Ingang accommodatie

Beoordelingen van Hotel Crown Hills Kumamoto

2.5 out of 5
Hotel Crown Hills Kumamoto
67-1 Karashimacho Chuo Ward, Kumamoto, Kumamoto

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 35 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 35 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 35 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 35 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 35 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

4,6/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Miki

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大浴場があるとの事で予約したが、男性専用だったので、ガッカリ❗施設の紹介にそれを記入してほしかった!
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

yuki

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とにかく汚かった。 部屋風呂が狭くトイレ側に大量に水が流れ出て水浸し。排水も悪く最悪。 もう利用したくない。
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Kiyomi

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Kazuhisa

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設としてボロボロにもかかわらず、1泊15,000以上もした。 金額に対してコスパが悪い。 一晩中トイレタンクに水が流れっぱなしで、良く眠れませんでした. フロントでは、朝食券を購入したにもかかわらず、朝食無と伝えられるなど、対応に不満ありです。 きっちり日本人スタッフが対応すべきですね。
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Kentaro, Hitachinaka-shi

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
バスが狭い。時間が遅いと朝食の卵が無かった。
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Takeshi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応が良かった
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

jaechul

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Toranosuke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Hideyuki

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Katunori

Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

shuichi

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大浴場が使用できず。 部屋飲み用にコップを借りようとしたが、無いとの事。問い合わせに対して フロントの対応が気遣いに欠けている。

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

???

1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

?

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
普通のビジネスホテル
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

JUN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

YUICHI

1 nacht verbleven in mei 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
値段的にあんなもんかな!
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

HIDEHIKO

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

SHOJI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Tsuyoshi

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
繁華街にほどよく近い
市内の繁華街に程よく近いし、駐車場も支払いを済ませると、確保してくれた。枕(低反発)やスタンドも無料で貸し出ししてもらった。静かではあったが、窓からの眺めはイマイチ。ユニットバスのところの汚れやカビが少し気になった。朝はバイキングでごちそうだった。
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

離車站不遠,附近有便利店,酒店裝修有點舊。酒店有單車借出,很方便。酒店有温泉區,但只供男仕使用,有點失望。服務員態度有禮。
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Plato, HK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適的商務酒店
酒店以商務人士為對像,房間設施比較舊。所謂的浴場只是在一樓的小房間,只招待男性,女性不能享用這設施,同行幾位女性朋友有點失望。
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

おいし, 東京

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
細かな地味に嬉しい設備
マッサージチェア、漫画、フリードリンクのコーヒー、温泉、朝食等、地味に宿泊客目線で嬉しいサービスが多くあって、設備等は全体的に古かったが、満足度は高かった。
2 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
난 좋았다. 성과도 가깝고, 역과도 가깝고, 전체적으로 좋다. 다만 화장실이 좁다.
1 nacht verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
普通のビジネスホテル
*熊本駅からタクシーで15分ほどに位置し、 すぐ近くにはセブンイレブンがある。部屋にはベッド、クローゼット、テレビ、備品スペースを兼ねたテレビ台があり、人1人が通れるスペースだけ残されている。 *建物や設備が古く、ドライヤーやベッド脇のアラームは故障中で、トイレは水の音がかなりうるさいが、清掃はきちんとされている。 *朝食ビュッフェでは、馬肉や辛子蓮根、明太子など、熊本の名産品が出されている 総合評価として、少し古いけれど、通常のビジネスホテルという印象を受けました。食事内容やスタッフの対応、清掃などのサービスは悪くなかったのですが、当時の宿泊費が9000円弱と、設備の状況や部屋の広さに対して、割高感を感じたので、評価2です。
1 nacht verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
客室の設備がもう少しきれいだとよかった。 机や椅子など古びたものが多かった。 宿泊した日数分の水をもらえたのはよかった。
2 nachten verbleven in juni 2017