Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel





Beoordelingen
4,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer, privébadkamer laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

DoubleTree by Hilton Putrajaya Lakeside
Putrajaya
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Waterglijbaan
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 192 beoordelingen
De prijs is € 69
inclusief belastingen en toeslagen
26 aug - 27 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel ligt in de buurt van Bukit Bintang en is gelegen bij een winkelcentrum. Winkelliefhebbers kunnen hun hart ophalen bij Jalan Alor en Berjaya Times Square, terwijl natuurgenieters bij KLCC Park en Batu-grotten van het natuurschoon in de omgeving kunnen genieten. Petrosains Science Discovery Centre en Botanische Tuin Perdana zijn ook zeker het bezoeken waard.

83, Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur, 55100
In de buurt
- Jalan Alor - 1 min. lopen - 0.0 km
- Berjaya Times Square - 5 min. lopen - 0.5 km
- Pavilion Kuala Lumpur - 7 min. lopen - 0.6 km
- KLCC Park - 15 min. lopen - 1.3 km
- Petronas Twin Towers - 19 min. lopen - 1.6 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- KFC - 1 min. lopen
- Mon Chinese Beef Roti 蕃坊酥小蒙 - 1 min. lopen
- Restoran Al-Basha - 1 min. lopen
- Oasis Fun Pub - 2 min. lopen
- Al Sultan - 1 min. lopen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: MYR 50.00 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
OYO Rooms Bukit Bintang Monorail Hotel
OYO Rooms Bukit Bintang Monorail
OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel Kuala Lumpur
OYO 105 Sabrina Golden Palace Kuala Lumpur
OYO 105 Sabrina Golden Palace
Oyo 105 Sabrina Golden Palace
OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel Hotel
OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel Kuala Lumpur
OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel Hotel Kuala Lumpur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over OYO 105 Sabrina Golden Palace Hotel
Beoordelingen
4,8
5,0/10
Netheid
5,0/10
Personeel en service
4,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 jan 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
31 dec 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very lousy and dirty hotel.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2017
4/10 – Matig
MUDASSAR
30 dec 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MUDASSAR
3 nachten verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
sharad
15 okt 2017
Positief: Personeel en service
Good place to stay if solo. Rooms so so
sharad
1 nacht verbleven in oktober 2017
6/10 – Redelijk
Siti Jamaliah
6 aug 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Siti Jamaliah
1 nacht verbleven in augustus 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
20 apr 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
超爛超髒服務不好又坑
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Muhammad
18 apr 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muhammad
4/10 – Matig
Glenn, Toronto
18 mrt 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed
Glenn
6/10 – Redelijk
Lijuan
1 dec 2016
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
No water & electricty
Lijuan
6/10 – Redelijk
JAEUK
20 nov 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not good
JAEUK
10/10 – Uitstekend
Goh
13 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
:)
Goh
4/10 – Matig
Rei, 香港
12 sep 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
安かろう悪かろうの良い例
Rei
6/10 – Redelijk
Mei
8 sep 2016
Negatief: Netheid, comfort kamer
Poor
Mei
2/10 – Ontzettend slecht
vincent, penang malaysia
26 aug 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty filthy noisy crampy room
vincent
2/10 – Ontzettend slecht
Shahidul, Dhaka, Bangladesh
16 jul 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of my worst experiences
Shahidul
2/10 – Ontzettend slecht
lee, 전주
10 jul 2016
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
이곳에서 하루 최악
lee
2/10 – Ontzettend slecht
kiva
3 jul 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
根本就是一家骗子酒店,完全显示是黑店。
kiva
6/10 – Redelijk
Dasol
7 jun 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
접근성의 숙소
Dasol
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
5 jun 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
圖片沒真的
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
30 apr 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
different from picture
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Abdullah Al, Bangladesh
19 apr 2016
Positief: Netheid
Need to increase breakfast items
Abdullah Al
6/10 – Redelijk
Lina
5 apr 2016
Lina
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great experience in an excellent hotel
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
mohd, indonesia
3 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Feel great and will be back here again
mohd
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer