Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group
Hotel in Kyoto, in de buurt van Markt van Nishiki
Kies datums om prijzen te bekijken
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 94
15 jul - 16 jul
Kameropties
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe King Room A laden

Deluxe King Room A
Alle foto's voor Deluxe King Room B laden

Deluxe King Room B
Superior Double Room, 1 King Bed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

557 Fujimoto-cho, Shijoagaru, Aburanokoji-dori Street, Kyoto, Kyoto, 6048233
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Cross Hotel Kyoto
Cross Hotel Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.567 beoordelingen
De prijs is € 95
11 aug - 12 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 4500 voor volwassenen en ca. JPY 4500 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: JPY 5500.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Er wordt elke 3e en 5e dag schoongemaakt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
NAGI KYOTO SHIJO Hotel
NAGI KYOTO SHIJO
Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group Hotel
Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group Kyoto
Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Homm Stay Nagi Shijo Kyoto By Banyan Group
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hau Lam Glora
27 jan 2025
Hau Lam Glora
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kiri
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiri
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Virginia
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Virginia
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
xavier
13 dec 2024
xavier
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kristina
24 okt 2024
Kristina
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Shawn
13 okt 2024
Shawn
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Amy
30 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loved our four night stay!
Amy
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
beautiful large room for a couple or single.




Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 nov 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Yoshiya
12 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiya
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Janice, San Francisco
Reisde met een groep, Reisde met partner
6 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janice
5 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Adeline
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adeline
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Jennifer
14 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jennifer
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Théodore, Marseille
6 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Théodore
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
KM, Japan
14 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
和風の快適ホテル
KM
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
かーくん, 東京都
15 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
かーくん
1 nacht verbleven in mei 2018
4/10 – Matig
sanche, 大阪
15 apr 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
同じ料金なら他のホテルに行きます。
sanche
1 nacht verbleven in april 2018