Aparthotel
BON Kyoto Station
Aparthotels met keukens, op loopafstand van To-ji-tempel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor BON Kyoto Station





Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer (with Terrace) laden

Superior Twin kamer (with Terrace)
Hoogtepunten
Een balkon
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Traagschuim
Slaapkamers
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Traagschuim
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Traagschuim
Slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

ROKU KYOTO, LXR Hotels & Resorts
Wijk Kita
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 46 beoordelingen
De prijs is € 561
29 jul - 30 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2, Ikenouchicho, Nishikujo Minamiku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 601-8416
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Emion Kyoto
Hotel Emion Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.751 beoordelingen
De prijs is € 63
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bon Kyoto Station Kyoto
Bon Kyoto Station Aparthotel
Bon Kyoto Station Aparthotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over BON Kyoto Station
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 feb 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sarafina
Reisde met familie
24 apr 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarafina
5 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Chih Wen
11 dec 2023
Chih Wen
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Kelly
30 sep 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelly
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 sep 2023
Positief: Netheid
Bon Kyoto Station Kyoto
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Ching-Wen
Reisde met familie
27 aug 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ching-Wen
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
CHIH-CHUN
22 aug 2023
CHIH-CHUN
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
JORDI
Reisde met familie
14 aug 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
JORDI
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
4 aug 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Silvia
Reisde met familie
18 jul 2023
Positief: Comfort kamer
Silvia
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Satyajit
Reisde met familie
17 jul 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satyajit
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
kechou
14 jul 2023
kechou
4 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Yhoan
19 jun 2023
Yhoan
2 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
James
Reisde met familie
3 jun 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Rokanuzzaman
Reisde met familie
2 jun 2023
Rokanuzzaman
4 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
AKIRA
13 mei 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIRA
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Naoki
Zakenreiziger, Reisde met partner
1 mei 2023
Positief: Netheid
Naoki
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Nicole
5 apr 2023
Nicole
4 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2023
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Cathy
30 mrt 2023
Cathy
7 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Lot
Reisde met familie
25 okt 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lot
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Ryo
Reisde met familie
31 jul 2022
Positief: Netheid, comfort kamer
Ryo
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Natsuko
2 dec 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Natsuko
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 okt 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
すごく快適でした!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
JUNIA
1 apr 2021
JUNIA
2 nachten verbleven in maart 2021