PrimeBiz Hotel Kuta

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Strand van Kuta

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor PrimeBiz Hotel Kuta

Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad
Suite (Bizness) | Woonkamer | Een 32-inch ledtelevisie met kabelzenders en een televisie
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Receptie
Uitzicht op straat

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Bar
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Superior kamer (Special Offer - Transit 12 Hour Usage)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed

Familiekamer (2 Superior Room Interconnecting)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
  • 22 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Superior kamer (Double or Twin)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
  • 22 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Suite (Bizness)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
  • 40 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer (Double or Twin)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Lakens van Egyptisch katoen
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Double Or Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Superior Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Suite Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Family Room (2 Superior Room Interconnecting)

  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Two Unit Superior Double Or Twin Room

  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Transit Room - Max. 12 Hours (Transit Room - Maximum Stay 12 Hours)

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Raya Kuta, Banjar Anyar, Badung, Kuta, Bali, 80361

In de buurt

  • Strand van Kuta - 2 min. rijden - 2.0 km
  • Waterbom Bali - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Legian Beach - 4 min. rijden - 4.0 km
  • Double Six Beach - 6 min. rijden - 5.0 km
  • Seminyak Beach - 8 min. rijden - 6.6 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 7 min. rijden

Restaurants

  • ‪老大 Warung Laota - ‬3 min. lopen
  • ‪Nasi Pecel Bu Tinuk - ‬4 min. lopen
  • ‪Mie 88 Restaurant - ‬7 min. lopen
  • ‪Ayam Betutu Bu Lina Gilimanuk Cab. Kuta - ‬4 min. lopen
  • ‪The Icon Waroeng Steak & Shake - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

PrimeBiz Hotel Kuta

Hotel in de buurt van Strand van Kuta
PrimeBiz Hotel Kuta bevindt zich in de buurt van Legian Beach en Double Six Beach en biedt extraatjes zoals een koffiebar/café, een stomerij/wasserijservice en een bar. Laat jezelf in de spa verwennen met een massage, reflexologie of een body scrub. Het plaatselijke restaurant met lokale en internationale gerechten, Flavours Restaurant, serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een fitnesscentrum en een businesscentrum en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een bankethal
  • Een kluis bij de receptie, een computerstation en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 143 kamers beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien extraatjes zoals kussenkeuzemenu's en airconditioning.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Lakens van Egyptisch katoen en traagschuimmatrassen
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: IDR 100.000 voor volwassenen en IDR 50.000 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Flavours Restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad

Spa

  • Body scrubs
  • Massage
  • Reflexologie

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2013

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Kussenkeuzemenu
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Matras van memory foam
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 300000.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 100000 voor volwassenen en ca. IDR 50000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 135000 per voertuig (retour)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 300000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

PrimeBiz
PrimeBiz Hotel
PrimeBiz Hotel Kuta
PrimeBiz Kuta
Primebiz Kuta Hotel Bali
PrimeBiz Hotel Kuta Kuta
PrimeBiz Hotel Kuta Hotel
PrimeBiz Hotel Kuta Hotel Kuta

Veelgestelde vragen

Is PrimeBiz Hotel Kuta voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij PrimeBiz Hotel Kuta?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij PrimeBiz Hotel Kuta te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij PrimeBiz Hotel Kuta?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij PrimeBiz Hotel Kuta uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt PrimeBiz Hotel Kuta een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 135000 per voertuig.

Waar ligt PrimeBiz Hotel Kuta?

Dit hotel ligt in Raya Kuta, op 2,3 km van Strand van Kuta en op 3,6 km van Legian Beach. Ook Jimbaran Beach en Seminyak Beach liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over PrimeBiz Hotel Kuta

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 49 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 49 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 49 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 49 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 49 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Robbert, Middelburg

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De Gast vriendelijkheid, altijd behulpzaam Altijd in voor een grapje. Ontbijt was goed , restaurant ziet goed verzorgd uit . 1- Punt de Douche staat bijna geen druk op zacht straaltje.
7 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

marijke gentenaar, prime biz hotel

Negatief: Comfort kamer

waren niet tevreden 3e bed was een kleine bank

kamer veels te kleingeen bergruimte voor de koffers en geen kledingkast we hadden een 3pers kamer geboekt was niet te doen 3e bed was de bank die te kort was voor een volwassen persoon hadden een grotere kamer gevraagd maar die was er niet we hadden 2 dgn geboekt begin van onze vakantie 26 tot 28 maart en zouden nog 9 dgn terug komen van11 april tot 20 april maar zijn niet terug gegaan omdat we geen 9 dagen in die kleine ruimte wilden slapen en hebben een ander hotel geboekt....................

