Familie suite, 2 tweepersoonsbedden | Gratis wifi

Beoordelingen van OYO 211 Hotel Pritty

2.5 out of 5
OYO 211 Hotel Pritty
No. 70, Jalan Usahawan 7, Sri Rampai, Business Park, Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur

Beoordelingen

5,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 18 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 18 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 18 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 18 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 18 beoordelingen" "

5,0/10

Netheid

5,8/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

4,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty and unpleasant condition
Toilet very dirty and smelly,there is human hair on the mattress cover, only 4 Msian channel tv available and room also very smelly.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Leo op 2 okt 2020
Hi, we sincerely apologize for the trouble caused. We would like to thank you for sharing such important feedback, we will surely work on this to ensure your next stay turns out to be an amazing one. Regards, Leo

4/10 – Matig

Harris

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teruk! Cari hotel setaraf lain yg lebih baik
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Zara op 16 jan 2020
Hai, Maaf untuk masalah yang dihadapi. Kami telah mencatatkan maklum balas anda dengan sewajarnya dan memastikan perkhidmatan yang lebih baik pada masa akan datang. Mempunyai hari yang baik :) Salam, Zara

4/10 – Matig

Lim

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
When I come they say don’t have rooms already...that is different kind of room i booking...and the bed is very dirty
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Team OYO op 17 dec 2019
Thank you for rating us, Lim! We have duly noted your feedback and ensure better services in the future. Regards, Team OYO

6/10 – Redelijk

tunku abd hamid

3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Joey op 21 nov 2019
Hi, Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Joey

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Kevin op 14 okt 2019
Thanks for the positive rating, Hope to host you soon :) Regards, Kevin

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I requested non smoking & no window room & room is turn to another way round ,the room full of cigarette smell, bed sheet is dirty.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Edward op 21 sep 2019
Hi, We are extremely sorry that your experience did not match your expectations with us. This is on us and we would love to know how can we make it better for you. Please feel free to reach out to us over our direct contact handles. Regards, Edward

6/10 – Redelijk

Ikmal Hakimi

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Ravneet op 16 jul 2019
Hi, Ikmal ! Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we'll ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Ravneet

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Leonardo op 9 jul 2019
Sorry for the discommode, We understand that we were not able to live up to your expectations. Do not worry, we’re continuously working to improve our services to make sure your next stay is pleasant with us. Regards, Leonardo

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Jordan op 3 jul 2019
Hey, We shall continue to make you happy and satisfied with our services. Hope to serve you better always! Regards, Jordan

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
A place for non-light sleepers
Water dripping from sink tap all night long. Since hotel is closeby to main road, for light sleepers; it's hard to doze off. All in all, service is OK. Match the price.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Mark op 3 jul 2019
Hey, Thank you so much for rating us positively. As per the feedback, we can see that you aren't completely satisfied with our services, we've notified the concern with our significant team to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Mark

6/10 – Redelijk

Zunaidi

Positief: Netheid
cadangan
memuaskan, ada beberapa perkara perlu diperbaiki
8 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Cheshta op 26 jun 2019
Hai, Kami sangat meminta maaf atas masalah yang disebabkan. Komen anda akan membantu kami dalam menjaga tetamu masa depan lebih tegas. Salam, Cheshta

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Barbara op 21 jun 2019
Hi, We sincerely apologize for the trouble caused. Your comments will help us in taking care of future guests more resolutely. Regards, Barbara

2/10 – Ontzettend slecht

LIM

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the room is not soundproof.very noisy
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Chetan op 25 mei 2019
Hi, Lim! Regret the experience you have gone through. Being a visitor, we do realize how it feels in such circumstances, however, we’ve immediately shared the feedback to our relevant team to look into this concern so that our other guests don’t face such trouble further. Hope to make your future experience delightful and we assure you that we won’t let you down this time. Regards, Chetan

6/10 – Redelijk

Khairul

Positief: Netheid
Jika kita akan naik grab, kita tak bisa memasukkan tujuan ke hotel pritty, karena akan salah. Jadi langsung coba berdasarkan alamat
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Edward op 25 mei 2019
Hai, Khairul! Kami mohon maaf atas pengalaman yang Anda alami bersama kami. Umpan balik Anda akan membantu kami dalam bekerja menuju pengalaman yang lebih baik di masa depan. Semoga harimu menyenangkan. Salam, Edward

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad
Terrible cleanliness, extremely bad service,didnt make up room. Heater wasn't working, cigarette ashes on table.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Alex op 25 mei 2019
Sorry to hear this, Please consider this as an off case, as cleanliness is one of our top priorities. Do give us a chance to host you again and we'll make sure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Alex

6/10 – Redelijk

Muhammad shafiq

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Blower bilik air rosak..
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Chetan op 25 mei 2019
Hai, Shafiq! Kami menyesali masalah yang disebabkan. Maklum, maklum balas ini telah dihantar kepada pasukan yang terlibat dan langkah-langkah perlu diambil untuk mengelakkan isu-isu seperti di masa depan. Melihat ke hadapan untuk menganjurkan anda dengan pengalaman yang hebat di masa depan. Salam, Chetan

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Ac prob
Ac keep on switch off. Switch on but up to 1 hour and switches off. No action after complained. Said yes it is since will be very cold. But it sweats once ac off.
3 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the area of the property,but the room very poor condition and not so clean...
1 nacht verbleven in april 2019