Always Niseko
Wintersportverblijf in de bergen met restaurant en gratis vervoer van/naar de skipistes
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Always Niseko





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 70
7 jul - 8 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (Deluxe Niseko Room) laden

Deluxe kamer, niet-roken (Deluxe Niseko Room)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Suite, 2 queensize bedden, niet-roken (Yotei) laden

Suite, 2 queensize bedden, niet-roken (Yotei)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Alle foto's voor Kamer, niet-roken, op benedenverdieping (Zen, w/ Bathtub & Fan, No AC) laden

Kamer, niet-roken, op benedenverdieping (Zen, w/ Bathtub & Fan, No AC)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Een draagbare ventilator
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Niseko, w/ Shower & Fan, No A/C) laden

Superior kamer, niet-roken (Niseko, w/ Shower & Fan, No A/C)
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Een draagbare ventilator
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

65-13 Aza Kabayama, Abuta, Kutchan, Hokkaido, 044-0081
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Torifito Hotel And Pod Niseko
Torifito Hotel And Pod Niseko
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 221 beoordelingen
De prijs is € 46
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er wordt een toeristenbelasting van 2.00 procent in rekening gebracht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2300 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: JPY 5000 per persoon (enkele reis)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: JPY 3000 (enkele reis), (van 5 tot 12 jaar oud)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt elke 2 dagen schoongemaakt.
Registratienummer van de accommodatie 3-643
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Always Niseko Hotel Abuta
Always Niseko Abuta
Always Niseko Hotel Kutchan
Always Niseko Kutchan
Always Niseko Hotel
Always Niseko Kutchan
Always Niseko Hotel Kutchan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Always Niseko
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 mrt 2025
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met partner
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Anthony Stuart
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony Stuart
10 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
devin
Reisde met partner
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
devin
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jack
18 feb 2025
Jack
6 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met partner
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Rune
Reisde met familie
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Rune
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
8 feb 2025
Peter
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mariah
Reisde met een groep
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariah
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Amelie
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amelie
8 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Brett
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brett
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Mike
Reisde met familie
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value and location
Mike
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Wai Ngor
8 jan 2025
Wai Ngor
5 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Hoang
27 dec 2024
Hoang
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
KUMIKO
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KUMIKO
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
??
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Ka Cheung
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Cheung
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Chang
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chang
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
MAYUMI
17 aug 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
MAYUMI
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
??
Reisde met familie
2 aug 2024
Positief: Netheid
??
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
YURIKA
1 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YURIKA
1 nacht verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
AKIO
Reisde met een groep
28 jul 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIO
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
ling huei
18 jul 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
廉價而住房品質差勁的旅店
ling huei
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
NAKAMURA
16 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAKAMURA
1 nacht verbleven in juni 2024