Fotogalerie voor PLACE Hotel Ascot





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer, niet-roken laden

Economy eenpersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een douchekop met hydromassage
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een douchekop met hydromassage
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een douchekop met hydromassage
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, roken laden

Standaard eenpersoonskamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een douchekop met hydromassage
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, roken laden

Standaard tweepersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een douchekop met hydromassage
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer, roken laden

Economy eenpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een douchekop met hydromassage
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 slaapkamers, niet-roken (Castle View, High floor) laden

Standaard Twin kamer, 2 slaapkamers, niet-roken (Castle View, High floor)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een douchekop met hydromassage
Een bidet
Een regendouchekop
Privébadkamer
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een douchekop met hydromassage
Een bidet
Een regendouchekop
Privébadkamer
Standaard eenpersoonskamer, roken (Only E-Cigarettes)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6-4 Anseimachi, Chuo, Kumamoto, Kumamoto, 860-0801
Over deze accommodatie
PLACE Hotel Ascot
Vergelijkbare accommodaties

Daiwa Roynet Hotel KUMAMOTO GINZADORI PREMIER
Daiwa Roynet Hotel KUMAMOTO GINZADORI PREMIER
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 213 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1200 per nacht (op 250 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 指令(生衛)第154号
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
PLACE Hotel Ascot Hotel
PLACE Hotel Ascot Kumamoto
PLACE Hotel Ascot Hotel Kumamoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over PLACE Hotel Ascot
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
エミコ
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
エミコ
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
?
4 aug 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
?
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sandie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandie
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
TOMOMI
14 jul 2025
TOMOMI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
のりゆき
10 jul 2025
のりゆき
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
RUMI
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RUMI
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
かやの
Zakenreiziger
30 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
かやの
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tomoko
Reisde met een groep
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoko
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Shota
Zakenreiziger, Reisde met partner
6 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shota
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jeonghun
Zakenreiziger
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeonghun
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
???
Zakenreiziger
30 mei 2025
???
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
SATOSHI, Miyazaki-shi
Zakenreiziger
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOSHI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
yutaka
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yutaka
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kittaya
Reisde met een groep
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kittaya
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
hikasa
Zakenreiziger
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hikasa
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
cian rong
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cian rong
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Romain
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Romain
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Shiho
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiho
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Eishi
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eishi
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Chia Hung
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chia Hung
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
カズノリ
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カズノリ
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUHIKO
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUHIKO
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Hiroshi
Zakenreiziger
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hiroshi
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Koji
Reisde met een groep
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Koji
1 nacht verbleven in oktober 2024