Comfort Hotel Kushiro
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Kushiro
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Comfort Hotel Kushiro





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 55
13 jul - 14 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

13-1-1 Kitaodori, Kushiro, Hokkaido, 085-0005
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Natural Hot Spring Dormy Inn Premium Kushiro
Natural Hot Spring Dormy Inn Premium Kushiro
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 80
13 jul - 14 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 550 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Comfort Hotel Kushiro
Comfort Kushiro
Hotel Kushiro
Kushiro Hotel
Comfort Hotel Kushiro Japan - Hokkaido
Comfort Hotel Kushiro Hotel
Comfort Hotel Kushiro Kushiro
Comfort Hotel Kushiro Hotel Kushiro
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Comfort Hotel Kushiro
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Peter, Edmonton
Reisde met een groep, Reisde met partner
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Peter, Edmonton
Reisde met een groep
7 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Peter
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
KENNETH
7 mei 2025
KENNETH
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Nishimura
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nishimura
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ALEXANDER, DESAMPARADOS
Reisde met familie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALEXANDER
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Miki
18 apr 2025
Miki
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
masayuki
14 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
masayuki
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
TOSHIHIRO
7 apr 2025
TOSHIHIRO
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Kozo
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kozo
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Andreas
Reisde met partner
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Andreas
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
ATSUKO
8 feb 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ATSUKO
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Hiroshi
Reisde met familie
14 dec 2024
Positief: Personeel en service
Hiroshi
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Miyuki
12 dec 2024
Positief: Voorzieningen
Miyuki
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Tatsuhiro, Kariya
Reisde met familie
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuhiro
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
HAGIHARA
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HAGIHARA
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Masami
4 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masami
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Ken, Fuchu
Reisde met familie
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ken
2 nachten verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
YUK YING
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUK YING
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Boon Hua
7 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Boon Hua
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
AYUMI
20 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AYUMI
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Michiyo
Zakenreiziger
16 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michiyo
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable
Daniel
1 nacht verbleven in mei 2024