Een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Travelodge Bukit Bintang

3.5 out of 5
Travelodge Bukit Bintang
6, Jalan Alor, Bukit Bintang, Kuala Lumpur, Kuala Lumpur

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 108 van 239 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 88 van 239 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 239 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 239 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 239 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

AIHSUAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is good
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Zura op 24 mrt 2024
Dear Mr/Ms Aihsuan,Thank you for taking time share your feedback and for choosing to stay at Travelodge Bukit Bintang Hotel, Kuala Lumpur.Thank you for the positive comment towards our hotel and associates. I shall share this with the team and will indeed be a pleasure to welcome you back in future.Please do not hesitate to contact us for your future stay, we are delight to assist you anytime.Thank you and have a good day.Regards,Nurbaizura Saedin @ ZuraAssistant Front Office ManagerTravelodge Bukit BintangNo 16 ,Jalan Alor, Bukit Bintang,50200 Kuala Lumpur,Malaysia. T: +603 21431818 W: www.travelodgehotels.asia

8/10 – Goed

Duke

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Convenient
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Zura op 24 mrt 2024
Dear Mr Duke,Thank you for taking time share your feedback and for choosing to stay at Travelodge Bukit Bintang Hotel, Kuala Lumpur.Thank you for the positive comment towards our hotel and associates. I shall share this with the team and will indeed be a pleasure to welcome you back in future.Please do not hesitate to contact us for your future stay, we are delight to assist you anytime.Thank you and have a good day.Regards,Nurbaizura Saedin @ ZuraAssistant Front Office ManagerTravelodge Bukit BintangNo 16 ,Jalan Alor, Bukit Bintang,50200 Kuala Lumpur,Malaysia. T: +603 21431818 W: www.travelodgehotels.asia

6/10 – Redelijk

HIROYASU

Reisde met familie
洗面台の排水に水漏れがあった。 バスタオルが古く少し黒ずみが気になった。 チェックアウトの後、夕刻まで荷物を預かっていただいて助かった。 アロー通りが賑やかで楽しかった。また、周辺に数多くお店があり良かった。
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Zura op 23 mrt 2024
Dear Mr Hiroyasu,Thank you for taking time to share your feedback and for choosing to stay at Travelodge Bukit Bintang Hotel, Kuala Lumpur.Your experience is our concern and we are sincerely apologize for inconvenience that happened during your stay with us. We will address these shortcomings with our team for improvement.Thank you for the feedback and we will do the best to improve for better in future.Please do not hesitate to contact us for your future stay, it’s a pleasure to assist you anytime.Thank you and have a good day.Regards,Nurbaizura Saedin @ ZuraAssistant Front Office ManagerTravelodge Bukit BintangNo 16 ,Jalan Alor, Bukit Bintang,50200 Kuala Lumpur,Malaysia. T: +603 21431818 W: www.travelodgehotels.asia

4/10 – Matig

Andrea

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very run-down. The bathroom, in particular, was not clean; it felt very grimy. The towels were not clean. The floor (hardwood) was dirty. We kept having to ask for toilet paper. The TV had a bad reception for local channels and offered no streaming services. Good location for food, if you're after street food from Jalan Alor, otherwise-- stay elsewhere.
Reactie van Zura op 23 mrt 2024
Dear Ms Andrea,Thank you for taking time to share your feedback and for choosing to stay at Travelodge Bukit Bintang Hotel, Kuala Lumpur.Your experience is our concern and we are sincerely apologize for inconvenience that happened during your stay with us. We will address these shortcomings with our team for improvement.Thank you for the feedback and we will do the best to improve for better in future.Please do not hesitate to contact us for your future stay, it’s a pleasure to assist you anytime.Thank you and have a good day.Regards,Nurbaizura Saedin @ ZuraAssistant Front Office ManagerTravelodge Bukit BintangNo 16 ,Jalan Alor, Bukit Bintang,50200 Kuala Lumpur,Malaysia. T: +603 21431818 W: www.travelodgehotels.asia

