Traditionele kamer (Japanese Style Room with Small Garden) | Uitzicht op de tuin

Beoordelingen van Hotel Gran Ms Kyoto

3.5 out of 5
Hotel Gran Ms Kyoto
410-3 Shimomaruya-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 542 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 344 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 83 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Anna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een comfortabel bed! Wel beetje smal. Het was 1 avond luidruchtig met de buren. Verder was alles goed. Goede locatie!!
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Gran Ms Kyoto  op 9 sep 2023
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review. We will help our guests to spend your time more comfortably and happily, and try to improve our skills and hospitality with best effort. We look forward to seeing you again in the near future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne lokatie, vriendelijk personeel, schoon en ruime kamer
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Hotel GranM's KYOTO op 3 aug 2019
Dear guest Thank you very mush for staying with us and also thank you for your lovely review! We are very happy to heat that you liked our hotel. We hope you enjoyed in Kyoto and we're looking forward to seeing you again! Thank you very much!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Hotel GranM's KYOTO op 13 jun 2019
Dear guest Thank you for staying with us and also thank you for your review! We are looking forward to seeing you again! Thank you very much!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Midden in downtown Kyoto, dichtbij Gion. Een perfecte plek om Kyoto te ontdekken. Er is geen ontbijt/lunch/diner-service in het hotel; wel zijn er heel veel eetgelegenheden in de buurt. Goed bed, kamer is enigszins asn de krappe kant.
4 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Sorin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Can't find any issues. Nice hotel, clean, quiet, well located
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Gran Ms Kyoto op 16 mei 2024
We greatly appreciate the time you have taken to provide us with this valuable feedback. we are very glad that you had a pleasant time during your stay. We really hope to see you again in the future.

10/10 – Uitstekend

Cindy, North York

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful location walking to Nishiki market. Convenient to ride public transportation. Staff very friendly and helpful. Plenty of restaurants and other eating options.
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van HOTEL GRAN Ms KYOTO Front Desk Odagawa op 13 mei 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you had a comfortable stay here. Your satisfaction is our first priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again!

10/10 – Uitstekend

Fabiola

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van HOTEL GRAN Ms KYOTO op 10 mei 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you had a comfortable stay here. Your satisfaction is our first priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again!

10/10 – Uitstekend

Ali

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, and great staff
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk op 8 mei 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We look forward to seeing you again in the near future

10/10 – Uitstekend

Gaven

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Stay!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk op 25 apr 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review.

8/10 – Goed

TOMOYASU, TAKASAKI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
コンビニや食べるところ、地下鉄が近くにありとても便利なリッチなわりにリーズナブル
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van ホテル グラン・エムズ京都 フロントデスク op 25 apr 2024
この度は、ホテル グラン・エムズ京都にご宿泊頂きまして、誠に有難うございます。またご感想も賜り重ねてお礼申し上げます。当ホテルではおすすめ飲食店の情報をご用意しておりますのでお気軽にお声がけくださいませ。次回京都にお越しの際にもぜひご利用下さい。またのご利用を心よりお待ち申し上げます。

10/10 – Uitstekend

Braylon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room great, staff amazing. Location unbeatable. Make sure dryer is 1/3 full, no more, it will not dry. The adjacent cemetery is beautiful, and there's privacy screens on the window if you're uncomfortable with cemeteries. Night clubs closish, but we slept fine with our window open. Will return if in the area again.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk op 16 apr 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review. We will help our guests to spend your time more comfortably and happily, and try to improve our skills and hospitality with best effort. We look forward to seeing you again in the near future.

6/10 – Redelijk

James

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Staff were excellent but the walls were very thin. Bring ear plugs in case you have noisy neighbours like I did
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Frontdesk op 11 apr 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you had a comfortable stay here. Your satisfaction is our first priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again!

