HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo
Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Yasaka-altaar
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 77
30 jun - 1 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort kamer, niet-roken (Comfort Queen Room with Bath) laden

Comfort kamer, niet-roken (Comfort Queen Room with Bath)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer, niet-roken (Deluxe Family Room) laden

Familie vierpersoonskamer, niet-roken (Deluxe Family Room)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Queen Room with Shower) laden

Kamer, niet-roken (Queen Room with Shower)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, niet-roken (with Bath) laden

Comfort Twin kamer, niet-roken (with Bath)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (with Shower) laden

Twin kamer, niet-roken (with Shower)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin with Shower laden

Twin with Shower
Alle foto's voor Queen with Shower laden

Queen with Shower
Comfort Twin Room With Bath-Non-Smoking-Basement
Alle foto's voor Family Triple Room laden

Family Triple Room
Queen Room with Shower-Non-Smoking-Basement
Alle foto's voor Comfort Queen with Bath laden

Comfort Queen with Bath
Alle foto's voor Comfort Twin with Bath laden

Comfort Twin with Bath
Alle foto's voor Low Floor Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath laden

Low Floor Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 634 beoordelingen
De prijs is € 41
30 jun - 1 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

49 Saikaishicho Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0012
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo
Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 383 beoordelingen
De prijs is € 52
30 jun - 1 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Ethnography Higashiyama Sanjo
HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo Hotel
HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo Kyoto
HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL LEGASTA Kyoto Higashiyama Sanjo
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met een groep
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
yi cen
Reisde met familie
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yi cen
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yanis
Reisde met een groep
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yanis
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
santos
Reisde met familie
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
santos
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Maya
Reisde met partner
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maya
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ronald, Sankt Augustin
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kana
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kana
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
YURI
5 mei 2025
Positief: Personeel en service
YURI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Cynthia
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Cynthia
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Louise, Bolton
Reisde met familie
27 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Louise
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Karl Heinz
24 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Karl Heinz
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
jane
Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Voorzieningen
jane
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Cathy, Berkeley
Reisde met familie
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cathy
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Grant
Reisde met partner
28 mrt 2025
Positief: Voorzieningen
Grant
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sinem
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harika misafirperverlik
Sinem
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Shoko
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shoko
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroaki
Reisde met familie
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroaki
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Eunyeong
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eunyeong
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Gloria
Reisde met partner
9 dec 2024
Positief: Voorzieningen
Gloria
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met een groep
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Joshua
16 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
3 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
LeiLei
15 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
LeiLei
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
cyrille
6 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cyrille
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Liam
Reisde met partner
8 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liam
3 nachten verbleven in mei 2024