Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Gion Misen





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 135
28 jul - 29 jul
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Hollywood) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Hollywood)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe King laden

Deluxe King
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, niet-roken (with Private Garden) laden

Comfort Twin kamer, niet-roken (with Private Garden)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (Queen) laden

Deluxe kamer, niet-roken (Queen)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Luxe Twin kamer, niet-roken laden

Luxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op stad laden

Deluxe driepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken (Queen) laden

Superior kamer, niet-roken (Queen)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Executive Twin kamer, niet-roken (Comfort Twin) laden

Executive Twin kamer, niet-roken (Comfort Twin)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 342 beoordelingen
De prijs is € 55
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nishino-cho 219-2, Higashiyama-ku, Gion, Kyoto, Kyoto, 605-0088
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.169 beoordelingen
De prijs is € 118
17 aug - 18 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 2000 per persoon
- Toeslag voor late check-in tussen 22.00 uur en 11.00 uur
- Toeslag voor babybed: JPY 2000.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: JPY 3000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Ethnography Shinmonzen
Ethnography Gion Shinmonzen
Ethnography Shinmonzen
Hotel Gion Misen Hotel
Hotel Gion Misen Kyoto
Hotel Gion Misen Hotel Kyoto
Hotel Ethnography Gion Shinmonzen
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Gion Misen
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Irene
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Irene
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mathew
Reisde met partner
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mathew
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Marcelino
Reisde met familie
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcelino
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Stacy Yamasaki
24 jun 2025
Stacy Yamasaki
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Adalina
Reisde met familie
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adalina
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
orna, dallas
Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
orna
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jesse, Doral
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jesse
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
20 jun 2025
Kevin
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Joanne
Reisde met partner
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Joanne
5 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Omar
Reisde met partner
2 jun 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Omar
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lynda
Reisde met partner
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lynda
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
20 mei 2025
Robert
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met een groep
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Frederick, San Ramon
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frederick
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ling
Reisde met familie
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ling
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Cynthia
Reisde met een groep
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cynthia
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Dawn
Reisde met partner
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dawn
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Zimu
Reisde met partner, Reisde met familie
27 apr 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimu
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met een groep, Reisde met familie
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 apr 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Colby
Reisde met partner
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colby
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
隠れ家的佇まい、立地も便利

Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Minh
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minh
2 nachten verbleven in april 2025