Matsuya Bekkan
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Kumamoto
Fotogalerie voor Matsuya Bekkan





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Studio, roken (Twin Room) laden

Studio, roken (Twin Room)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, roken (Japanese and Western-style) laden

Superior kamer, roken (Japanese and Western-style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, roken (Japanese and Western-style) laden

Standaard kamer, roken (Japanese and Western-style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden

Eenpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Japanese and Western-style) laden

Standaard kamer, niet-roken (Japanese and Western-style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Studio, niet-roken (Twin Room) laden

Studio, niet-roken (Twin Room)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Japanese and Western-style) laden

Superior kamer, niet-roken (Japanese and Western-style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-5-1 Suizenji, Chuo-ku, Kumamoto, 862-0950
Over deze accommodatie
Matsuya Bekkan
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Kumamoto Terrsa
Hotel Kumamoto Terrsa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.4 van 10, Zeer goed, 316 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 810 voor volwassenen en ca. JPY 540 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Matsuya Bekkan Hotel Kumamoto
Matsuya Bekkan Hotel
Matsuya Bekkan Kumamoto
Matsuya Bekkan Hotel
Matsuya Bekkan Kumamoto
Matsuya Bekkan Hotel Kumamoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Matsuya Bekkan
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
27 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
akio
21 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
akio
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 jul 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Panda
Zakenreiziger, Reisde met familie
27 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Panda
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 jun 2019
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
忍者
7 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
忍者
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 mei 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
chikako
1 apr 2019
お部屋について
chikako
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Tomomi
14 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tomomi
1 nacht verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Richard
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basic room
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Rebecca
Reisde met een groep
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 nov 2018
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 nov 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Sai Fung
7 nov 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
房間偏細,浴場偏小
Sai Fung
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Tweety, Kumamoto
30 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tweety
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 okt 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Kun Hsin
2 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不錯的飯店對面有便利商店 水前寺也在旁邊走路五分鐘就到了
Kun Hsin
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Maki
2 sep 2018
Maki
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and comfortable hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018








