YELLO Hotel Kuta Beachwalk Bali bevindt zich in de buurt van Strand van Kuta en Legian Beach en biedt extraatjes zoals een spelletjesruimte, een stomerij/wasserijservice en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een kluis bij de receptie en meertalig personeel
Een lift en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 147 gastenkamers zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis beveiligd, overdekt zelf parkeren ter plaatse
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar
Eten en drinken
Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: IDR 120.000 per persoon
Een restaurant
Restaurants ter plaatse
Wok n Tok
Dingen om te doen
Spelletjesruimte
Gezinsvriendelijk
Spelletjesruimte
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Kluisje bij de receptie
Wasserij
Gastendiensten
Meertalig personeel
Schoon beddengoed (op verzoek)
Schoonmaakservice (dagelijks)
Stomerij-/wasserijservice
Wisselen van handdoeken op verzoek
Buiten
Tuin
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Lift
Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
Meer
3 etages
Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
Gebouwd in 2021
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Privébadkamer
Shampoo
Tandenborstel en tandpasta
Toiletpapier
Zeep
Entertainment
Lcd-tv van 32 inch met premium kabelzenders
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Gratis mineraalwater
Roomservice
Meer
Airconditioning
Bureau
Kluisje
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Renovaties en sluitingen
In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 120000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Ascott Cares (Ascott Limited) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij YELLO Hotel Kuta Beachwalk Bali?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Hoeveel kost een verblijf bij YELLO Hotel Kuta Beachwalk Bali?
Vandaag, 9 jul. 2025, kost een verblijf bij YELLO Hotel Kuta Beachwalk Bali van één nacht voor twee volwassenen op 1 aug. 2025 min. € 53,56, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Wat kost het om bij YELLO Hotel Kuta Beachwalk Bali te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij YELLO Hotel Kuta Beachwalk Bali?
Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.
Tot hoe laat kan ik bij YELLO Hotel Kuta Beachwalk Bali uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Waar ligt YELLO Hotel Kuta Beachwalk Bali?
Dit hotel ligt in Downtown Kuta, binnen 5 minuten lopen van Winkelcentrum Beachwalk en Strand van Kuta. Ook Legian Beach en Seminyak Beach liggen binnen 3 km afstand.
Beoordelingen over YELLO Hotel Kuta Beachwalk Bali
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 40 van 71 beoordelingen
10 - Uitstekend
40
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 71 beoordelingen
8 - Goed
16
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 71 beoordelingen
6 - Redelijk
10
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 71 beoordelingen
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 71 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
2
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4/10 – Matig
Akiko
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean hotel in a very good location. The staff is excellent, very attentive,polite, they smile and say hello(Yello) all the time the see you, lovely people. Room has a good size and new design, big bathroom, good bed and really nice pillows. All these at a bargain price.Would recommend!
Andra
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel
Andrew
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met partner
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very beautiful and easy access for everything
Andrew
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
HEIDA, Pirae
Reisde met partner
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'hotel était connecté à un shopping mall avec des restaurants, un supermarché et accessible à plusieurs commerçants locaux à l'extérieur.
Le personnel est très accueillant, souriant et aimable.
Notre chambre était propre et confortable
J'y retournerai bien
HEIDA
5 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
salveen
Reisde met familie en kleine kinderen
20 jan 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
UNHAPPY
salveen
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Harrison
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Harrison
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Kazuhiko
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhiko
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Aurora, Jamaica
Reisde met partner
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location by the Beachwalk shopping, a lot of food options within walking distance. Also gaming facilities in the lobby
Aurora
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Matthew
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel
Great Hotel. Right in the center of kuta.
Matthew
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Rowan
Reisde met familie en kleine kinderen
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
the place is in a good spot but you have trouble with the shop if you want to get to the parking before it opens at 10am 2 time i was told i could not get my motor bike before 10 am then the parking people told me it is 24/7. the motel is nosey you can hear people in the hallway all night then every Morring at 4am when people going to get the 1st flight out of the island the room was clean but does not have a fridge ect to keep items cold
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyejin
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Mariange
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Truly the best hospitality great experience
Mariange
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Tammy
Reisde met familie
1 sep 2024
Positief: Personeel en service
Overall you paid for what you got.
Tammy
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Brijinder
Reisde met familie
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel at Kuta is at the center of action in Bali. Close to airport (10-15min taxi), beach 5min walk, scoot hiring, restaurants and many shops. Buffet at Yello hotel is of huge choices at very reasonably price at A$15. You can make base here and explore other parts of Bali on certain days at your choice, given traffic is horrendous, which can be 5km/hr.
Brijinder
1 nacht verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
MIJUNG
Reisde met familie
17 aug 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MIJUNG
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Teresa
Reisde met familie
11 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Connected to the mall so easy access with the shopping and variety of choices of dining options. Rooms are clean and beds comfortable. Has good WiFi connectivity. Only cons were if the mall is not open you have to take the long way around outside the mall to get in and out. Pretty safe walking around though.
It’s a good hotel in a great location. Room floor was dirty with food crumbs and night stand had a spider web. I asked them to deep clean it and they did so that’s nice. Walls are paper thin so you can hear rooms next to you and hallway.
Sultan
3 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Hyunseok
30 jun 2024
Hyunseok
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Andy
Reisde met familie en kleine kinderen
4 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Overall experience is amazing! The staff and crew are great and kind! The breakfast is solid! The hospitality is fantastic!
The only few flaws (that are outweighed by other factors such as the hospitality of the crew and staff, their food, the location, etc.):
- my water knob fell off the very first time we tried to use it. We called for the service and they repaired it. But after two more days, it fell off again
- ants are pretty bad but that's just everywhere in Bali area with its climate
- one of our three rooms has a bathroom sliding door that keeps sliding open (due to its slanted and poor construction)
- the TVs in our room lost signals multiple times
But again, overall,the hospitality and the awesomeness of the crew outweigh them. We had a blast!
Andy
5 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Foo Hong
17 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liken this hotel because it is near the beach, shopping mall is just next to it and many attractions and eateries within short walking distance but I hate the traffic jam leading to the hotel.
Foo Hong
4 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Miguel
12 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer