Sandat Hotel Kuta

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Winkelcentrum Beachwalk

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Sandat Hotel Kuta

Een buitenzwembad
Deluxe kamer | Balkon
Exterieur
Exterieur
Deluxe kamer | Een bureau, gratis wifi, beddengoed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior kamer

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 27 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Regendouchekop
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Poppies II Benesari Lane, Kuta, Bali, 80361

In de buurt

  • Winkelcentrum Beachwalk - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Strand van Kuta - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Legian Beach - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Seminyak-plein - 7 min. rijden - 7.3 km
  • Seminyak Beach - 7 min. rijden - 4.7 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sky Garden Bali - ‬3 min. lopen
  • ‪Warung Indonesia - ‬3 min. lopen
  • ‪Rooftop Garden Lounge - ‬3 min. lopen
  • ‪Blarney Stone Irish Pub - ‬2 min. lopen
  • ‪Paddy's Club - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Sandat Hotel Kuta

Hotel in de buurt van Strand van Kuta
Sandat Hotel Kuta ligt in de buurt van Winkelcentrum Beachwalk en Waterbom Bali en biedt daarnaast faciliteiten zoals een terras, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een restaurant.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een 24-uurs receptie
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een kluis bij de receptie en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Sandat Hotel Kuta zijn voorzien van voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Balkons, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek binnen bepaalde tijden
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: IDR 25.000 voor volwassenen en IDR 20.000 voor kinderen
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap

Meer

  • 2 etages
  • 2 gebouwen
  • Gebouwd in 2008
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. IDR 25000 voor volwassenen en ca. IDR 20000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 150000 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Sandat
Sandat Hotel Kuta Kuta
Sandat Hotel
Sandat Hotel Kuta
Sandat Kuta
Bali Sandat Hotel Kuta
Sandat Hotel Legian Bali/Kuta
Sandat Hotel Kuta Hotel
Sandat Hotel Kuta Hotel Kuta

Veelgestelde vragen

Is Sandat Hotel Kuta voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Sandat Hotel Kuta?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Sandat Hotel Kuta te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Sandat Hotel Kuta?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Sandat Hotel Kuta uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Sandat Hotel Kuta een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 150000 per voertuig.

Waar ligt Sandat Hotel Kuta?

Dit hotel ligt in Downtown Kuta, binnen 10 minuten lopen van Jalan Legian en Winkelcentrum Beachwalk. Ook Strand van Kuta en Legian Beach liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over Sandat Hotel Kuta

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 110 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 110 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 110 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 110 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 110 beoordelingen

5,2/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

4,4/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Robbert, Middelburg Zeeland

versleten handdoeken,lakens vies of zaten scheuren ,kussens waren vies zaten vol gele bruine plekken ,volgens hun geen probleem lekker makkelijk allemaal elke keer op de feiten te worden gedrukt. hygiëne ver buiten de maat.
20 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Sandat, Bali

The hotel is closed,plastic across the gate,been closed for a long time
1 nacht verbleven in november 2020

2/10 – Ontzettend slecht

HYE RANG

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
15 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

DO NOT STAY ダメなホテル Nunca

Good thing is ONLY location. BUT ,There are many other nicer cheaper hotels are around. Even cheap but if you feet uncomfortable then Not Worth to pay. Hotel’s resectionist is sux attitude when I asked “No hot shower in my room” He just said “ Because you didn’t pay” that’s all. At least he should explain to me before check-in. Anyway hotel’s pics are maybe more than 10 yrs ago I believe. Just choose the others. The blanket on the picture was old. I also believe that they definitely not wash after used previous guests. いいのは場所だけ。同じ値段かそれ以下でいい所はもっと沢山ある。掲載されてる写真はおそらく10年前のものだろう。温水シャワーがないと言ったら、それはおまえが払えば出る部屋に変えてやるというとても不快な太々しい態度であったため、下手にでてた私が怒ると何にも言わずに違う部屋の鍵をぶっきらぼうに出してくる始末。もう絶対二度とない。写真のブランケットは古くてとてもじゃないけど洗っているとは思えない。参考までに。 Hotel sin mantenimiento, feo y sucio. El recepcionista es un tipo tirado en el suelo. No te quiere atender. Las toallas huelen mal. Todos los muebles rotos viejos y sucios. Baratos y sin gusto. TODO HUELE A HUMEDAD y está lleno de moho. El agua caliente no funciona y nos dijeron que no lo merecíamos porque reservamos por la app y es más barato. La Habitación está SUCIA. Lo reservamos por las fotos y NOS EQUIVOCAMOS por el mismo precio hay cerca y reservamos este porque en el último minuto, nuestro hotel habitual estaba completo pero fue una cagada. Un hotel cerca de Legian street pero hay que callejear. NUNCA RESERVÉIS AQUÍ.
Looks never washed blanket 洗っている気がしない毛布
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Patrick, North Queensland

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great cosy units and close too live music and city
7 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

sukyung

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
이가격에 이정도면 최고지요
2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Toilet did not work and there was no soap or shampoo in the bathroom. There was only one towel and very slow wifi
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leaking roof water running down the wall in the room that I stayed in and shower no pressure. I had the breakfast included 2 pieces of toast and 1 egg and a few pieces of watermelon, I stopped having it and paid for it elsewhere "my advice don't have breakfast included" if you do stay there, I won't be!!
16 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Checking in was task. No one to acknowledge you have arrived. Dirty sheets, no water, cups, shampoo, cutlery etc in deluxe room. Booking stated buffet breakfast but was given 1 egg, 2 slices of dry toast and 2 small bits of watermelon. No butter for toast either. I feel ripped of as I paid for buffet breakfast. FALSE ADVERTISING!!!! I will never stay here again. Not happy.
2 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Peter, Cairns QLD 4970AUSTRALIA

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Superperior room Has COLD WATER HOW CAN THAT BE YOU ARE A RIP OFF IVE STAYED THERE A NUMBER OF TIMES BUT EVERY TIME I STAY THERE THEY WANT TO PUT ME IN A SUPERIOR ROOM THAT HAS COLD WATER THRU OUT THE WHOLE LOT
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

sajad

Negatief: Netheid

cheap

it was worth compare to the price i paid
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its not clean and i feel not safe bedsheets smell like they didn’t changed after other customers used it
5 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

IKetut Wahyu

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamarnya tua ac tdk dingin, pindah kmar yg lain yg lbh baik tapi kamar mandi kotor klihtan kurang perawatan
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Y

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, voorzieningen
シャワールームの洗面台の水が出なかった。 手を洗うのもシャワーの方でせねばならず、手を洗うたびに足が濡れる。 水が出ないこと、修理してほしい旨は伝えたが、修理屋さん電話してもいないみたいで…ずっと洗面台は使用せず過ごしました。 ホテルのロケーションは良く、街中にあり、どこに行くのも本当に便利で、近所のご飯屋さんも全て美味しくてよかった。
6 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

18 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Frederic

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Good people in a friendly city

The service is very friendly the price is very good they should explain that the free bootle of water is only the first day and not every day as in the other hotels. it is not important as the price is low but there can be a misunderstood
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Location is the main attraction and cost of room it's handy to what I require I've stayed there 3/4 times although their is very little maintainance done to the buildings the swimming pool is good has sun lounges bathroom has no shower curtains font door on units I stayed in the door bottom rubs on the floor tiles been like that past 3/3 yearsair com is good tv ok no free soap or shampoos or tooth paste but overall I am happy with the place staff are friendly and helpful We got along fine I will stay there again on my next visit LOCATION LOCATION LOCATION
4 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
シャワーが壊れてた。
6 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Peterleelawson, Pattaya Thailand looking for room In Boracay can

Positief: Personeel en service
Con veinant locationstayed there before nothing done to building past two years two years ago the front door bottom edge rubbed on tiled floor still same room 2 years later
4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Gloria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

베드버그 기피제 챙겨가세요.

베드버그 있음. 위치면에 비해 비용은 저렴하였으나 딱 거기 까지임. 따뜻한물 안나옴.
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Kazuaki

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋が汚いシャワー水しかでない
4 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

pair, Bali

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Nice staff

Old man staff is very helpful, friendly and gave us a warmth welcome, I like him so much but the hotel facilities was not enough, you should have a hair dryer, at lease hair dryer for rent and you should spray the room because there are a lot of mosquitoes, for overall I like the services of staff.
3 nachten verbleven in oktober 2018