8/10 – Goed

Richard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent location very near the Teramachi and main shopping area in Kyoto. Do note that the room I had was installed with a Unit bath that is an integrated toilet and bath/shower. The issue is that the entire bathroom is literally a step up into in so one needs to be careful
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van FRONTDESK op 11 apr 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you had a comfortable stay here. Your satisfaction is our first priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again!

8/10 – Goed

Shayla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My only comment would be to seal around the bath tub so that mold doesn’t grow
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van FRONT DESK op 7 apr 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review. We will help our guests to spend your time more comfortably and happily, and try to improve our skills and hospitality with best effort. We look forward to seeing you again in the near future. Hotel Gran Ms Kyoto

8/10 – Goed

Kayoko

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ホテル グラン・エムズ京都 フロントデスク op 1 apr 2024
この度は、ホテル グラン・エムズ京都にご宿泊頂きまして、誠に有難うございます。またご感想も賜り重ねてお礼申し上げます。

6/10 – Redelijk

michael

Positief: Netheid, personeel en service
Good location, friendly staff room very small
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van FRONTDESK op 1 apr 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review.

8/10 – Goed

Tatsunori, bingohigasi,kasukabe-city

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van FRONTDESK op 16 apr 2024
Thank you very much for staying in our hotel.

8/10 – Goed

MICHIKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方の雰囲気が良かったです。
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ホテルグランエムズ フロント一同 op 27 mrt 2024
この度は多くのホテルの中から、ホテルグランエムズ京都にご宿泊いただきまして、誠にありがとうございます。ご滞在中はお寛ぎいただけたご様子で、私共も大変嬉しく存じます。これからもお客様のお褒めの言葉に甘えることなく、より一層サービスの向上に努めて参ります。今後ともホテルグランエムズ京都をご愛顧賜りますよう、お願い申し上げます。またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申しております。

10/10 – Uitstekend

LI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
下次會再來
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk op 16 mrt 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review. We will help our guests to spend your time more comfortably and happily, and try to improve our skills and hospitality with best effort. We look forward to seeing you again in the near future.

10/10 – Uitstekend

Nwe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and clean hotel with convenient distance to shopping, dining and transportation. Room are relatively large. I just wish the default temperature was set to a bit warmer number.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front op 24 mrt 2024
Thank you for your feedback.We are very happy that you liked our facilities and services.However, we apologize for the inconvenience caused by the air conditioning settings, and we will be careful in the future.Also, thank you for choosing our hotel.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Isabella

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Clean and spacious! the ac being on heat was kind of a bummer
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk op 16 mrt 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review.

10/10 – Uitstekend

Pilar

4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front op 24 mrt 2024
Thank you for your feedback. It is great to hear that you enjoyed our facility and service. Also thank you for choosing to stay with us. Look forward to serving you again.

10/10 – Uitstekend

MICHINARI

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front op 24 mrt 2024
Thank you for your feedback. It is great to hear that you enjoyed our facility and service. Also thank you for choosing to stay with us. Look forward to serving you again.

10/10 – Uitstekend

Zeke

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk op 16 mrt 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review.

10/10 – Uitstekend

jung hun

4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk op 16 mrt 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Thank you very much for staying in our hotel. We g op 16 mrt 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review.

6/10 – Redelijk

Eric

5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk op 16 mrt 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review

10/10 – Uitstekend

Benedict

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean with good sized rooms
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Gran M's Kyoto, Front Desk Team op 6 feb 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you had a comfortable stay here. Your satisfaction is our first priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again!

10/10 – Uitstekend

KIMBERLY

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and very convenient.
11 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Gran M'S Kyoto, Front Desk Team op 1 feb 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you had a comfortable stay here. Your satisfaction is our priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again.Best regards,Front Desk Team, Togashi

10/10 – Uitstekend

Ewa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Väldigt bekväma sängar.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk Team op 6 feb 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are happy to hear that you had a comfortable stay here. Your satisfaction is our first priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again!

10/10 – Uitstekend

SUKBYUNG

5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mariely, Long Island City

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved our stay in Hotel Gran Ms Kyoto. The room was bigger than I expected and the beds were really comfortable. It's close to public transportation and only a few minutes walk from Nishiki market and lots of shopping area. The staff was also great and they helped us set up the luggage service to our hotel in Tokyo. I'd definitely stay with them when i come back to Kyoto
Reactie van Hotel Gran M's Kyoto, Front Desk Team op 1 feb 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are very happy to hear that you had a comfortable stay here. Your satisfaction is our first priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again!Best regards,Front Desk Team, Togashi

10/10 – Uitstekend

babak

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Big rooms
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Gran Ms Kyoto Frontdesk op 16 mrt 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review.

10/10 – Uitstekend

Wing Hong

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid, voorzieningen
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ramu

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフのサービスが行き届いていた
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van ホテルグランエムズ京都 フロントデスク op 1 feb 2024
この度は、ホテルグランエムズ京都にご宿泊いただき、誠にありがとうございます。また、スタッフに対するお褒めの言葉、大変嬉しい限りでございます。今後とも、スタッフ一同、よりお客様満足度の向上に努めてまいりますので、また機会がございましたらいつでも気軽にお立ちより下さい。

2/10 – Ontzettend slecht

Naidet

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was too hot, we couldn’t change the temperature. They told us to open the window and use a fan they would give to us. It was freezing cold outside! The manager told us it was an old building and there was nothing they could do. We canceled our reservation and went somewhere else.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Gran M's Kyoto, Front Desk Team op 1 feb 2024
Thank you for your feedback.We fully understand how you felt about our air conditioning system. Our air conditioning system is centrally controlled, allowing adjustments to temperature and direction, but unfortunately, it does not permit changes between cooling and heating. Additionally, our current solution for this issue is providing an electric fan and allowing the window to be unlocked, as we acknowledge the limitation.While we regret that we couldn't meet your expectations and couldn't welcome you, we hope the rest of your Kyoto trip after your leave and your stay at another hotel were fantastic.Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Isuri

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tucked away from the hustle, it was a nice location and close to transport and tourist locations/ dinning options. Staff was very helpful and polite.
Reactie van Hotel Gran M's Kyoto, Front Desk Team op 1 feb 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are very happy to hear that you had a comfortable stay here, and enjoyed your Kyoto trip. Your satisfaction is our very first priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again.Best regards,Front Desk Team, Togashi

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

OLIVIA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Thank you very much for staying in our hotel. We g op 16 mrt 2024
Thank you very much for staying in our hotel. We greatly appreciate that you posted a review.

4/10 – Matig

HIROKO

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jae

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

sechang

Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Matsumoto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

YOSHIAKI

Zakenreiziger
ありがとうございました
10 nachten verbleven in december 2023
Reactie van フロントデスク op 6 feb 2024
ご感想をお寄せいただきありがとうございます!快適なご滞在をお過ごしいただけたようで、大変嬉しく思います。お客様のご満足を第一に考え、お客様の貴重なご意見をもとにホスピタリティの向上に努めてまいります。この度は当ホテルをご利用いただき、誠にありがとうございました!

10/10 – Uitstekend

soojung

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
쿨러 청소상태가좀 아니였네요 흴타에 먼지가 장난이 이니더라구요 청소좀 하였의면 하네요
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Gran M's Kyoto, Front Desk Team op 6 feb 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We apologize for any incovenience you've experienced during your stay. Your satisfaction is our first priority, and our housekeeping team are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very happy with this hotel
Excellent room. Clean. Very comfortable bed.
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Gran M's Kyoto, Front Desk Team op 1 feb 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you had a comfortable stay here. Your satisfaction is our priority, and we are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again.Best regards,Front Desk Team, Togashi

8/10 – Goed

John

4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to subway, and with good dining options and konbini nearby. Standard business hotel with room on the small side and very small bathroom.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Gran M's Kyoto, Front Desk Team op 1 feb 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are committed to continually improving our hospitality based on your valuable input. Thank you for choosing to stay with us once again.Best regards,Front Desk Team, Togashi