Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ZEN Rooms Bukit Jalil





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Superior tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
Misschien vind je dit ook leuk

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 162 beoordelingen
De prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
24 aug - 25 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Je vindt ZEN Rooms Bukit Jalil in Kuala Lumpur. Een paar belangrijke bezienswaardigheden om te bezoeken zijn Toren Menara KL en Batu-grotten en reizigers die graag willen winkelen kunnen een bezoek brengen aan Mid Valley Megamall en Kuala Lumpur Sentral. Neem een kijkje bij een evenement of maak een wedstrijd mee bij Nationaal stadion Bukit Jalil en denk er ook aan wat tijd voor Berjaya Times Square te maken, een topattractie die je niet mag missen.

Jalan 3/155 Bukit Jalil, Aster Hotel, Kuala Lumpur, 52800
In de buurt
- Nationaal stadion Bukit Jalil - 2 min. rijden - 3.4 km
- Axiata Arena - 4 min. rijden - 4.2 km
- Mid Valley Megamall - 7 min. rijden - 10.2 km
- Sunway Pyramid Mall - 8 min. rijden - 9.8 km
- Sunway Lagoon Theme Park - 8 min. rijden - 10.6 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Nathan's Corner
- Shin Zushi - 12 min. lopen
- Murni Discovery - 9 min. lopen
- Bubble Bee House 小蜜堂 - 9 min. lopen
- Hao Hao Restoran好好茶餐室 - 8 min. lopen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: MYR 20 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: MYR 30.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ZEN Rooms Bukit Jalil Hotel Kuala Lumpur
ZEN Rooms Bukit Jalil Hotel
ZEN Rooms Bukit Jalil Kuala Lumpur
ZEN Rooms Bukit Jalil Hotel
ZEN Rooms Bukit Jalil Kuala Lumpur
ZEN Rooms Bukit Jalil Hotel Kuala Lumpur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ZEN Rooms Bukit Jalil
Beoordelingen
7,0
Goed
7,8/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
luis
21 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service
luis
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Sahril
19 mrt 2017
Positief: Netheid
Sahril
6/10 – Redelijk
Sahril
18 mrt 2017
Positief: Netheid
Good for someone thrifty
Sahril
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer