Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 262 van 1001 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
262
Gastenscore: 8 - Goed. 433 van 1001 beoordelingen" "
8 - Goed
433
Gastenscore: 6 - Redelijk. 211 van 1001 beoordelingen" "
6 - Redelijk
211
Gastenscore: 4 - Matig. 71 van 1001 beoordelingen" "
4 - Matig
71
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 1001 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
23
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Eric, Lelystad
3 apr 2018
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Nice Hotel near Kyoto Station with very small room
Nice Hotel near Kyoto station rooms are very very small (can not place two suitcases at all and overcrowded breakfast facility with few western options
Eric
5 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Receptionist Kajishima op 26 apr 2018
Thank you for staying with here, APA VILLA HOTEL.
We are sorry you could not be satisfied with this stay. The demand of hotel rises because of cherry blossoms during spring, especially from the end of March to the beginning of April. That' s why the price for staying is so high.
We have three concepts. One of the three is Eco-friendly. The small room has advance that it can make the air in the room warm or cool soon.
We apologize to you for making you uncomfortable and inconvenient at the breakfast time.
We constantly strive to improve our service even further.
Thank you for your comment.
8/10 – Goed
Dana-Lee
29 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dana-Lee
10/10 – Uitstekend
Marco Antonio
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEITA
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met een groep
5 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
So close to Kyoto station with affordable prices
Daniel
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Front Yamazaki op 30 okt 2023
Thank you very much for staying at APA Hotel Kyoto Ekimae Chuoguchi.We are glad that you were satisfied with your stay with us.We have received positive feedback from many customers regarding its convenience.All of our staff are looking forward to your next visit.
8/10 – Goed
Yotaro
27 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yotaro
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Yutaro
24 aug 2023
Yutaro
2 nachten verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
bo
Reisde met een groep, Zakenreiziger
16 aug 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅近便利
bo
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Yoshiakira
12 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bathtub stinks
Vincent
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Receptionist Shimizu op 24 jul 2023
Thank you for having stayed at APA HOTEL〈Kyoto Ekimae Chuoguchi〉.Did you enjoy your stay?We are very sorry that made you feel uncomfortable because of the bad smell in the bathroom.We would like to take action to prevent a recurrence.Thank you for your valuable review.Receptionist/Shimizu
8/10 – Goed
Keiji
Zakenreiziger
5 jul 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten