Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 233 van 311 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
233
Gastenscore: 8 - Goed. 43 van 311 beoordelingen" "
8 - Goed
43
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 311 beoordelingen" "
6 - Redelijk
18
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 311 beoordelingen" "
4 - Matig
15
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 311 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
9,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
NAHYUN
5 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAHYUN
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Maria, El Paso
Reisde met familie
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing in every way! Best hotel in Kyoto.
Maria
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Fanny Guibouret, General Manager op 29 mrt 2024
Dear Maria san,Thank you very much for your glowing review. I am truly delighted to hear that your experience with us was nothing short of amazing and that you consider us the best hotel in Kyoto.Your kind words serve as a tremendous source of motivation for our team, as we continuously strive to exceed the expectations of our guests.We look forward to the pleasure of welcoming you back on your next visit to Kyoto and ensuring that your experience with us remains exceptional.Arigato gozaimasu,Fanny GuibouretGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Chang Ho
Reisde met familie
1 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chang Ho
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Kim
22 jan 2024
Kim
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Elpidio
9 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elpidio
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Go
Reisde met familie
8 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Go
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Alicia
Reisde met familie en kleine kinderen
7 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have travelled all over and this was by far the most gorgeous, clean and friendly hotel I have been to. The staff went above and beyond with their service! I will definitely be coming again!
Alicia
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Ying Ying
Reisde met familie
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hospitality. Nice view from the room. However, the location is a bit far away from the Main Street. Overall, it is a superb experience and I will visit again next time.
Ying Ying
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Mike
15 nov 2023
Mike
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Jose
8 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great option in Kyoto!
Jose
3 nachten verbleven in november 2023
4/10 – Matig
DAVID NIN KOU
Reisde met familie
2 nov 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Run by trainees and all experienced staff left.
Based on the level of service, the staff consists of what appears to be 75% new trainees. Breakfast hostess forgot to give us menus until we asked. Coffee order took 20 minutes and we had to ask again before receiving. Sushi restaurant is dismal. 1 star Michelin price but clearly outdated by 20 years. Fish quality good. Cooked dishes were heinous. 1 piece Anago nigiri sushi = 30 USD! Check-in was awkward. Definitely a trainee. Don't bother with the iPad service chat feature. They don't reply.
DAVID NIN KOU
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Azadeh
Reisde met partner
22 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful large rooms. In a slightly strange area of Kyoto. Staff were very helpful.
Azadeh
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Randy
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
outstanding resort. very hospitable and accommodating. the concierge was able to help us track down a missing item we forgot in Kotohira (Shikoku) and arranged to have it shipped within 48 hours back to us. Wonderful staff
Randy
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
park
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
3 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good swimming pool
park
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
olivier
Reisde met familie
24 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sejour de 3 nuits.petit déjeuner top. Seul reproche, ne pas pouvoir aller boire un verre sur la terrasse le soir
olivier
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Akbarali, Sugar Land
22 aug 2023
Akbarali
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Maryam
11 aug 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Maryam
5 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Ciro
Reisde met partner
6 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Il top che c’è su Kyoto, davvero un’oasi di tranquillità e lusso in città.
Nettamente distante dal centro
Ciro
6 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Younsook
Reisde met familie
23 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Younsook
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Masaaki
18 jul 2023
Masaaki
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Anil
15 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent property. Would certainly come back!
Anil
3 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Yao
9 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
Yao
3 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Jeppe
Zakenreiziger
8 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeppe
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Javier
Reisde met partner
7 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was excellent
Javier
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Diana
Reisde met familie
24 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Traveling with a toddler
We had an amazing stay at the Four Seasons. We traveled with our 13 month old toddler and everybody was more than accommodating to his needs, which was very appreciated by us!
The grounds are immaculate and so serene, it is a beautiful place! The rooms are spacious and modern, with everything you might need available while there.
Highly recommend to stay there when visiting Kyoto!
Diana
3 nachten verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Alexandra, Nashville
Reisde met een groep
16 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Considering what this hotel costs, it’s a bit charmless, with miles long dim hallways and an utterly confusing system of elevators and entrances. The room, however, was great, the housekeeping staff very polite, and the restaurants fine, especially the buffet breakfast.
Alexandra
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
donald
Reisde met familie
8 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the most beautiful hotels I have ever stayed at. Our room was garden view and the most comfortable ever. The garden pond and tea house that we looked out on was both beautiful and relaxing. Everything is immaculate and the staff is helpful, warm and welcoming. In the spa I had an excellent massage and the food there is top notch. The room service staff and manager Maggie Ling were wonderful. Within easy walking distance to Temples and Museums. The Four Seasons Hotel Kyoto was a highlight of our trip to Japan.
donald
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Gabrielle
Reisde met partner
26 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property
Gabrielle
3 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
christopher, Chicago
Reisde met partner
25 feb 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Residence suite Room on 4th floor was spacious,elegant, and had rooftop views. Staff were courteous and efficient. Special thanks to Volter Guest Service Manager for his help. The one negative was one of the concierge, Hiromu, whose performance was not up to standard, and was close to rude.
christopher
4 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
BOLA
Reisde met familie
3 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very comfortable staying. Room was super clean and everything was well organized!! They prepared stepper for kid so that kids can easily wash their hand ! It was very sweet ! Will definitely come back to this hotel again. Breakfast was yummy also :)
BOLA
10/10 – Uitstekend
Wing Hay
25 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing Hay
10/10 – Uitstekend
nicole
21 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The pick-up from the station was a great addition. It was also very convenient for English speaking visitors.
nicole
10/10 – Uitstekend
Feng
Reisde met familie
13 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The Best Four Seasons Hotel!
We have stayed in many Four Seasons Hotels before, Kyoto is one of the best two in overall experience, together with Bora Bora. The service here is by far the best!
Looking forward to going back soon!
Feng
4 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Yoshinobu
26 okt 2022
Yoshinobu
1 nacht verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
EIKO
17 okt 2022
Positief: Personeel en service
EIKO
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
SHIMADA
Reisde met familie
2 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
京都に来たら観光…
ではなくホテルでの滞在を心ゆくまで楽しめます。
SHIMADA
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
Koshi
Reisde met familie en kleine kinderen
5 mei 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten