Swiss-Belhotel Rainforest

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op loopafstand van Winkelcentrum Kuta Galeria

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Swiss-Belhotel Rainforest

Lobby
Junior Suite | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau
Exterieur
Executive suite | Woonkamer | Een 32-inch lcd-televisie met kabelzenders en een televisie
Behandelingskamers voor koppels, lichaamsbehandelingen, aromatherapie

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Spa
  • Bar
  • Parkeren inbegrepen
  • Fitnessruimte
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 29
inclusief belastingen en toeslagen
16 aug - 17 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Junior Suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
  • 50 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Executive suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
  • 56 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Grand Deluxe Double

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een privébadkamer
  • 32 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Grand Deluxe Twin

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • 31 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Junior Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Executive Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Grand Deluxe Double

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Grand Deluxe Twin

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Sunset Road No. 101, Kuta, Bali, 80361

In de buurt

  • Strand van Kuta - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Legian Beach - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Eat Street - 4 min. rijden - 4.1 km
  • Seminyak-plein - 5 min. rijden - 5.0 km
  • Seminyak Beach - 5 min. rijden - 3.4 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 18 min. rijden

Restaurants

  • ‪Hakata Ikkousha - ‬5 min. lopen
  • ‪Bali Bakery Patisserie & Cafe - ‬5 min. lopen
  • ‪Lucky Resto - ‬2 min. lopen
  • ‪Bali Nikmat Restaurant - ‬8 min. lopen
  • ‪Wei Fu Dimsum Bar - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Swiss-Belhotel Rainforest

Hotel met een chique stijl in de buurt van Siloam Hospitals
Swiss-Belhotel Rainforest bevindt zich in de buurt van Winkelcentrum Kuta Galeria en Winkelcentrum Krisna en biedt extraatjes zoals een bar aan het zwembad, een terras en een koffiebar/café. Kies voor een verwenmomentje met een manicure/pedicure, een gezichtsbehandeling en een lichaamsbehandeling bij de plaatselijke spa. Het plaatselijke restaurant met Indonesische gerechten, The Oak Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een tuin en een stomerij/wasserijservice en verbinding maken met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, meertalig personeel en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 161 kamers zijn voorzien van faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien leuke extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Pantoffels en geluiddichte muren
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Indonesisch en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: internet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 11.00 uur: IDR 120.000 voor volwassenen en IDR 60.000 voor kinderen
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Lobby Lounge
  • The Oak Restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimte
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2013

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 350000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 120000 voor volwassenen en ca. IDR 60000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 150000 per voertuig (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 350000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Mondkapjes zijn verplicht bij de accommodatie voor gasten die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Swiss-Belhotel Rainforest Hotel Legian
Swiss-Belhotel Rainforest Legian
Swiss-Belhotel Rainforest Hotel Kuta
Swiss-Belhotel Rainforest Hotel
Swiss-Belhotel Rainforest Kuta
Swiss-Belhotel Rainforest
Swiss-Belhotel Rainforest Bali/Kuta

Veelgestelde vragen

Is Swiss-Belhotel Rainforest voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Swiss-Belhotel Rainforest?

Vandaag, 24 jul. 2025, kost een verblijf bij Swiss-Belhotel Rainforest van één nacht voor twee volwassenen op 16 aug. 2025 min. € 28,60, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Swiss-Belhotel Rainforest?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Swiss-Belhotel Rainforest te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Swiss-Belhotel Rainforest?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Voor vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) geldt een toeslag.

Tot hoe laat kan ik bij Swiss-Belhotel Rainforest uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Swiss-Belhotel Rainforest een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 150000 per voertuig.

Waar ligt Swiss-Belhotel Rainforest?

Dit wellness hotel ligt in Sunset Road, binnen 10 minuten lopen van Winkelcentrum Kuta Galeria en Winkelcentrum Krisna. Ook Zwitsers Consulaat en Siloam Hospitals liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Swiss-Belhotel Rainforest

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 74 van 259 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 126 van 259 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 38 van 259 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 259 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 259 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Alfred, Regio Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Uitstekend hotel maar wat ver van het strand

Prima hotel vwb prijs/kwalitiet verhouding. Ruime kamer, prachtige binnentuin, uitstekende keuken en vriendelijk personeel.

4/10 – Matig

Janine

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The restaurant food and service was poor, gym facilities essentially unusable, loud on main street and intersection, and awful food. The breakfast is reasonable. Limited English among staff, so service was wanting. It is not a four star experience at all.
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Kam, Auckland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
I recently stayed at Swiss Hotel in Kuta, and overall, my experience was satisfactory with a few standout positives and some notable drawbacks. The location is on a busy road, but surprisingly, the room was very quiet — and that was my top priority. I was pleased to have a peaceful, noise-free room, which made a big difference to my stay. I booked the Deluxe Grand room, and the size was good and comfortable. The staff at this hotel are definitely a highlight — polite, professional, and welcoming. From check-in to breakfast service to the car park attendants, everyone was kind and helpful. However, the cleanliness was disappointing. The room, the breakfast area, and the overall property felt dirty and neglected. Everything looks very outdated, which adds to the impression of poor hygiene even if it’s just age-related wear. The bathroom, particularly the bathtub/shower, was not clean. The property, from the entrance to common areas, clearly needs an update and a deep clean. The swimming pool on level 2 is small — not really suited for actual swimming — and the gym was okay but nothing special. Despite the drawbacks, I did extend my stay and poor cleaning become frustrating. Somehow they were asking if I need cleaning and replacement towels were dirty and the never cleaned the shower
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Kam, Auckland

