Ariston Hotel Kyoto Jujo
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ariston Hotel Kyoto Jujo





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 55
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Standard Double laden

Standard Double
Misschien vind je dit ook leuk

Hyatt Place Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 651 beoordelingen
De prijs is € 102
22 jul - 23 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

23, Kamitoba Kanjinbashicho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8112
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Anteroom Kyoto
Hotel Anteroom Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Bar
9.2 van 10, Fantastisch, 558 beoordelingen
De prijs is € 81
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1740 voor volwassenen en ca. JPY 1190 voor kinderen
- Parkeerkosten: JPY 1500 per dag
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ariston Hotel Jujo
Ariston Kyoto Jujo
Ariston Jujo
Ariston Hotel Kyoto Jujo Hotel
Ariston Hotel Kyoto Jujo Kyoto
Ariston Hotel Kyoto Jujo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ariston Hotel Kyoto Jujo
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 jul 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
montree
Reisde met een groep
11 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
montree
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Naohisa
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naohisa
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Shigetaka
24 mei 2025
Negatief: Voorzieningen
Shigetaka
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tong Hin
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tong Hin
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Mustafa
Reisde met familie
11 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mustafa
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
ilkay
10 apr 2025
ilkay
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Ng Hoi
Reisde met een groep
7 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ng Hoi
8/10 – Goed
masae
Reisde met familie
6 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
masae
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
???
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
???
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jorge
Reisde met partner
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Jorge
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
SHOUKO
Reisde met familie
2 apr 2025
Positief: Personeel en service
SHOUKO
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Hironobu
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hironobu
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Sony
26 mrt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sony
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Cesar
Reisde met familie
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Cesar
6 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Takerou
Zakenreiziger
11 mrt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takerou
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
shigeyuki
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
shigeyuki
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Tomoyo
Reisde met familie en kleine kinderen
25 feb 2025
Tomoyo
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Christophe
Reisde met een groep
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christophe
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
takashi
11 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
takashi
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
atsushi
Reisde met familie
9 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
滞在した感想
atsushi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
SAYO
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SAYO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
MASAJI
Reisde met familie
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
朝食大満足
MASAJI
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Stephen
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Ouchi
13 jan 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Ouchi
2 nachten verbleven in december 2024