Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Tamaki Ryokan





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 67
11 jul - 12 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Japanese Style) laden

Superior kamer, niet-roken (Japanese Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Japanese Style) laden

Standaard kamer, niet-roken (Japanese Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken, bijgebouw laden

Familiekamer, niet-roken, bijgebouw
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Flatscreentelevisie
3 slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6-26-26, Ooe, Chuoku, Kumamoto, Kumamoto, 862-0971
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

SOTETSU GRAND FRESA KUMAMOTO
SOTETSU GRAND FRESA KUMAMOTO
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.173 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 880 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 600 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
TAMAKI RYOKAN Kumamoto
TAMAKI Kumamoto
TAMAKI RYOKAN Kumamoto
TAMAKI RYOKAN Guesthouse
TAMAKI RYOKAN Guesthouse Kumamoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tamaki Ryokan
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
KJ
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
KJ
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Misaki
Reisde met familie en kleine kinderen
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Misaki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Chun
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chun
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Nicole
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Toshiko
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiko
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
YUTAKA
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUTAKA
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
shinya
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
shinya
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Dominic
Reisde met familie en kleine kinderen
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dominic
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
VALERIE JEAN E.
Reisde met familie
9 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
VALERIE JEAN E.
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
sachiko
Reisde met een groep, Zakenreiziger
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sachiko
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
koichi
Zakenreiziger
13 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
koichi
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Abe
5 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Abe
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Wing Yan Yeda
Reisde met familie
11 apr 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Overall ok
Wing Yan Yeda
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Vincent
Reisde met een groep
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
JEONGEOG
Reisde met familie
29 mrt 2024
Positief: Personeel en service
JEONGEOG
8/10 – Goed
Noriyuki
Reisde met familie
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriyuki
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Kunchao
23 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kunchao
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
??
11 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Rudy
Reisde met partner
2 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rudy
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Lucie
1 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lucie
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Michelle
6 okt 2023
Positief: Personeel en service
Michelle
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie en kleine kinderen
24 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Minyoung
25 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minyoung
10/10 – Uitstekend
TETSUYA
24 nov 2022
TETSUYA
1 nacht verbleven in november 2022