Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Niseko Park Hotel





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, gedeelde badkamer (Main Building) laden

Traditionele kamer, gedeelde badkamer (Main Building)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een apart bad en aparte douche
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, privébadkamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer, niet-roken, privébadkamer (Japanese Style)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een diep ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken, privébadkamer laden

Standaard kamer, niet-roken, privébadkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een diep ligbad
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-4-5-51 Hirafu Niseko, Abuta-gun, Kutchan, Hokkaido, 044-0080
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Chalet Ivy Hirafu
Chalet Ivy Hirafu
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 346 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er wordt een toeristenbelasting van 2.00 procent in rekening gebracht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 1500
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie biedt beddengoed voor het totaal aantal volwassenen per kamer, zoals staat vermeld in de boekingsbevestiging. Eventuele andere regelingen dienen voor aankomst met de accommodatie te worden overlegd.
Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Niseko Park Hotel Abuta-gun
Niseko Park Abuta-gun
Niseko Park Hotel Kutchan
Niseko Park Kutchan
Niseko Park Hotel Hotel
Niseko Park Hotel Kutchan
Niseko Park Hotel Hotel Kutchan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Niseko Park Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hareen
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place
Hareen
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Julia, Santa Cruz
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
William
16 mrt 2025
William
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
man wa
Reisde met familie
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very nice hotel

man wa
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Cole
Reisde met een groep
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cole
4 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Rebekah
23 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid this place
Rebekah
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Hidenobu
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hidenobu
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Phil
Reisde met een groep
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Phil
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
Reisde met een groep
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
Reisde met een groep
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
5 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Glen, Calgary
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Glen
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
11 feb 2025
Jennifer
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Brett
11 feb 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Brett
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
John
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Duncan Howard
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Duncan Howard
9 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Cadi
Reisde met familie en kleine kinderen
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cadi
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
19 jan 2025
Mark
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Ian
18 jan 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Patrick
Reisde met een groep
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Patrick
7 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Angus
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angus
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew
Reisde met familie
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
7 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Masatoshi
Reisde met partner
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masatoshi
3 nachten verbleven in december 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Mieko
Reisde met een groep, Reisde met familie
31 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mieko
1 nacht verbleven in december 2024