Een sauna, lichaamsbehandelingen, body scrubs, gezichtsbehandelingen

Beoordelingen van Four Seasons Hotel Kyoto

5 out of 5
Four Seasons Hotel Kyoto
445-3 Myohoin Maekawa-cho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 233 van 311 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 43 van 311 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 311 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 311 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 311 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

NAHYUN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Maria, El Paso

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing in every way! Best hotel in Kyoto.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Fanny Guibouret, General Manager op 29 mrt 2024
Dear Maria san,Thank you very much for your glowing review. I am truly delighted to hear that your experience with us was nothing short of amazing and that you consider us the best hotel in Kyoto.Your kind words serve as a tremendous source of motivation for our team, as we continuously strive to exceed the expectations of our guests.We look forward to the pleasure of welcoming you back on your next visit to Kyoto and ensuring that your experience with us remains exceptional.Arigato gozaimasu,Fanny GuibouretGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Chang Ho

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kim

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Elpidio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Go

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Alicia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have travelled all over and this was by far the most gorgeous, clean and friendly hotel I have been to. The staff went above and beyond with their service! I will definitely be coming again!
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ying Ying

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hospitality. Nice view from the room. However, the location is a bit far away from the Main Street. Overall, it is a superb experience and I will visit again next time.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Mike

3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great option in Kyoto!
3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

DAVID NIN KOU

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Run by trainees and all experienced staff left.
Based on the level of service, the staff consists of what appears to be 75% new trainees. Breakfast hostess forgot to give us menus until we asked. Coffee order took 20 minutes and we had to ask again before receiving. Sushi restaurant is dismal. 1 star Michelin price but clearly outdated by 20 years. Fish quality good. Cooked dishes were heinous. 1 piece Anago nigiri sushi = 30 USD! Check-in was awkward. Definitely a trainee. Don't bother with the iPad service chat feature. They don't reply.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Azadeh

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful large rooms. In a slightly strange area of Kyoto. Staff were very helpful.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Randy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
outstanding resort. very hospitable and accommodating. the concierge was able to help us track down a missing item we forgot in Kotohira (Shikoku) and arranged to have it shipped within 48 hours back to us. Wonderful staff
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

park

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good swimming pool
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

olivier

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sejour de 3 nuits.petit déjeuner top. Seul reproche, ne pas pouvoir aller boire un verre sur la terrasse le soir
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Akbarali, Sugar Land

3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Maryam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ciro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Il top che c’è su Kyoto, davvero un’oasi di tranquillità e lusso in città. Nettamente distante dal centro
6 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Younsook

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Masaaki

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Anil

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent property. Would certainly come back!
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Yao

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jeppe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Javier

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was excellent
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Diana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Traveling with a toddler
We had an amazing stay at the Four Seasons. We traveled with our 13 month old toddler and everybody was more than accommodating to his needs, which was very appreciated by us! The grounds are immaculate and so serene, it is a beautiful place! The rooms are spacious and modern, with everything you might need available while there. Highly recommend to stay there when visiting Kyoto!
3 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Alexandra, Nashville

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Considering what this hotel costs, it’s a bit charmless, with miles long dim hallways and an utterly confusing system of elevators and entrances. The room, however, was great, the housekeeping staff very polite, and the restaurants fine, especially the buffet breakfast.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

donald

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the most beautiful hotels I have ever stayed at. Our room was garden view and the most comfortable ever. The garden pond and tea house that we looked out on was both beautiful and relaxing. Everything is immaculate and the staff is helpful, warm and welcoming. In the spa I had an excellent massage and the food there is top notch. The room service staff and manager Maggie Ling were wonderful. Within easy walking distance to Temples and Museums. The Four Seasons Hotel Kyoto was a highlight of our trip to Japan.
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Gabrielle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

christopher, Chicago

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Residence suite Room on 4th floor was spacious,elegant, and had rooftop views. Staff were courteous and efficient. Special thanks to Volter Guest Service Manager for his help. The one negative was one of the concierge, Hiromu, whose performance was not up to standard, and was close to rude.
4 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

BOLA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very comfortable staying. Room was super clean and everything was well organized!! They prepared stepper for kid so that kids can easily wash their hand ! It was very sweet ! Will definitely come back to this hotel again. Breakfast was yummy also :)

10/10 – Uitstekend

Wing Hay

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

nicole

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The pick-up from the station was a great addition. It was also very convenient for English speaking visitors.

10/10 – Uitstekend

Feng

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The Best Four Seasons Hotel!
We have stayed in many Four Seasons Hotels before, Kyoto is one of the best two in overall experience, together with Bora Bora. The service here is by far the best! Looking forward to going back soon!
4 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Yoshinobu

1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

EIKO

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

SHIMADA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
京都に来たら観光… ではなくホテルでの滞在を心ゆくまで楽しめます。
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Koshi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
エグゼクティブスイートに滞在したのに、皿が無いとか、人が足りないから清掃出来なかったとかルームサービスも30分以上遅れても何も連絡無いし高いだけで、サービス悪いもう行きません。
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

TAKAKO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Midori

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
初めての利用でしたが何もストレスなく、そしてスタッフの皆さんのホスピタリティの高いおもてなしでとても快適に過ごすことが出来ました。滞在前にヘアアイロンの貸し出しをお願いしましたが、到着時には既に部屋に準備してあり、全ての対応が迅速で大変有り難かったです。またホテル側のエコ意識が高いアメニティにも感動しました。特に洗面所のアメニティの一つの歯ブラシですが、竹を使ったものでセンスと使用感含めて他にはない素晴らしさ。お土産にもできる完成度でぜひ今後商品化・販売して欲しいです。いずれにしてもまた是非滞在利用したいと思わせていただきました。次回はペット同伴で。京都内の5つ星ホテルで唯一同伴可能な素敵なホテルなので安心して京都旅行できそうです。楽しみにしております。
1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Kana

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It wasn’t a 5 star hotel.
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Mayuko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Megumi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

NANA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Mika

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

HIROKI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
流石フォーシーズンと言うべきサービス、ロケーションでした!ありがとうございました!
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
優雅な旅
観光で疲れていてもホテル内の庭園を散歩しました。ものすごく景色と雰囲気が良くて癒されました。
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

yoko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
クオリティが高いホテル
到着からチェックアウトまで全て快適でした。 アフタヌーンティーやディナー、朝食もとても美味しくサービスにも満足しました。世界中どこのフォーシーズンズでもクオリティが高く同じなのは素晴らしいとつくづく感じました。
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

??

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設⭕️・雰囲気◯・ジム⭕️・プール○・朝食△・スタッフ○・客層△かなぁ、、 コロナで、BARが閉鎖寂しかったです。
1 nacht verbleven in oktober 2021