Signature Hotel at Bangsar South

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op 10 minuten lopen van Universiteit van Malaya

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Zakelijke services
  • Schoonmaakservice
  • 24/7 receptie

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed (Without Window)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een minibar
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard Twin kamer (Without Window)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een minibar
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 1 kingsize bed (With Window)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een minibar
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premium suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
  • 16 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Executive suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 27 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, 1 kingsize bed (Without Window)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een bidet
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een minibar
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standard Queen Room (No Window)

  • Max. aantal: 2

Standard Twin Room (No Window)

  • Max. aantal: 2

Superior King Room

  • Max. aantal: 2

Triple Room

  • Max. aantal: 3

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
B-10 Pantai Business Park, Off Jalan Pantai Baru, Kuala Lumpur, 59200

In de buurt

  • Menara Telekom - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Pantai Medical Center - 5 min. lopen - 0.5 km
  • The Gardens Mall - 8 min. lopen - 0.8 km
  • Universiteit van Malaya - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Mid Valley Megamall - 15 min. lopen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Kerinchi - 4 min. lopen
  • Station Mid Valley - 16 min. lopen
  • Kuala Lumpur International Airport (KUL) - 45 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Haslam - ‬3 min. lopen
  • ‪Nabila Corner Restaurant - ‬3 min. lopen
  • ‪Ali Café Tomyam Seafood - ‬4 min. lopen
  • ‪Vitamin Factory - ‬11 min. lopen
  • ‪Kedai Makan Pak Ya - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Signature Hotel at Bangsar South

Hotel in de buurt van Mid Valley Megamall
Signature Hotel at Bangsar South biedt faciliteiten zoals een kapsalon en een businesscentrum aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Parkeerplaatsen (toeslag), een kluis bij de receptie en een bankethal
  • Een bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en vergaderruimtes
  • Een geldautomaat/bankservice, gratis kranten en een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Signature Hotel at Bangsar South bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met bidets en baden of douches
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein; reserveren verplicht
  • Parkeerplekken ter plaatse (MYR 8 per dag)
  • Beperkte gelegenheid voor zelf parkeren ter plaatse

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Verhoogd toilet
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2015
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Bidet
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante borgsom: MYR 50.00 per verblijf

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Parkeerkosten: MYR 8.00 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Signature Hotel Bangsar South Kuala Lumpur
Signature Hotel Bangsar South
Signature Bangsar South Kuala Lumpur
Signature Bangsar South
Signature At Bangsar South
Signature Hotel at Bangsar South Hotel
Signature Hotel at Bangsar South Kuala Lumpur
Signature Hotel at Bangsar South Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Signature Hotel at Bangsar South?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Signature Hotel at Bangsar South te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van MYR 8.00 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Signature Hotel at Bangsar South?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Signature Hotel at Bangsar South uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Signature Hotel at Bangsar South?

Dit hotel ligt in het centrum van Kuala Lumpur, binnen 2 km afstand van Universiteit van Malaya en Mid Valley Megamall. Ook The Gardens Mall en Bangsar Village liggen binnen 2 km afstand. Station Kerinchi ligt op maar 4 minuten lopen en naar Station University is het 16 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Signature Hotel at Bangsar South

6,8

7,0

Netheid

6,6

Locatie

7,0

Personeel en service

5,0

Milieuvriendelijkheid

6,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 56 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

MOHD HUDA

Positief: Netheid, personeel en service
Ok
1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Saraspathy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Tv not working No safe Tap and towel holder broken Worst experience was when water supply was stopped while husband was having a shower. When supply resumed we had thick rusty chocolate water coming in and it stained sink and toilet!!!
4 nachten verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Christian

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Avoid if you can

Booked this place for one night because of proximity to Pantai Hospital. Very disappointing. TV service was not working and hotel staff was unconcerned when advised. Generally, staff was not friendly and welcoming and seemed to have no idea of what customer service is about. Room itself was sparsely furnished, providing only the most bare essentials. Check-in took a very long time to process and staff appeared unsure of what they were doing. Will never make the mistake of staying there again.
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Venkatramanan

2 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

WPY

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Make sure your room is clean enough before letting your customer to check in eventhough you're in rushing.
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Fuzie, Melaka

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The management should improve the cleanliness of the hotel and surrounding area and also the facilities.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Sheena, kl

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was just ok to me.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok for family..or solo travel
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Ismail

Positief: Netheid
Air cond problem manternance not coming
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Lee

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Near toLRT station

Bedsheet and blanket had strange smell
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

ABDULLAHI ABUBAKAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very Good

The experience was quite exciting and pleasing, I look forward to more of such experience in the future
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Mansor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Roszita, Bangi

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Need improvement on room housekeeping bcoz on my experience stay here 4d3n not quite proper housekeeping. Anyway Nice and worth it to stay here.
3 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Vidhya, Malaysia

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I could not access to my room as the card was unable to open the door. The receptionist Ms. Atikah was very helpful inspite attending the receptionist task all alone. After 40 minutes we had resolved the matter and we were given a better room. However the cleaniness of the pillow cases and toilets need to be taken cleaned. Room services were required for few times and upon constant request only the rooms are cleaned. I think the service and cleaniness of the rooms need to be emhanced.
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

AIK SIONG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiada tempat parking khas untuk pelanggan dan bunyi bising di waktu pagi.
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Syakirah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Good

Friendly staffs, good hospitality
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

TAN

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Jeba, Australia

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No eating facilities and hotel unable to provide IT/internet facilities to occupants.
9 nachten verbleven in september 2018