Smile Hotel Kumamoto Suizenji
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Tuinen van Suizenji
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Smile Hotel Kumamoto Suizenji





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden

Eenpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Twin kamer, roken laden

Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-2-20, Suizenji, Chuo-ku, Kumamoto, Kumamoto, 862-0950
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Natural Hot Spring SUPER HOTEL Kumamoto Chamber of Commerce
Natural Hot Spring SUPER HOTEL Kumamoto Chamber of Commerce
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 478 beoordelingen
De prijs is € 65
14 jul - 15 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1000 voor volwassenen en ca. JPY 500 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 800 per nacht
- Toeslag voor lang parkeren: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smile Hotel Suizenji
Smile Kumamoto Suizenji
Smile Suizenji
Smile Kumamoto Suizenji
Smile Hotel Kumamoto Suizenji Hotel
Smile Hotel Kumamoto Suizenji Kumamoto
Smile Hotel Kumamoto Suizenji Hotel Kumamoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smile Hotel Kumamoto Suizenji
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 sep 2024
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
TOSHIYUKI
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOSHIYUKI
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
ERIKA
Reisde met familie
13 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ERIKA
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Shogo
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shogo
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Séverine
18 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Séverine
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
TAKASHI
31 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKASHI
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
WATANABE
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WATANABE
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
かつみ
18 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
かつみ
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
NORIO
19 sep 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
NORIO
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Naoya
Reisde met familie
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoya
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
トモオ
21 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
トモオ
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
ユウコ
18 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユウコ
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
コウスケ
16 aug 2023
コウスケ
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Tomoya
Zakenreiziger
13 jul 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tomoya
3 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
HITOSHI
2 apr 2023
Positief: Personeel en service
HITOSHI
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
SHENGSHUI
2 okt 2022
SHENGSHUI
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Taro
Zakenreiziger
28 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taro
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
TOMOKI
1 aug 2022
TOMOKI
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
HARUYOSHI
19 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
アットホーム雰囲気でした
HARUYOSHI
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Mayumi
Reisde met familie
10 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mayumi
3 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
さとる
19 apr 2022
さとる
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
hideo
25 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
宿泊に最適な宿。
hideo
3 nachten verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service
清潔感ある宿
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021