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed at Swiss Hotel in Kuta, and overall, my experience was satisfactory with a few standout positives and some notable drawbacks. The location is on a busy road, but surprisingly, the room was very quiet — and that was my top priority. I was pleased to have a peaceful, noise-free room, which made a big difference to my stay. I booked the Deluxe Grand room, and the size was good and comfortable. The staff at this hotel are definitely a highlight — polite, professional, and welcoming. From check-in to breakfast service to the car park attendants, everyone was kind and helpful. However, the cleanliness was disappointing. The room, the breakfast area, and the overall property felt dirty and neglected. Everything looks very outdated, which adds to the impression of poor hygiene even if it’s just age-related wear. The bathroom, particularly the bathtub/shower, was not clean. The swimming pool on level 2 is small — not really suited for actual swimming — and the gym was okay but nothing special. Despite the drawbacks, I did extend my stay. I would stay here again if I needed to, mainly for the quiet rooms and great service. However, don’t expect a modern, high-end feel — it lacks the polish of a true luxury hotel due to how outdated and worn it is.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Levi

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid
Rooms are clean and staff very friendly. Furniture was dated and needs a lock of paint here and there. Otherwise a very good stay.
3 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Puji, Santa Monica

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mattress needs to be replaced. Too old and no back support now.
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Tamara

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

für eine Nacht OK, mehr nicht.

unser Zimmer war heruntergekommen und hat seltsam gerochen. das Bett war bequem und es war OK für eine Nacht, aber länger hätten wir nicht bleiben wollen. Auf den Bildern sah das etwas anders aus. Das Essen im Restaurant und Frühstück war allerdings lecker, das Personal freundlich und die Lobby war hübsch. Wir hatten bisher für weniger Geld viel schönere Unterkünfte in Indonesien.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Kim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

조용히 여행을 즐기고 싶으면 여기로

조용하고 직원들 서비스가 좋았습니다. 필요한거 요청할때마다 빨리 해결해주었습니다
3 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Richard Martin

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Hock Leng

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Didn’t like the breakfast. Front desk helpful. Swimming pool bad. Easy to call for grab.
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

alvin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A charming hotel with delicious and plentiful breakfasts. Lovely pool too.
4 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Adam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great breakfast and atmosphere. Nice pool nice gym
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

emiliani

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lokasi di jalan besar

Stay di hotel ini untuk keperluan bisnis Terletak di jalan besar sunset road yang bisa mrnghubungkan ke seluruh penjuru Bali Hotel cukup nyaman, hanya akses keluar masuk hotel agak susah karena dekat traffic light, tetapi hotel mempunyai akses jalan menuju dan dari jalan belakang hotel
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Kaoru

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

短期滞在なら問題なし

滞在目的による。日本語のNHK は放映されていないし、ミニバー(冷蔵庫)も設置されていない。コスパを考えても 長期滞在には苦痛になるかも知れない。短期滞在の常宿としてよく利用している。内装は古いが、冷房や、シャワーの水量、ベッドといった基本的なところは問題ない。日本食レストランや、日本食材店至近なのは嬉しい。
2 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

fiza

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Would never stay here. I wouldn’t recommended anyone stay here. From the day we got there , I started crying because of how awful the place was. I was trying to cancel , but wasn’t able to do so. The place was disgusting , not clean even though housekeeping had apparently cleaned the rooms. The sheets were stained , the bathroom , everything. I dreaded coming back to the place every time. Same with my family. The staff wouldn’t understand anything I was saying (yes I know the language barrier , but I was using google translate and showing them what I was saying). They tried to charge me for laundry , when they initially told me it was for free. They would mess up the food that we ordered, after it happened three times we gave us ordering food. I know it looks good online , but looks nothing like that in person. Take it from one persons mistake please
13 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Dennis

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Not coming back

Hotel is full of mosquitos and rooms are definitely older than what is shown on the official photos. Furthermore, there was a huge problem on the second day with our reservation. The hotel reception pretended that our reservation was cancelled (from us). We showed them on our app that the booking was still active and that we did not cancel anything. They did not believe us and let us wait 1 hour (10-11 PM!!). Then they wanted an additional deposit and tried to sell as “direct special rate” (which was more expensive than the rate we booked for anyway). We did not accept. And the next day they realized that THEY did a mistake and did not even apologize. The only thing we received was a fruit platter in our room but no further comment was made. Conclusion: Will definitely not come back.
1 nacht verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Un hotel qui baigne dans son jus.

Frigo dans la chambre en panne, Evier salle de bain bouché, Tapis de course de la salle de sport ne marche pas, Pas de mobilier extérieur sur le balcon, Coffre fort ne marche pas.
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大変快適に過ごせました。部屋も広いし、朝ごはんも種類が沢山ありました。近くに何でも揃うスーパーもありました。 唯一つ常夏の国で冷蔵庫がないのは、ちょっと不便です。
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Christian

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Saunak

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good quite hotel

Efficient hotel with polite staff, everything works. About 2 Km from Kuta beach, so quite place. Restaurant food is great.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Suzana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The staff and service was outstanding we really enjoyed the hospitality. The hotel is located on a busy major road but when inside you couldn’t hear any of the traffic noise. we caught a taxi everywhere. It’s a good stop over hotel if passing through. The hotel itself needs updating and upgrading. Worn and stained carpets in the corridors chipped doors and skirting’s loose floor board around the pool the room needed a proper bar fridge. it was clean and the room was large and comfortable. Overall we enjoyed our stay but it’s not a luxury resort it’s a good working hotel