Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 102 van 335 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
102
Gastenscore: 8 - Goed. 165 van 335 beoordelingen" "
8 - Goed
165
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 335 beoordelingen" "
6 - Redelijk
40
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 335 beoordelingen" "
4 - Matig
14
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 335 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
14
8,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Prijs kwaliteitsverhouding is hier in orde.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Augustinus, Sittard
12 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lage kamerprijs, hoog comfortniveau.
Mooie kamers, een prima prijs/kwaliteit verhouding! Kort bij beurscomplex en metrostation.
Augustinus
4/10 – Matig
rob, hulst
6 jan 2014
Negatief: Personeel en service
boeken voor 2 personen en 1 persoonskamer krijgen
wanneer ik voor 2 personen een kamer boek mag ook verwachten dat het een 2 persoonskamer is en geen 1 persoonskamer met een 2 persoonsbed erin geplaatst, ik heb uit eindelijk moeten bijbetalen om een 2 persoonskamer te ontvangen. Betere info op de site is een eerste vereiste.
rob
10/10 – Uitstekend
Alexander
22 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For the money it is not bad at all
Alexander
14 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Heribert, Weil am Rhein
18 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr elegantes und gut ausgestattetes Hotel mit Metro Anbindung in 5 Fussminuten. drei grosse Supermärkte und diverse Geschäfte incl. Wechselstube in unmittelbarer Nähe. Direkt am Hotel liegt ein grosser Park mit vielen Möglichkeiten zur Entspannung.
Heribert
6 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel D
8 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel D
4/10 – Matig
Djamal
Zakenreiziger
3 dec 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Det är min första vistelse på detta hotell. Lätt och smidigt att hitta dit i och med gång avstånd till metro station. Rent och fint samt följer noggrant
Djamal
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Maria Rudko op 17 dec 2021
Dear Djamal, thank you so much for your feedback after recent stay! We appreciate it so much. We do hope to welcome you back in soonest time!
8/10 – Goed
JAMES
22 nov 2021
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was clean and good value the only down side was it was a 30 minute drive away from the centre of Kyiv but there is a local metro that connects you and ubers are cheap
JAMES
4 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Maria Rudko op 30 nov 2021
Dear James, thank you for your feedback and high rating score. We appreciate it so much. We hope to welcome you soon in our hotel. Best regards, Maria Rudko
10/10 – Uitstekend
JuHi
Zakenreiziger
24 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was so nice, all staffs were so friendly. And so nice room service :D
JuHi
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Maria Rudko op 26 okt 2021
Dear JuHi, thank you for your feedback. It is so grate to hear you liked your stay and only positive emotions left. It would be grate to welcome you again in our hotel. Best regards, Maria Rudko Front office manager.
10/10 – Uitstekend
yusuf kenan
Zakenreiziger
16 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
all good
yusuf kenan
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Maria Rudko op 26 okt 2021
Dear yusuf kenan, thank you for your feedback. It is so grate to hear you liked your stay and only positive emotions left. It would be grate to welcome you again in our hotel. Best regards, Maria Rudko Front office manager.
10/10 – Uitstekend
Greg
27 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean hotel. Great breakfast buffet.
Greg
6 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Maria Rudko op 29 sep 2021
Dear Greg, thank you for your feedback and high mark! We appreciate it so much. You are always welcomed here in Bratislava hotel. Best regards, Maria Rudko Front office manager
2/10 – Ontzettend slecht
Nedim
22 aug 2021
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
The staff communication was soo bad. Room was very small but clean. I will not come here again.
Nedim
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Maria Rudko op 30 aug 2021
Dear Nedim, I'm so sorry to hear your staying didn't meet your expectations. I hope you will give us a chance to change your mind and to show you our real hospitality. Best regards, Guest relation manager Maria Rudko
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Die Unterkunft ist in die Jahre gekommen.
Zimmer war sauber. Badfließen etwas mit Schimmel. Badezimmer für 4 Sterne Hotel schrecklich. Betten sind sehr sehr bequem und sauber.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Maria Rudko op 30 aug 2021
Dear Guest, thank you for finding time to share your impressions with us. We are sorry to hear you didn't like your staying. I hope you will give us one more chance to change your mind and to show you our real hospitality. Best regards, Guest relation manager
8/10 – Goed
ROY
8 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient to Metro Value Hotel
Value hotel undergoing some significant remodeling. Very friendly and helpful staff. Delicious breakfast. Room had a balcony with a nice breeze. VERY convenient to the Kyiv Metro system, ride to Maiden Square in about 20-25 minutes. Nearby park that children would enjoy.
ROY
3 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Maria Rudko op 15 jun 2021
Dear Guest, thank you for your feedback! We are happy to hear you like your accommodation. We do hope to welcome you back in soonest time! Best regards, Front office manager Maria Rudko
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
4 jun 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok place to stay for the price
Fair price for a few nights stay.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Maria Rudko op 15 jun 2021
Dear Guest, thank you for your feedback! We are happy to hear you like your accommodation. We do hope to welcome you back in soonest time! Best regards, Front office manager Maria Rudko
8/10 – Goed
Praveen Kumar
Reisde met familie
9 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our stay at hotel was comfortable, would recommend this hotel for stay although it is on the other end of city.
Praveen Kumar
2 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Stadniichuk Yuliya op 9 dec 2020
Dear Praveen Kumar,
Thank you for choosing BRATISLAVA HOTEL. Hope your stay was comfortable and enjoyable.
We appreciate your warm review.
We are looking forward to meet you again in BRATISLAVA HOTEL.
Kind regards,
8/10 – Goed
stephane
Zakenreiziger
28 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ukraine s journey
Hôtel très bien agencé confort et très bon petit déjeuner en cette période de Covid seul bémol le personnel n est Pas polyglotte et les menus sont en ukrainien un peu difficile de s y retrouver et de dialoguer c est l Ukraine
stephane
4 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Stadniichuk Yuliya op 2 dec 2020
Cher invité,
Merci d'avoir choisi HOTEL BRATISLAVA, également pour vos commentaires. L'opinion de nos clients est très importante pour nous. Nous traduisons déjà le menu en anglais.
Nous serons heureux de vous accueillir à nouveau à l'HOTEL BRATISLAVA.
Cordialement votre,
Service de réservation.
10/10 – Uitstekend
Geoffrey
5 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geoffrey
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Stadniichuk Yuliya op 2 dec 2020
Thank you for choosing HOTEL BRATISLAVA.
And also for the high mark.
We will always be glad to welcome you to the HOTEL BRATISLAVA.
Best wishes,
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 aug 2020
Tel işte
Normal bir otel beklentileriniz yüksek olmasın
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I am very satisfied. I have a good flight and have a good hotel in Kiev. Thank you Expedia
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Natalia op 18 feb 2020
Thank you for choosing our hotel.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jan 2020
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Natalia op 18 feb 2020
Thank you for choosing our hotel.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Наталья op 4 jan 2020
Спасибо за выбор нашей гостиницы
8/10 – Goed
Christophe
Zakenreiziger
9 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bilan
Hôtel propre, confortable, petit déjeuner buffet assez vaste. Après le style n’est pas très moderne.
Christophe
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Наталія op 21 nov 2019
Cher client, merci d'avoir choisi notre hôtel. Nous sommes impatients de devenir notre invité régulier.
8/10 – Goed
Milan
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Milan
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Наталья op 31 okt 2019
Dear guest, thank you for choosing our hotel
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Прекрасный сервис.
Путешествую сюда неоднократно. Очень удачное расположение. Приятный персонал. Отзывчивые администраторы на стойке регистрации, всегда помогут, всё объяснят, ответят на все вопросы. Спасибо за комфорт.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Наталья op 31 okt 2019
Уважаемый, гость. Благодарим Вас за выбор нашей гостиницы и оставленный отзыв. Будем рады видеть Вас снова у нас в гостях.
8/10 – Goed
Milan
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ok
Milan
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Наталья op 31 okt 2019
Dear guest, thank you for choosing our hotel
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
хорошее расположение, спокойный отдых. всё хорошо
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Наталья op 18 okt 2019
Уважаемый, гость. Благодарим Вас за выбор нашей гостиницы и оставленный отзыв
8/10 – Goed
Youri
Zakenreiziger
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Youri
6 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Наталья op 20 okt 2019
Уважаемый, гость. Благодарим Вас за выбор нашей гостиницы и оставленный отзыв
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 okt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Наталья op 20 okt 2019
Уважаемый, гость. Благодарим Вас за выбор нашей гостиницы и оставленный отзыв
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was awesome! Clean rooms and friendly staff
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Наталья op 2 okt 2019
Dear Guest. Thank you for choosing the Bratislava hotel. We will be glad to see you at our place.
10/10 – Uitstekend
Sam, New York
Reisde met familie
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service clean shower water good pressure front desk good service
Sam
6 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Natalia op 2 okt 2019
Dear guest. Thank you for choosing our hotel and for your feedback. We hope you will stop your next choice of hotel at the hotel "Bratislava"
10/10 – Uitstekend
robert
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tourist robert
superb desk staff and breakfast and cleaning staff,,i give them a 5 star rating .quite easily ...
robert
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Наталья op 2 okt 2019
Dear guest. Thank you for the pleasant review and selection of our hotel. We are very pleased that our work is visible and worthy of praise. We are trying for our guests. We hope to see you visiting us more than once.
10/10 – Uitstekend
Antonio Orhan
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio Orhan
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Наталья op 13 sep 2019
Dear guest. Thank you for choosing our hotel and for your feedback. We are always glad to see you at our hotel.
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
5 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Наталья op 5 sep 2019
Искренне сожалеем, что Вы остались недовольны. Мы позаботимся о том, чтобы подобных неприятностей не возникало. Благодарим за Ваше сообщение.
10/10 – Uitstekend
Juraj
30 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kvalitný hotel
Čistá izba, postel dobrá, trocha hluk z premávky, solídne raňajky, výborné fitnes, výborná poloha hotela, všade wifi, blízko Metro.....moja velká spokojnosť
Juraj
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Наталья op 2 aug 2019
Vážený Jurai, ďakujeme, že ste si vybrali náš hotel a že ste nám zanechali svoj názor. Sme veľmi radi, že naše úsilie prinesie spokojnosť našim hosťom. Radi vás uvidíme u nás.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Наталья op 10 jul 2019
Уважаемый гость. Благодарим Вас за выбор нашего Отеля и высокую оценку за нашу работу
8/10 – Goed
Robert
28 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
11 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Наталья op 10 jul 2019
Уважаемый, гость. Благодарим Вас за выбор нашей гостиницы и оставленный отзыв.
8/10 – Goed
Sergiy
18 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sergiy
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Наталья op 26 jun 2019
Уважаемый, Сергей, благодарим Вас за выбор нашей гостиницы и оставленный отзыв. Надеемся увидеть Вас снова у нас в гостях.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Наталья op 26 jun 2019
Уважаемый, гость . Благодарим Вас за высокую оценку за нашу работу. Будем рады видеть Вас нашим постоянным гостем.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Poor air condition
We have stayed here before but this time we were disappointed. We had a Superior room. Air condition didn’t manage to cool room properly we discovered during the night. The fridge wasn’t cool enough either. Not nice when it’s 30+ degrees outside. It was also first time we didn’t have view towards the city center / river. Breakfast was served in basement and not restaurant as usual, also disappointing. Otherwise professional staff, secure car park and nice terrace bar as usual. Also close to metro.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Наталья op 26 jun 2019
Dear guest. Thank you for your feedback. We take note of your comments and correct the deficiencies. We hope that your next stay with us as a guest will bring you only comfort and coziness.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
17 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Natalia op 5 jun 2019
Dear guest, thank you for choosing our hotel and your feedback. We will be glad to see you visiting us.
10/10 – Uitstekend
SYLVIE
23 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Très bel hôtel situé à 2 minutes du métro avec commerces aux alentours
Déjeuner copieux
Faites attention à Kiev très peu de commerce (restaurants, épicerie,site touristique, métro etc.,,) prennent les cartes de crédit
SYLVIE
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Natalia op 29 mei 2019
Cher invité,
Merci d'avoir choisi notre hôtel. Nous sommes très heureux que notre travail vous ait apporté une attitude agréable à notre hôtel. Nous serons heureux de vous revoir.
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
13 mei 2019
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
It look like hostis
Most uncomfortable bed I ever seen in a hotel
Smallest room ever
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Bratislava op 18 mei 2019
Dear Guest!
We thank you for choosing our hotel!
We make everything is possible to fix some problems wit bed.
If you need room bigger that you have, you can always come to the reception and our front office team will be glad to help you!
Best Regards,
Guest Relation Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Significantly improved customer service.
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Bratislava op 18 mei 2019
Dear Guest!
We thank you for choosing our hotel. We are very pleased that you appreciated the quality of our service.
We look forward to your next visit to Kiev.
Best Regards,
Guest Relation manger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles in Ordnung. Zimmer sauber. Bettwäsche und Tücher oft gewechselt. Saife und Kühlschrank war nicht dabei.
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Bratisalava op 18 mei 2019
Dear Guest!
We thank you for choosing our hotel. We are very pleased that you appreciated the quality of our service.
We look forward to your next visit to Kiev.
Best Regards,
Guest Relation Manger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stort rom og bra senger. Deilig sengetøy og veldig godt trykk i dusjen. God frokost. Litt utenfor sentrum, men enkelt og billig å ta t-bane til sentrum.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Bratislava op 19 mei 2019
Dear Guest
We thank you for choosing our hotel. We are very pleased that you appreciated the quality of our service.
We look forward to your next visit to Kiev and our hotel!
Best Regards
Guest Relation Manager
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 apr 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Property was clean, the nice friendly reception ladies are now being overshadowed by 3 mafia looking security guards that look at everyone like a terrorist and elevators don't go up or down without activated room key, how is that safe when there is a fire and children can't use elevator to escape fire? Property has turned into a military style top secret command post.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Bratislava op 16 mei 2019
Dear Guest!
We thank you for your feedback. Security in the lobby for maximum security of guests.
According to safety measures, during a fire it is strictly forbidden to use an elevator. During emergency events - all exits are open without electronic keys. We look forward to seeing you at our hotel and hope that your visit will leave only positive impressions.
Best Regards,
Guest Relation Manager
8/10 – Goed
Travis
10 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Travis
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Oleksandr
2 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oleksandr
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
James
26 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer