Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Wakayama Kushimoto





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 76
13 okt - 14 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op oceaan laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op oceaan
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op oceaan laden

Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op oceaan
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1579-1, Kujinokawa, Kushimoto, Wakayama, 649-3511
Over deze accommodatie
Fairfield by Marriott Wakayama Kushimoto
Vergelijkbare accommodaties

Mercure Wakayama Kushimoto Resort & Spa
Mercure Wakayama Kushimoto Resort & Spa
- Zwembad
- All-inclusive
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 506 beoordelingen
De prijs is € 46
5 nov - 6 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay en WeChat Pay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield INN Wakayama Kushimoto
Fairfield by Marriott Wakayama Kushimoto Hotel
Fairfield by Marriott Wakayama Kushimoto Kushimoto
Fairfield by Marriott Wakayama Kushimoto Hotel Kushimoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Wakayama Kushimoto
9,0
Fantastisch
9,6
Netheid
8,6
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
HIROMI
Reisde met partner
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROMI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
TOSHIKO
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen




TOSHIKO
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
keiko
Reisde met familie
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
keiko
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Junichiro
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junichiro
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
???
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
NOBUYOSHI
Reisde met partner
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOBUYOSHI
8 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
HIROMI
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROMI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
22 jun 2025
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
tamura
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tamura
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hiromi
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
M and S
Reisde met partner
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
M and S
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Masakazu
Zakenreiziger
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Masakazu
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Miki
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miki
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
megumi
Reisde met familie
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
megumi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Man Lei
Reisde met partner
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man Lei
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kunihiko
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kunihiko
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beaut
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
橋杭岩が見えるホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marit Eriksen
Reisde met familie
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marit Eriksen
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
MIWAKO
Reisde met familie
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIWAKO
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshitaka
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshitaka
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Julie
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshitomo
15 mei 2025
Yoshitomo
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Akira
14 mei 2025
Akira
1 nacht verbleven in mei 2025