Fotogalerie voor GR Hotel Ginzadori





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 50
19 okt - 20 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden

Eenpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7-11 Chuo-gai, Chuo-ku, Kumamoto, Kumamoto-ken, 830-0017
Over deze accommodatie
GR Hotel Ginzadori
Vergelijkbare accommodaties

SOTETSU GRAND FRESA KUMAMOTO
SOTETSU GRAND FRESA KUMAMOTO
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.229 beoordelingen
De prijs is € 66
16 okt - 17 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt voor onderweg: ca. JPY 900 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 1500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder, beveiligingssysteem en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
GR Ginzadori
GR Ginzadori Kumamoto
GR Hotel Ginzadori
GR Hotel Ginzadori Kumamoto
GR Hotel Ginzadori Hotel
GR Hotel Ginzadori Kumamoto
GR Hotel Ginzadori Hotel Kumamoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over GR Hotel Ginzadori
Beoordelingen
7,4
Goed
7,2/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
5 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
卓也
12 sep 2025
卓也
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MASUMI
Zakenreiziger, Reisde met partner
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
MASUMI
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
MASUMI
Zakenreiziger, Reisde met partner
30 mrt 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
MASUMI
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
みつたか
24 aug 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
みつたか
1 nacht verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
Ryoji
17 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ryoji
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
WANG
Zakenreiziger
24 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
WANG
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
トモノリ
Zakenreiziger
22 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
トモノリ
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
yasuyuki
Zakenreiziger
30 aug 2023
Negatief: Voorzieningen
yasuyuki
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Satoko
Reisde met een groep, Zakenreiziger
27 jul 2023
Positief: Voorzieningen
Satoko
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Shuhei
16 jun 2023
Shuhei
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
だいき
10 jun 2023
だいき
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
れつし
4 jun 2023
れつし
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
YUZURU
2 jun 2023
YUZURU
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Sathianphong
1 mei 2023
Sathianphong
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
テツヤ
Reisde met een groep
22 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
テツヤ
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
SHIGEKI
13 apr 2023
SHIGEKI
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
ただひこ
7 apr 2023
ただひこ
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
??
Reisde met partner
27 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in maart 2023
4/10 – Matig
Miku
Zakenreiziger
19 mrt 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miku
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
和男
Zakenreiziger
18 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
和男
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Takuya
Zakenreiziger
18 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takuya
10/10 – Uitstekend
Dewa Ayu Putu Riska
Reisde met een groep
13 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dewa Ayu Putu Riska
6/10 – Redelijk
のりこ
6 jan 2023
のりこ
6/10 – Redelijk
MAYMI
3 jan 2023
MAYMI
1 nacht verbleven in januari 2023