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nieuw, comfortabel, netjes, schoon

Vanaf vliegveld met taxi binnen 15 minuten bereikbaar. Nieuw hotel met schone, nette en comfortabele kamers. Ijskas en safe aanwezig. Gratis wifi. Ontbijtbuffet standaard maar goed. Dineren in hotel is natuurlijk dubbel zo duur dan dat je verder op in een restaurant gaat eten. In eerste instantie was het mogelijk om verblijf te verlengen met hetzelfde tarief als van Hotels.com. Later toch weer niet waardoor ik terplekke aan de balie via mijn tablet via Hotels.com opnieuw de kamer geboekt heb en zo een aantaleuri's voordeliger uit was dan rechtstreeks bij het hotel boeken. Hotel kan ook prive chauffeurs regelen, let op datdit dure prijzen zijn, altijd afdingen. Ritje naar vliegveld uiteindelijk voor de helft van de pris en gelijk aan wat een "metered taxi" vraagt.

8/10 – Goed

Minoru

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staff was very helpful and friendly. I would recommend coming here!
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Chantell Sharee, LONG JETTY

14 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good value for quick stopover

Location is very strategic for a quick stop over, close to the airport and places to get Bali merchandise (Krishna, Joger). Restaurant served good quality of food. Internet speed was up and down from room. Room is nice and well design and AC is cold. The most annoying thing was bathroom sink and toilet have very slow purging. Staff nice and helpful.
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This Hotel is centrally located close to the airport, we booked a transit room which was suitable for us. We checked in at 1pm and were required to check out by 1am the next morning (12hrs only) midnight ($260K), this was what we asked for as we were flying out that evening, very obliging staff and very helpful, we used their transport to transfer to the airport which cost $100k for two people, very reasonable. Would stay again if needing someone clean a safe. There rooftop pool is a bonus.
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

James

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Viviana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Leslie

Positief: Personeel en service
Good customer service. Plenty space. Spaces are a bit dirty though. Perfect location to airport.
1 nacht verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Joy

Reisde met partner
Positief: Netheid
I didn't like their towels and beddibgs. Very old, they look brown and torn out instead of white. When I called for somebody to fix the aircon, no one came.
3 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

jordi

8/10 – Goed

Lesley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Having the transit option was ideal for us but probably wouldn’t stay otherwise. Was looking forward to a massage before our long flight but it wasn’t open 😢 even though it was meant to be.
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Pinaksree Ranjan

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Basic and good with nice staff. But best part is the food at Flavours. Loved it.
4 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Abhijit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful and polite staff. Restaurant onsite is amazing. Close to the airport. Rooms are basic but comfortable.
4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Anna aus Berlin

Dieses Hotel kann ich mit gutem Gewissen weiter empfehlen! Personal ist nicht zu toppen!!
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Brandon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good

Totally satisfied with the room. No issues.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Syed Mohamed Bin Ahmad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Amazing 10 av 10

One of the best hotel in Bali,it was nice and quiet,clean,if i had an oppurtunity to come to Bali again i would s surely be back to PrimeBiz Hotel Kuta Bali Indonsia.Very good service indeed,highly recommended. Thank Very Much. Syed Gothenburg,Sweden
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good!
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Goldfingrr, Darwin Australia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very friendly and accomodating. It was good experience to stay in PrimeBiz hotel. The hotel is cleaned and affordable.
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I’m only here for 1 night but it’s been great so far
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very helpful from the moment we walked in the door. I was recently injured during our trip and they immediately offered me the use of a wheelchair during our stay. The premises were very clean and comfortable. My only suggestion would be that they add a ramp for handicapped guests to access the pool, it would've made the stay there much more enjoyable. Other than that I'm very pleased with our stay.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019