Fairfield by Marriott Wakayama Kushimoto
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Wegstation Kushimoto Hashigui-iwa
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Wakayama Kushimoto





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 82
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op oceaan laden

Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op oceaan
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op oceaan laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op oceaan
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Regendouchekop
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1579-1, Kujinokawa, Kushimoto, Wakayama, 649-3511
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Fairfield by Marriott Wakayama Kumano Kodo Susami
Fairfield by Marriott Wakayama Kumano Kodo Susami
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 45 beoordelingen
De prijs is € 98
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield INN Wakayama Kushimoto
Fairfield by Marriott Wakayama Kushimoto Hotel
Fairfield by Marriott Wakayama Kushimoto Kushimoto
Fairfield by Marriott Wakayama Kushimoto Hotel Kushimoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Wakayama Kushimoto
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
HIROMI
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROMI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
tamura
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tamura
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hiromi
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
M and S
Reisde met partner
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
M and S
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Miki
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miki
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
megumi
Reisde met familie
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
megumi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Man Lei
Reisde met partner
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man Lei
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MIWAKO
Reisde met familie
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIWAKO
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshitaka
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshitaka
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshitomo
15 mei 2025
Yoshitomo
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Akira
14 mei 2025
Akira
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
5 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Kevin
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
5 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Junko
18 mrt 2025
Junko
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
David
7 feb 2025
David
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met een groep
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4/10 – Matig
IBUKI
27 jan 2025
IBUKI
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Rinka
Reisde met partner
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Rinka
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
keila
Reisde met partner
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
keila
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
keiko
Reisde met familie
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
keiko
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
yuto
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
yuto
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Hua Wei
30 dec 2024
Hua Wei
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Wei
Reisde met familie
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wei
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Takashi, minoshi
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
1 nacht verbleven in november 2024