DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama
Hotel met een restaurant, in de buurt van Sanjusangen-do-tempel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 97
18 aug - 19 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
17 van 17 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN ACCESSIBLE ROOM) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN ACCESSIBLE ROOM)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een bidet
Apart bad en douche
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN DELUXE TATAMI ROOM) laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN DELUXE TATAMI ROOM)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een bidet
Apart bad en douche
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN PREMIUM ROOM) laden

Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN PREMIUM ROOM)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een bidet
Apart bad en douche
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (KING GUEST ROOM) laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (KING GUEST ROOM)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een bidet
Apart bad en douche
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe suite, niet-roken (KING DELUXE TATAMI ROOM) laden

Deluxe suite, niet-roken (KING DELUXE TATAMI ROOM)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een bidet
Apart bad en douche
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN GUEST ROOM) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN GUEST ROOM)
7,8 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een bidet
Apart bad en douche
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe suite, niet-roken (KING DELUXE SUITE) laden

Deluxe suite, niet-roken (KING DELUXE SUITE)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een bidet
Apart bad en douche
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN DELUXE ROOM) laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN DELUXE ROOM)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een bidet
Apart bad en douche
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Accessible Twin Room laden

Accessible Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room With Tatami Space laden

Deluxe Twin Room With Tatami Space
Alle foto's voor King Room laden

King Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Premium Twin Room laden

Premium Twin Room
Alle foto's voor Deluxe King Tatami Room laden

Deluxe King Tatami Room
Alle foto's voor Deluxe King Suite laden

Deluxe King Suite
Alle foto's voor Main Building Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath laden

Main Building Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 550 beoordelingen
De prijs is € 61
3 aug - 4 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-chome-45 Honmachi, Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0981
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

DoubleTree by Hilton Kyoto Station
DoubleTree by Hilton Kyoto Station
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.009 beoordelingen
De prijs is € 100
24 aug - 25 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 3800 voor volwassenen en ca. JPY 1900 voor kinderen
- Toeslag voor wifi in de kamer: JPY 1000 per nacht (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor extra bed: JPY 3000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama Hotel
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama Kyoto
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
25 mei 2024
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Huy
Reisde met familie
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huy
3 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Mari
Zakenreiziger
6 jul 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Mari
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Justine
18 jun 2025
Justine
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
akiko
15 jun 2025
akiko
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kelvin
Reisde met een groep, Reisde met partner
8 jun 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelvin
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dmitri, Charlottesville
Reisde met een groep, Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dmitri
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mariko, Minatoku
6 jun 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariko
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
EDNA
2 jun 2025
Positief: Netheid
EDNA
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Bonnie, Clearwater
Reisde met familie
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonnie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Andrzej
Reisde met familie
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrzej
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Duy
Reisde met familie
20 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Duy
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo
Reisde met partner
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricardo
4 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Mehran
11 mei 2025
Negatief: Netheid
Mehran
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Iwao
Reisde met familie
27 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Iwao
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Joanna
Reisde met partner
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joanna
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Oner
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oner
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jianfeng
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jianfeng
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Seth
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Staff
Seth
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Amit
13 apr 2025
Amit
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
leandro
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
leandro
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Shuhan
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Shuhan
6 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
DHARMENDRA
6 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
DHARMENDRA
7 nachten verbleven in maart 2025