Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer (Daisy) laden

Standaard kamer (Daisy)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Kamer (Marigolds Deluxe) laden

Kamer (Marigolds Deluxe)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Kamer (Tulip Deluxe) laden

Kamer (Tulip Deluxe)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Marigolds Deluxe Room laden

Marigolds Deluxe Room
Alle foto's voor Daisy Standard Room laden

Daisy Standard Room
Alle foto's voor Tulip Deluxe Room laden

Tulip Deluxe Room
Alle foto's voor Junior Suite laden

Junior Suite
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

A-37, Greenlast Hotel Building, Jalan Air Putih, Kuantan, Pahang, 25300
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The V Hotel
The V Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
6.8 van 10, 22 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: MYR 50.00 per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Greenlast Hotel Kuantan
Greenlast Hotel
Greenlast Kuantan
Greenlast
Greenlast Hotel Hotel
Greenlast Hotel Kuantan
Greenlast Hotel Hotel Kuantan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Greenlast Hotel
Beoordelingen
7,6
Goed
7,4/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 mei 2025
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Andy
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
好
Andy
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Cathrine
Zakenreiziger
2 apr 2025
Positief: Personeel en service
Cathrine
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
SEETHA LAKSHMI
25 jun 2024
SEETHA LAKSHMI
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Muhammad Afiq
19 mei 2024
Muhammad Afiq
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Guan Chwee
25 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guan Chwee
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Foh Kueh
Reisde met partner
12 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Foh Kueh
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Din
23 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Din
1 nacht verbleven in september 2022
2/10 – Ontzettend slecht
OEW
Zakenreiziger, Reisde met partner
7 sep 2022
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
OEW
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
LEE SENG KEONG
Zakenreiziger
3 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LEE SENG KEONG
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Hadya, Rawang
Reisde met familie
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hadya
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
1 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Renovated rooms
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Jason
22 feb 2019
Positief: Personeel en service
Jason
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jun 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
sitah, kuala lumpur
14 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice hotel love the service and room but....
sitah
1 nacht verbleven in mei 2018
4/10 – Matig
Chiew Beng
16 nov 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chiew Beng
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
東方の騎士
29 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service
バスステーションに近い町中のホテル
東方の騎士
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
hidayati
5 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hidayati
2 nachten verbleven in september 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 mei 2017
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 mei 2017
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Mohd Ridhwan
29 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer