Hotel Gozensui
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Akan-meer
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Gozensui





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 144
16 jul - 17 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken laden

Traditionele kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Japanese Style 8 Tatami Room
Alle foto's voor Japanese-Style Room With Bath laden

Japanese-Style Room With Bath
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-5-1 Akanko-Onsen Akancho, Kushiro, 085-0467
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

New Akan Hotel
New Akan Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.0 van 10, Zeer goed, 180 beoordelingen
De prijs is € 160
1 aug - 2 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 300.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Gozensui Kushiro
Hotel Gozensui
Gozensui Kushiro
Gozensui
Hotel Gozensui Kushiro, Japan - Hokkaido
Hotel Gozensui Hotel
Hotel Gozensui Kushiro
Hotel Gozensui Hotel Kushiro
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Gozensui
Beoordelingen
7,6
Goed
7,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
31 mei 2025
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie en kleine kinderen
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
??
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Chung Ping
Reisde met familie
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chung Ping
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Patrick
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belle étape
Patrick
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Miyuki, Calverton
Reisde met familie
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miyuki
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Shaul
Reisde met familie
9 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Shaul
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
?
9 aug 2024
Positief: Personeel en service
?
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Keisuke
20 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keisuke
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Tilak
26 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tilak
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
John
16 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Dustin
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dustin
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good value for money
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
hidefumi
5 mei 2024
hidefumi
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
kuei chen
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
簡陋的旅館
kuei chen
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
CHIH MING
16 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIH MING
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Lai Fun
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lai Fun
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Dominique
10 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dominique
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Hong Aun
27 sep 2023
Hong Aun
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
ヒロミツ
Reisde met familie en kleine kinderen
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヒロミツ
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Yu Ciao
14 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yu Ciao
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Ho-Chiao
Reisde met familie
2 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ho-Chiao
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Lai sheung josephine
31 jul 2023
Lai sheung josephine
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
yun chuen
7 jul 2023
yun chuen
1 nacht verbleven in juni 2023