Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Kyoto, in de buurt van Markt van Nishiki

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,6 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 94
15 jul - 16 jul

Kameropties

Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Luxe beddengoed
  • 43 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
  • 47 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Deluxe King Room A

  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Deluxe King Room B

  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior Double Room, 1 King Bed

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
557 Fujimoto-cho, Shijoagaru, Aburanokoji-dori Street, Kyoto, Kyoto, 6048233

In de buurt

  • Shijo-straat - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Markt van Nishiki - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Nijō-kasteel - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Kyoto Imperial Palace - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Kiyomizu Temple - 5 min. rijden - 3.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Omiya - 6 min. lopen
  • Station Nijojo-mae - 13 min. lopen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 92 min. rijden

Restaurants

  • ‪すき家 - ‬3 min. lopen
  • ‪京都肉食堂 - ‬1 min. lopen
  • ‪麺対軒 - ‬1 min. lopen
  • ‪HAMBURG LABO‐ハンバーグラボ‐ - ‬3 min. lopen
  • ‪居酒屋割烹木春 - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group

Hotel in de buurt van Markt van Nishiki
Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group bevindt zich in de buurt van Nijō-kasteel en Hanamikoji Straat en biedt tal van extraatjes. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), een bagageopslagruimte en conciërgeservices
  • Een rookvrije accommodatie, meertalig personeel en een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group beschikken over faciliteiten zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken en bieden daarnaast voordelen zoals airconditioning en aparte eetruimtes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Pillowtop-bedden en donzen dekbedden
  • Badkamers met regendouches en diepe baden
  • (kleding)kasten, aparte eetruimtes en ledlampen

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 4.500 voor volwassenen en JPY 4.500 voor kinderen

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer
  • Eettafel
  • Geluiddichte kamers
  • Woonkamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Dun tapijt in de kamer
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Handdouche
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke douche op de kamer
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 7 etages
  • Gebouwd in 2018
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Luxe beddengoed
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Kinderpantoffels
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch

Eten en drinken

  • Apart eetgedeelte
  • Eettafel
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming (met klimaatregeling)
  • Vliegenramen
  • Waterbesparende toiletten
  • Woonkamer

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 06.00 uur en middernacht geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen JPY 5500.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 4500 voor volwassenen en ca. JPY 4500 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: JPY 5500.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Er wordt elke 3e en 5e dag schoongemaakt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

NAGI KYOTO SHIJO Hotel
NAGI KYOTO SHIJO
Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group Hotel
Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group Kyoto
Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group?

Vandaag, 14 jul. 2025, kost een verblijf bij Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group van één nacht voor twee volwassenen op 15 jul. 2025 min. € 93,99, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, binnen 2 km afstand van Markt van Nishiki en Nijō-kasteel. Ook Hanamikoji Straat en Kyoto Imperial Palace liggen binnen 3 km afstand. Station Omiya ligt op 6 minuten lopen en naar Station Karasuma is het 6 minuten lopen.

Beoordelingen over Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 22 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 22 beoordelingen

9,8/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Miguel

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spacious and comfortable accommodations.
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Hau Lam Glora

1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Kiri

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Virginia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
地理位置方便,而且房間空間很大,十分舒適寬敞。
4 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

xavier

2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Kristina

4 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Shawn

1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Amy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Loved our four night stay!

What a lovely place! Clean, peaceful large room. This place is in a good location, close to restaurants, Lawsons, laundromat and within reasonable distance from trains. The King bed was comfortable, and it was quite so we could get a restful sleep. The balcony was not really usable because it's small and mostly for aesthetics but it was nice anyway. The desk is good for writing/reading, but too dark for applying make up because the light is above the head instead of on the two sides of the mirror. I would absolutely stay here again!
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

beautiful large room for a couple or single.

It was a very nice stay. The staff were not all Japanese, so it may be a bit disappointing if you are looking for traditional authentic Japanese hospitality by Japanese people. This hotel has nice aesthetic and I enjoyed large bathroom with a big soaking tub.
It has a nice zen-like arrangement in the narrow balcony outside the shoji-screen.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とてもきれいなお部屋で、広さもあり
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Yoshiya

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very comfortable, very nice and big staff also very nice.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Janice, San Francisco

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is one of the best hotels I’ve stayed in. The room is as large as a one bedroom apartment. The bathroom is beautiful. The shower/bath “room” is amazing. The staff is so friendly and unbelievably helpful with anything we needed. Would stay here anytime back in Kyoto and would highly recommend to anyone.
5 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Adeline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
a very nice and comfortable boutique hotel. Staff are all very polite and helpful. will definitely stay here again next time
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Théodore, Marseille

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Everything was good excepted the breakfast! Avoid the breakfast!
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

KM, Japan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

和風の快適ホテル

和風の雰囲気と部屋で、京都らしい快適なホテルでした。サービスもよく、満足できます。また利用したいと思います。
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

かーくん, 東京都

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても満足です。 部屋は広く、ゆっくりくつろげました。 京都駅からのアクセスも非常に良く、ストレス無くチェックインできました。
1 nacht verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

sanche, 大阪

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

同じ料金なら他のホテルに行きます。

新しい内装以外は微妙 同じ料金を払うなら他のホテルにします。 ちょっと良い民泊レベル 設備や内装が客の目線で作っていない感じがして使い勝手が良くない。
1 nacht verbleven in april 2018