Glansit Kyoto Kawaramachi
Capsulehotel met een dakterras, op enkele stappen van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Glansit Kyoto Kawaramachi





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 501 beoordelingen
De prijs is € 193
21 jul - 22 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

380-2 Komeyacho Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8026
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The Millennials Kyoto
The Millennials Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 581 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Overige info
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
GLANSIT KYOTO KAWARAMACHI Hotel
GLANSIT KAWARAMACHI Hotel
GLANSIT KAWARAMACHI
GLANSIT KYOTO KAWARAMACHI Kyoto
GLANSIT KYOTO KAWARAMACHI Capsule Hotel
GLANSIT KYOTO KAWARAMACHI Capsule Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Glansit Kyoto Kawaramachi
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Miles
Reisde met een groep
3 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miles
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
MAKI
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MAKI
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Issai
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Issai
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jan-Hendrik
17 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan-Hendrik
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
SHOJIRO
Zakenreiziger
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHOJIRO
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
LO
24 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Private room which door can't lock and very hot
LO
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Machi
18 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Machi
2 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Tadakatsu
14 apr 2024
Positief: Netheid
イマイチ
Tadakatsu
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
AKIHIRO
13 apr 2024
AKIHIRO
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Stefano
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stefano
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Trent
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trent
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Katrine Zink Rose
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Katrine Zink Rose
1 nacht verbleven in maart 2024
2/10 – Ontzettend slecht
YOSHIYUKI
1 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service
YOSHIYUKI
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent pour un hôtel capsule!
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Kimiharu
30 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimiharu
2 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
WATANABE
29 mrt 2024
WATANABE
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Reyes
27 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Reyes
4 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
利便性も良いです
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Kin Ming
13 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kin Ming
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
YOSUKE
Zakenreiziger
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSUKE
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 apr 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Pingyu
26 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pingyu
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Jason
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Solo trip
Jason
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020