Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 80 van 150 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
80
Gastenscore: 8 - Goed. 58 van 150 beoordelingen" "
8 - Goed
58
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 150 beoordelingen" "
6 - Redelijk
7
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 150 beoordelingen" "
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 150 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
9,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ruime, schone slaapplaatsen met voldoende opbergmogelijkheden.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Front Desk Shiori.S op 28 nov 2019
Thank you for sharing your review with us.
Also the staff would like to thank you for the wonderful comments.
We hope you had a great time with us.
Our warm hospitality awaits your return sometime soon.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Front staff Tsuru op 5 apr 2020
Thank you for staying this time.
It will be temporarily closed from today, but I would appreciate it again as soon as it resumes.
10/10 – Uitstekend
toyohide
Reisde met een groep
20 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in a great location
Stayed her for 1 night whilst visiting Kyoto - really close to the centre and well located for shopping, sight seeing and local transport.
The hotel was very clean throughout and well appointed. I stayed in their first class pod which was large, clean and had everything you would expect.
The staff were friendly and very attentive and made you feel very welcome. The happy hour with free beer was also a really nice touch. 100% would stay in again.
Samuel
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Front staff Sakabe op 18 feb 2020
Thank you for staying at our hotel.
We are very pleased that you are satisfied with this stay.
No matter when you come in the future, we will try to improve the service so that you can spend a comfortable time.
We are looking forward to seeing you coming again :)
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great option in a good area.
The staff is very friendly and the cabin is comfortable. The in-house bath is amazing! Near the subway.
Tiina
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Front staff Harada op 7 jan 2020
Dear Tiina
Thank you for staying our hotel.
We are glad to pWe are glad to praise you and we k you for staying our hotel.
We are glad to pWe are glad to praise you and we want to work harder to improve our services!!
How did stay in Kyoto??
If you come Kyoto again, please come here.
We look forward to see you again.
Best regards
Firt Cabin Kyoto Kawaramachi Sanjo
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不錯的房間 交通便利
Shih
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Front staff Harada op 20 okt 2019
Dear Shih
Thank you for your feedback.
We locate center of kyoto city so many shops and many famous spot around here.
Did you enjoy staying Kyoto??
Please visit japan again!!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔で交通の弁が非常に良かった
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van ファーストキャビン京都河原町三条 フロント 原田 op 2 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
First time in a Capsule Hotel
The facilities were very good, the bathroom and spa had all the necessities that I would need. The bed was comfortable. I did find the room a little too bright at night, and I didn't have any grasp on time when I was in it,which was a little weird, but all in all it was a good stay
Kate
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Front Harada First Cabin Kyoto Kawaramachi sanjo op 25 sep 2019
Dear Kate
Thank you for staying our hotel.
We are happy cause you satisfies bath room.
Did you enjoy sightseeing in Kyoto?
If you visited Kyoto again, please stay here!!
Thank you.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent stay, didn't expect to feel so great in a cabin. Just can't recommend the red wine at the bar, but free beer 5-7!!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Shibayama op 22 jun 2019
Thank you for your stay.
We are glad to hear that and sorry that you were not satisfied with the wine at the bar.
We are gonna improve quality.
Sincerely
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great alternative to capsule hotels, so glad I stayed and would come back any time.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van First Cabin Kyoto Kawaramachi Sanjo op 21 jun 2019
Dear Anonymous
Thank you for giving message
We are so happy cause you pleased our hotel.
Did you like Kyoto?
If you think so please visit again!!
We look forward to see you someday.
Best regard,Front desk Harada
FIRST CABIN Kyoto Kawaramachi Sanjo
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Had everything we needed and then some! Even had various facial skincare products.
Only thing is the lack of ac in the rooms. You hear the fan but don’t feel much.
Vinnie
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van First Cabin Kyoto Kawaramachi Sanjo op 18 jun 2019
Dear Vinnie
Thank you for staying here.
We prepare some amenities and everyone feel it easy to use.
So guests can come here don't bring cosme goods for example crensing soap, lotion, and so on.
I apologize you feel little hot. We operate Air conditioner in the front so if you offer it we attemper the air.
If you come Kyoto again please use First Cabin Kyoto Kawaramachi Sanjo!!
Best regards, Front desk Harada
First Cabin Kyoto Kawaramachi Sanjo
4/10 – Matig
Edwin
12 jun 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edwin
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van FIRST CABIN Kyoto Kawaramachi Sanjo op 13 jun 2019
Thank you for reviewing us.
We look forward to next your visit.