5
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 32 beoordelingen
8 - Goed
8
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 32 beoordelingen
6 - Redelijk
6
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 32 beoordelingen
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 32 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
10
5,8/10
Netheid
5,2/10
Personeel en service
4,4/10
Voorzieningen
5,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Phyllis
19 jan 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Phyllis
8 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Parminder
15 mei 2024
Parminder
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
SYED ABDULLAH
29 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SYED ABDULLAH
1 nacht verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Steve, Malaysia
Zakenreiziger, Reisde met partner
11 dec 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No drinking water & soap provided. Air-cond does not cooling. Room was smelled with cigrate smock.
Steve
1 nacht verbleven in december 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 aug 2020
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dirty room, no lift and you need to carry all your heavy luggage using stairs
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Akmal
6 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Akmal
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
MUNIARAJ
Reisde met een groep, Reisde met familie
2 feb 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MUNIARAJ
4 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Rosadzlyana
Reisde met een groep
2 jan 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Rosadzlyana
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
siti
13 dec 2019
siti
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 nov 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
keadaan bilik air yang tidak memuaskan . tiada ruang udara atau tingkap kecil untuk udara luar. bilik air yang sempit
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Harris
Reisde met familie
20 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AMAT MENGECEWAKAN!
Kami tahu apa yang kami bayar. Tapi jika keadaan bilik tidak seperti yang diiklan kan dengan channel TV yang tak dapat, tuala berbau dan yang paling tak boleh diterima bila ada seekor lipas dewasa dibawah lipatan selimut (warna coklat) itu memang TIDAK BOLEH DITERIMA!
Kami check-in dalam kesuntukan masa (pukul 5pm) dan selepas semua mandi, pukul 7pm terpaksa kami CHECK-OUT!
Harap owner hotel (kaum India barangkali) JAGA KEBERSIHAN bilik hotel anda. Kami bukan duduk FREE. Dengan RM68 semalam, sekurang² nya pastikan cadar tidak ada tompokan najis lipas!
Harris
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
30 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No comments.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 sep 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Cawan xde, air xbg😅
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 sep 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
4 sep 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
samhs
Reisde met familie
1 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very poor service..
samhs
1 nacht verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
23 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel paling teruk
Hotel yang sangat teruk dengan staf yang sangat sombong serta angkuh
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
23 jun 2019
Negatief: Personeel en service
Moderate...ok
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
19 jun 2019
Its ok la for cheap hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 jun 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Layanan tidak menyenangkan dan permintaan tidak dilaksanakan
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
S
2 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
overall the place good ,clean,quiet
S
2 nachten verbleven in mei 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
18 aug 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Chan
15 aug 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer