Exterieur

Beoordelingen van HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH

3 out of 5
HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH
7, 7-5, 7-6, Higashikujo Kitakarasumacho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 210 van 358 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 115 van 358 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 358 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 358 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 358 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Slechte geluidsisolatie
Je hoort alles in de gang en bij je buren sinds de deuren een kiertje eronder hebben.
5 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van THE GARNET HOTEL -Kyoto Station- op 3 aug 2018
Bedankt voor uw verblijf in The Garnet Hotel - Kyoto Station -. Onze excuses voor het eventuele ongemak. We zullen hard werken om te verbeteren. Bedankt voor je mening. Gebruik het hotel als je naar Kyoto komt. Alle medewerkers wachten op je!

10/10 – Uitstekend

teru

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place a few minutes walk from the main Kyoto train station. The room was larger than in most Japanese hotels that I’ve seen —the bathroom was huge by Japanese standards. Otherwise not much to say, safe, efficient spotless as is the Japanese norm. Highly recommend.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Yoshio

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
便利で清潔。安価だったためか、二人で宿泊には部屋の狭さがやや不満。
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

????

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
シャワーヘッドが壊れていた 最近壊れたものではないようだ、取り付けネジ部分のすり減りから推測する TVケーブルが抜かれて(外れて)いた
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Emma

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very accessible for public transportation, easy check in/out, v clean. Would recommend and book again.
4 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Linda

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked a twin beds room for 3 nights. First, I checked in at 2pm, but been told that my room was not ready. Returned to the hotel at 5pm, then been told there was no twin beds room available although I paid extra for it. The hotel manager tried to put me in a room on the ground floor without any windows. After a long and unnecessary conversation, we got offered to a room with a king size bed.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Stan, Aurora

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No frills but nice value
3 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Rhesa

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
The staff was cold to the point of impolite. We asked for a replacement tea kettle as the one they provided in the room was not working and they told us to go to the room and wait. We never received a replacement.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everytime i come to Kyoto i stay at this hotel, clean, small, quiet, and very conveniently located. Great price for what you get
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Chinatsu

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2回目の利用です。立地がとにかく便利です。 地下鉄四条駅は歩いてすぐ、またバス停もすぐ近くなので、どこへいくにも便利。 関西国際空港からリムジンバスで直行で徒歩4分ほどの京都駅八条口へ真っ直ぐ来れます。 ルームキーが一枚作動しないトラブルは2度ありましたが、この価格でこの立地なら文句は全くないです。ファミマやCoCo壱も目の前にあり、歩き疲れて帰っても便利です。また泊まりたいです。
6 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

minori

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

TAEGEUN

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

JEE YEON

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH op 14 dec 2023
Thank you very much for choosing our hotel. If you ever come to Kyoto again, please feel free to stay at M's Hotel.

10/10 – Uitstekend

Rodney

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH op 30 nov 2023
Thank you very much for staying at our hotel among many hotels. We will continue to devote ourselves to improving our services. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

Stephanie

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH op 30 nov 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We appreciate you taking the time to give us your valuable feedback.

10/10 – Uitstekend

Ayako

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van エムズエスト op 30 nov 2023
この度は当ホテルにお泊まり頂き誠にありがとうございました。またのご宿泊をいただけますことをお待ち申し上げております。

8/10 – Goed

Gina, Brossard

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love that this hotel is less than a 5 minute walk to the Kyoto train station and being on the south side sees fewer tourists. The staff here are wonderful but be forewarned you are best served having earplugs because you can hear a pin drop on the sidewalk…..even if you’re on the 6th floor.
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

SOO YEON

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
nice
4 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Gina

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I use this hotel as my base for my annual Japan vacay. All is good, the only downside remains the level of noise heard from the street, even though my room is on the 6th floor. One word: earplugs are a must 😉
5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Kerim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent location, good value for money!
Nice stay in a great location. Our room was quite small so no where to put our suitcases. Bathroom was also tiny which didn’t matter too much. Value for money on this hotel was excellent so can’t complain too much. Kyoto station on its doorstep with many supermarkets which is handy. Recommend highly!
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Kouji

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
全体的にキレイなホテルでしたが、シャワーカーテンがカビが臭かったのがとても残念でした。
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

iwgp

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

P

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good. I like this hotel . I will stay this again when I next visit.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sean Tjunan

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Yigang

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

naoko

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Abigail

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is very convenient and spacious compared to my hotel in Tokyo. Their check in time is strictly 1500 so I had to pay a bit to check in early. Hotel was very accommodating and staff was helpful for the most part, regardless of the language barrier. I would definitely recommend this hotel as it was about six minutes away from the Kyoto Station. If I were to visit Kyoto again, I will definitely stay here again.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH op 1 aug 2023
Thank you for staying at our hotel this time.We are very honored to have been praised by our customers. Please use our hotel again when you stay in Kyoto.

10/10 – Uitstekend

Gabrielle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
First Time Visitor
We were first time visitors not only to the hotel, but also to Japan. The desk clerk, though limited English, was very patient and helpful while checking us in. We found the room cozy and comfortable. The only downside was that taking the key, when you leave the room, shuts off everything in the room including the AC! The upside, the AC unit cools the room rather quickly. We will definitely stay here again when visiting Kyoto!
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH op 24 jul 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. We are very pleased to receive your detailed compliments. We will do our best to improve our service. We are looking forward to seeing you again.

4/10 – Matig

Eric

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH op 18 jul 2023
Thank you for staying at our hotel this time.We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Christopher

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH op 18 jul 2023
Thank you for staying at our hotel this time.We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Russell

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is very near Kyoto Station. The room was small but well layed out and functional. Room was very clean. Bed was very comfortable. Only down side was we needed to borrow a clothes iron but was told the hotel doesn't have clothes irons despite their website saying irons are available. Would stay again.
8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van ホテルエムズエスト京都駅南 op 13 jul 2023
Thank you for staying at our hotel this time.We apologize for the inconvenience caused by not being able to use the iron during your stay.Due to the limited number of irons, it may not be possible to rent depending on the usage situation.I am very sorry for the inconvenience caused by not being able to explain in advance.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very convenient to station
Very close to Kyoto station and convenient to Shinkansen. Check in was very smooth. Room was clean and spacious. Value for money in every aspect.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van ホテル エムズ・エスト京都駅南 op 6 jul 2023
Thank you for staying at our hotel this time.We are very honored to receive the highest evaluation from our customers. I will continue to do my best, encouraged by your comments. We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Ma Cristina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to stationsubway
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van ホテル エムズ・エスト京都駅南 op 6 jul 2023
Thank you for staying at our hotel this time.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

THAO, Keysborough

6 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van エムズエストホテル京都駅南 フロント op 24 jul 2023
この度は当ホテルにお泊まり頂き誠にありがとうございました。お客様に快適にお過ごし頂きましたようで嬉しく存じます。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

8/10 – Goed

Nancy

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH op 2 jul 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. We look forward to welcoming you.

10/10 – Uitstekend

Sonya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH op 2 jul 2023
Thank you for staying at M's Hotel this time. We will continue to strive to improve our services. Please stay at M's Hotel when you come again.

6/10 – Redelijk

Eri

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
スタッフはとても丁寧な対応でした。お部屋も見た目は綺麗だったのですが、ワキガの匂いが残ってて、窓を開けたりして対応しました。
Reactie van HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH op 2 jul 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. Thank you for your compliments about our staff. Compliments from our customers are our greatest motivation. We look forward to welcoming you.

10/10 – Uitstekend

Cheryl

4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van ホテル エムズ・エスト京都駅南 op 6 jul 2023
Thank you for staying at our hotel this time.We look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

yuen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
距離京都車站10分鐘內路程,旁邊走兩步便是九条站,酒店附近有coco咖哩,開到凌晨12點的串燒店,方便之選。
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH op 2 jul 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. We will continue to strive to improve our services at affordable prices. We look forward to welcoming you.

8/10 – Goed

yuli

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel M's Est Kyoto Station South Front desk op 9 jun 2023
Thank you very much for staying at Hotel Em's Est Kyoto South Station. We are very happy to hear that you are satisfied with our hotel. We will continue to make every effort to create a comfortable hotel for our guests.We look forward to welcoming you again.

6/10 – Redelijk

Shafiqul

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a good place near to the station. We took the advantage of travelling by train from here
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Front desk op 7 jun 2023
Dear guest,Thank you for choosing our hotel M's Est Kyoto Station South. We are glad you had an enjoyable stay with us and that our location was convenient for your trip in Kyoto. Our position just few minutes away from Kyoto main station, makes it a perfect place for your travels in the city and outside. We value greatly our customers' comments so that we can improve our services continously.If you have another chance to come back we would be more than happy to host you once again.Best regards,

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Front desk op 3 jun 2023
Thank you for staying at Hotel M's Est Kyoto Station South.We would also like to thank you for your high evaluation of our hotel's location. We will continue to work together as a team so that our customers can spend their time comfortably.We are looking forward to seeing you again.Hotel M's Est Kyoto Station South Front Desk

10/10 – Uitstekend

Gaspar

5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel M's Est Kyoto Station South Front desk op 7 jun 2023
Thank you very much for staying at Hotel Em's Est Kyoto South Station. We are very happy to hear that you are satisfied with our hotel. We will continue to make every effort to create a comfortable hotel for our guests.We look forward to welcoming you again.

8/10 – Goed

Christian

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van HOTEL M's EST KYOTO STATION SOUTH op 2 jul 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. We look forward to welcoming you.

8/10 – Goed

Krysia Massiel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel M's EST Kyoto Station South Front Desk op 2 jun 2023
Thank you very much for staying at Hotel Em's Est Kyoto South Station. We are very happy to hear that you are satisfied with our hotel. We will continue to make every effort to create a comfortable hotel for our guests.We look forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

Honkit

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel M's EST Kyoto Station South Front Desk op 2 jun 2023
Thank you very much for staying at Hotel Em's Est Kyoto South Station.We are very happy to hear that you are satisfied with our hotel.We will continue to make every effort to create a comfortable hotel for our guests.We look forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

Kim Quyen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Free amenities and free NETFLIX!!!
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel M's EST Kyoto Station South Front Desk op 24 mei 2023
Thank you for staying at Hotel M's Est Kyoto Station South. We will continue to work together as a team so that our customers can spend their time comfortably. We are looking forward to seeing you again. Hotel M's Est Kyoto Station South Front Desk

10/10 – Uitstekend

Raphael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon hotel
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Kind regards, Front desk op 23 mei 2023
Thank you for choosing to stay at Hotel M's Est Kyoto Station South.We are very happy to have received full score from your review. We will continue to work harder to improve our services in the future. We really hope we could serve you again in the future for your next visit to Kyoto.