10/10 – Uitstekend

Tung

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

SATOSHI

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
アロー通りにあり夜半までうるさいが、寝れないことはなかった。 設備がちょっとくたびれてる。 シャワーの温度調整が分からず、3泊中2日水シャワーだった。

8/10 – Goed

S.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The facilities were good, and the location was great, although difficult for vehicles to come in during the evening because of the street closure (street food) on Jalan Alor. Amenities were wanting, breakfast was ok but not good.
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

KUM CHON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
잘란알로에 있어서 식사나, 간식, 즐길거리가 있어서 좋습니다 호텔도 합리적 가격이라 좋습니다.
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Giacomo, MONTE SANTA MARIA TIBERIN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel molto bello camere pulite e spaziose personale gentile e professionale 🤗 nella strada dello Street food spettacolo 😋
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Mery, Katy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to night market. Close to pavillion and MRT. Very convenient

8/10 – Goed

MINGCHAO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
空調很強
吹風機不是每個房間都有,但可以跟櫃台借用
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ibrahim, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Eiichiro

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
空調、シャワー共に快適でした。アロー通りに面しているので食べ歩き最適です。ただ音楽が夜遅く(0時過ぎても)まで流れているので少し気になりました。朝食は7:30開始です。最終日はフライトの関係で少食抜きです。もう少し早い時間からやってほしいです
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jane

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A Lor is an excellent location with lots of eating options. Staff are very friendly, room was very clean. The only down turn was, there’s no tooth brush and body lotion provided as the hotel advertise “free toiletries”, we needed to call the housekeeping and we only got it once on the first day that we requested it, provided we stayed there for 3 days.
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Yousuke, Chigasaki

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Good access, good breaks, but loud noise in midnight because of food markets
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Tien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only challenging thing is getting in and out between 6pm to midnight since the street is not drivable. Also need hand soap in the room.
6 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

CHINGSHUN, SAN JOSE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The hotel is in the middle of a busy night market. Easy to access restaurants. It is about 15 minute walk to the main street that has multiple public transportation. Staffs are friendly and helpful. The room is clean.

10/10 – Uitstekend

David

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Masaru, Osaka City

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
アロー通りの美味しいミッキーのお店が目の前にあり、裏には有名マッサージ店があり、とても便利でした。またロビーのセキュリティの方がいつもドアを開け閉めしてくれて感じが良かったです!
5 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Perfect location but very noisy
+ The location is perfect. The room was clean and the staff very friendly. - Not soundproof at all, a lot of sound from other rooms in night. Nothing to hang on the door if you didn’t want to be disturbed, so housekeeping knocking on door and wake us up every day to ask.
3 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Priya

7 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

sui yung

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
我不知是否給了錯誤的房間,回來想價錢和房間的比率不對,因和圖片的不一樣,沒有露臺,浴室也沒有用品,祗有洗澡和洗頭液。早餐選擇不多。
7 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Siu hong

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location but bathroom drainage was choked
Location along Jalan Alor, the main makan street is very convenient. Only setback is standing bathroom drainage was choked and started flooding during shower. Otherwise, everything else is okay.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Elizabeth Patricia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great. Strategic Hotel
We arrived late at night, so had to walk for about 50metres to the hotel due to the night street market at jln alor. Our 4nights stay was pleasant. Food hunters heaven, easy walk to Bukit bintang, low yat, berjaya times square. Only need to improve on the tv channels. Managed to get AXN only..
4 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Hendra

3 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Ashraf

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location and wonderful service
Amazing Location, great and prompt service, clean, staff are friendly. I will definitely come back again.
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

LAI, SARIKEI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and clean hotel. The
2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Wai Chun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Roger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location close to the mall, market and many restaurants.
3 nachten verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

YUNG-HSIN

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
不知道為什麼房間內部會有與隔壁房間相通的門,不確定是否能打開,但是很詭異,然後換洗用品缺東缺西,都要自行跟櫃檯領取
3 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Sebanayagam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
at Jalan Alor is a big plus. so, I like that. but the access to the property was difficult. taxis can't come easily since the road is one way and gets blocked at peak dining times. it is a problem if we have big luggage.
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Daisuke

1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

OI KHIM

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
OK
4 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Hubert Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really a great place to stay and it’s worth for the price. It’s closer to many famous places of KL. Staffs are really good as well.
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location in the middle of a huge strip of wonderful street food vendors, as well as public transportation. Hearing from within the room (fairly mellow) buskers singing to the outdoor diners late into the night got a bit annoying, and the place could use a makeover, but all-in-all an excellent value for the money.
4 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
夜市就係樓下,好方便 房間唔錯
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Winston

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Housekeeping
Room are clean and ok. Responded prompty to the issue raise about the shower drainage water suck.
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Simon

10/10 – Uitstekend

Loo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is too good,location very good,if the shower water stronger will be 100%
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Priscilla, Singapore

3 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

wong

4/10 – Matig

Chikara

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地は良いです。徒歩でジョージタウンを散策できます。ベットのシーツが破れている箇所があったのと、3泊したのですが、2泊目にシーツを汚してしまったのですが、交換してくれませんでした。フロントスタッフに笑顔はなく、ただ泊まるだけで良ければ立地は良いのでお勧めです。
3 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

leon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Center of city
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

kenneth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, clean rooms

6/10 – Redelijk

Jordan

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
i stayed in room 703. off the bat there were small signs that made me regret trying this hotel (just because it was relatively new) the door to the bath room was flimsy and already spoilt at the door handle area, the door could close but it looked like it would fall apart any moment. the bath room was a good size but fittings were looking abit worn considering its bare 2-3 years old? and the ceiling above the shower was leaking water and there's a huge wet patch with mold, that was abit of a turn off for me but it was not a deal breaker for me. the room is a good size for the price, not a lot of channels for viewing on the TV but its okay for me. as my room was next to the lift, the soundproofing left a lot to be desired as i could hear people coming and going at all hours of the day. and the lift doors have some left over tape or material that drags and makes a really loud sounds when it closes, so the hotel staff may want to have a look at that. on weekends you can hear the hustle and bustle of Jalan Alor's dining stalls and buskers as well. my pillows were not clean, but the good thing is they were nice and firm. i didnt want to create a fuss as i was just staying there for 2 nights so i used a shirt over the pillows and that did the job for me. the bed was okay, weird sort of foam that was not consistent in form throughout but does the job, i could still sleep every night. again though, the plus was the price and the location of the hotel, that's about it for me
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Zura op 2 nov 2022
Dear Mr Jordan,Greeting from Travelodge Bukit Bintang Hotel.Thank you for taking the time to share your feedback on Expedia and for choosing to stay at Travelodge Bukit Bintang.We sincerely apologize for all that transpired during the course of your stay especially pertaining to the cleanliness standards and lack of maintenance. We will share these shortcomings with our team for the improvement in our service as the guest experiences is our main concern.We hope to have the opportunity of welcoming you back to our property in future. Once again, thank you for the feedback. Regards,ZuraDuty ManagerTravelodge Bukit Bintang Hotel.

8/10 – Goed

Wen Yan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is very new and in a great location for the price. Taxi booking service the next morning was not great but to be expected
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Zura op 4 nov 2022
Dear Mr/Ms Wen Yan,Greeting from Travelodge Bukit Bintang Hotel.Thank you for your time to share your feedback. Just to informed you that our location is easy to reach out transportation, especially monorail and MRT train by walking distance. For the taxi service we can assist guest to call taxi (blue/red) driver from outside and do arrangement for guest as hotel did not have transportation counter or service.However, again thank you for your comment and we are sincerely appreciate it.Thank you and have a good day.Regards,ZuraDuty Manager

8/10 – Goed

Marianne

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Zura op 4 nov 2022
Dear Ms Marianne,Greeting from Travelodge Bukit Bintang Hotel.Thank you for your time sharing your feedback. We are sincerely appreciate it.Have a wonderful day.Regards,ZuraDuty Manager