Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Desa Inn Hotel





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Waterkoker
Satellietzenders
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Waterkoker
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

745 Jalan Dato Abdul Manap, Kuala Pilah, Negeri Sembilan, 72000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Central Hotel
Central Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 44 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: MYR 50.00 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: MYR 40.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Desa Inn Hotel Hotel
Desa Inn Hotel Kuala Pilah
Desa Inn Hotel Hotel Kuala Pilah
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Desa Inn Hotel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 jan 2025
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Winfried
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Winfried
8 nachten verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
BOON HOCK
Reisde met familie
3 aug 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BOON HOCK
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
LONG
Reisde met familie
3 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LONG
3 nachten verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
kok soon
Zakenreiziger
24 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kok soon
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Zulkiflee
Reisde met familie
30 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zulkiflee
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
13 mrt 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Kien Yin
Reisde met familie
7 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kien Yin
3 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jan 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Azlinda
Reisde met familie
19 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Azlinda
1 nacht verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Zarul Amardi
Reisde met familie
1 jul 2020
Zarul Amardi
1 nacht verbleven in juni 2020