Lobby

Beoordelingen van Hotel Monterey Kyoto

3.5 out of 5
Hotel Monterey Kyoto
604 Manjuya-cho, Sanjo-sagaru, Kyoto, Kyoto

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 550 van 1008 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 343 van 1008 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 76 van 1008 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 1008 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 1008 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Zofia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location Nice staff Good value for the money
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Fumio

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とっても清潔でいいホテルです
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

roberto

5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

KENTARO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大きい通りに面したホテルなので、とても分かりやすいです。 観光で小道に逸れても、帰りやすいはずです
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

yoshiko

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
キレイでした
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Dhawal

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Janzen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very nice.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

RISA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルも快適で清潔でとてもよかったです。
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

majid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Monterey Kyoto Front Manager op 27 apr 2024
Thank you for having stayed at Hotel Monterey Kyoto.We appreciate your kind feedback during your busy time.We are very much looking forward to your next visit.

8/10 – Goed

Itoji

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van ホテルモントレ京都 フロントマネージャー op 27 apr 2024
この度はホテルモントレ京都にご宿泊いただき誠にありがとうございます。また、このようなご評価をいただき重ねてお礼申し上げます。またのご利用心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great room size for our family. 4 beds! And a reasonable price. A few blocks away from the subway, and from shops. A few places to eat nearby, but not a ton. There were convenience stores and a grocery store though. Whole family enjoyed the onsen on the top floor. Was nicer than I expected.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Monterey Kyoto Front Manager op 27 apr 2024
Thank you very much for staying at Hotel Monterey Kyoto.We are very happy that you are satisfied with your stay.There are many tourist attractions around the hotel.We would be grateful if you could visit us when you come to Kyoto.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Jorge, Ann Arbor

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great. The room was a bit small but it worked for me (I was traveling solo). The shower head could use some adjustment so it doesn't spray outside of the bathtub. The location was perfect. It was central and made the rest of the city very accessible.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Monterey Kyoto Front Manager op 27 apr 2024
Thank you for having stayed at Hotel Monterey Kyoto.We appreciate your kind feedback during your busy time.We are very much looking forward to your next visit.

10/10 – Uitstekend

Tat Kin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel in central Kyoto. Very nice and helpful hotel staff. Clean and nicely decorated.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Monterey Kyoto Front Manager op 27 apr 2024
Thank you very much for staying at Hotel Monterey Kyoto.The hotel is inspired by the European cityscape.We are very glad that you like it.We are very much looking forward to your next visit.

10/10 – Uitstekend

Ivy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent breakfast buffet
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Monterey Kyoto Front Manager op 27 apr 2024
Thank you very much for staying at Hotel Monterey Kyoto.We are very pleased to hear that you are satisfied with our breakfast.We hope you will visit us again when you come to Kyoto.We look forward to serving you again.

10/10 – Uitstekend

Bruce, San Francisco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located in the heart of Kyoto, with short walks to many interesting areas. The rooms are small by US standards, but well laid out so that we were able to be comfortable there for 10 days. But those with 2 beds are preferable to the one were were in with only one large bed. The staff vacuumed and replenished the room every day, and the front desk regularly hailed taxis for us, telling them where we wanted to go. Very convenient to public transportation as well.
10 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Monterey Kyoto Front Manager op 27 apr 2024
Thank you very much for staying at Hotel Monterey Kyoto.We are very happy that you are satisfied with your stay.There are many tourist attractions around the hotel.We would be grateful if you could visit us when you come to Kyoto.We look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Amos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room relatively large , staff eager to help, convenient location, good breakfast.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Monterey Kyoto Front Manager op 27 apr 2024
Thank you for having stayed at Hotel Monterey Kyoto.We appreciate your kind feedback during your busy time.We are very much looking forward to your next visit.

8/10 – Goed

Yoichi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ホテルモントレ京都 フロントマネージャー op 31 mrt 2024
この度はホテルモントレ京都にご宿泊いただき誠にありがとうございます。また、このようなご評価をいただき大変嬉しく存じます。またのご利用心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Ka Wo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Manager Hotel Monterey Kyoto op 31 mrt 2024
Thank you for having stayed at Hotel Monterey Kyoto.We appreciate your kind feedback during your busy time.We are very much looking forward to your next visit.

8/10 – Goed

??

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Monterey Kyoto Front Manager op 27 apr 2024
Thank you for having stayed at Hotel Monterey Kyoto.We appreciate your kind feedback during your busy time.We are very much looking forward to your next visit.

10/10 – Uitstekend

KAZUFUMI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ファサードやエレベーターや部屋についても高級感がありました。
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ホテルモントレ京都 フロントマネージャー op 31 mrt 2024
この度はホテルモントレ京都にご宿泊いただき誠にありがとうございます。当館はヨーロッパの街並みをイメージしたホテルとなっております。お気に召していただけて大変嬉しく存じます。またのご利用心よりお待ち申し上げます。

6/10 – Redelijk

Emily

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Lots of weird stains on things, and found blood on my sheets
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Manager Hotel Monterey Kyoto op 31 mrt 2024
Thank you for having stayed at Hotel Monterey Kyoto.We apologize for the cleaning during your visit.We have reviewed it with our staff to take possible improvement.Again, thank you very much for your valuable feedback.

10/10 – Uitstekend

Eigo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A nice and clean hotel with tiny chapel. The breakfast is also very good.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Manager Hotel Monterey Kyoto op 31 mrt 2024
Thank you very much for staying at Hotel Monterey Kyoto.We are very pleased to hear that you are satisfied with our breakfast.We hope you will visit us again when you come to Kyoto.We look forward to serving you again.

6/10 – Redelijk

Haruko

Negatief: Voorzieningen
いくら暖房の温度を上げても室温が上がらず、2日間の滞在で風邪をひきました。
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ホテルモントレ京都 フロントマネージャー op 31 mrt 2024
この度はホテルモントレ京都にご宿泊いただき誠にありがとうございます。この度は設備の不備でご迷惑をお掛けし大変申し訳ございませんでした。今後このようなことが無いよう設備点検により一層力を入れて参ります。厚かましいお願いで恐縮ではございますが、またのご利用を心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Nelli

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a beautiful hotel! Very convenient location, close to subway stations, shopping and Nishiki market. Our room was spacious (we stayed in the force room), having two toilets was great. Spa/onsen at the hotel was very nice and relaxing.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Manager Hotel Monterey Kyoto op 8 mrt 2024
Thank you very much for staying at Hotel Monterey Kyoto.We are very happy that you are satisfied with your stay.There are many tourist attractions around the hotel.We would be grateful if you could visit us when you come to Kyoto.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Manager Hotel Monterey Kyoto op 8 mrt 2024
Thank you for having stayed at Hotel Monterey Kyoto.We appreciate your kind feedback during your busy time.We are very much looking forward to your next visit.

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

??

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅からのアクセスがよく、料金も手頃。
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

KEIKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
スパを利用した。翌朝無料利用の特典があり、楽しめた
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Shigeru

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
機能的でよかったです。
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

HIROYUKI

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van ホテルモントレ京都 フロントマネージャー op 31 mrt 2024
この度はホテルモントレ京都にご宿泊いただき誠にありがとうございます。また、このようなご評価をいただき大変嬉しく存じます。またのご利用心よりお待ち申し上げております。

8/10 – Goed

Toshiya

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
宿そのものはとても快適でしたが、京都中心部から地下鉄に乗るのが手間と感じました。
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Katsunori

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Naho

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Chun Nam

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
第一天睡覺時床有點髒,換了被鋪後好很多,比較近京都站,性價比不錯
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Manager Hotel Monterey Kyoto op 27 feb 2024
Thank you very much for staying at Hotel Monterey Kyoto.We are very happy that you are satisfied with your stay.There are many tourist attractions around the hotel.We would be grateful if you could visit us when you come to Kyoto.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

HIROTOSHI, kitasaku-gun

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and convenient transportation
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Manager Hotel Monterey Kyoto op 13 feb 2024
Thank you very much for staying at Hotel Monterey Kyoto.We are very happy that you are satisfied with your stay.There are many tourist attractions around the hotel.We would be grateful if you could visit us when you come to Kyoto.We look forward to seeing you again.

6/10 – Redelijk

HIROTOSHI, kitasaku-gun

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and convenient transportation
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Manager Hotel Monterey Kyoto op 13 feb 2024
Thank you very much for staying at Hotel Monterey Kyoto.We are very happy that you are satisfied with your stay.There are many tourist attractions around the hotel.We would be grateful if you could visit us when you come to Kyoto.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

?

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van ホテルモントレ京都 フロントマネージャー op 13 feb 2024
この度はホテルモントレ京都にご宿泊いただき誠にありがとうございます。また、このようなご評価をいただき大変嬉しく存じます。またのご利用心よりお待ち申し上げております。

8/10 – Goed

TEPPEI, kyotosi

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
子供が喜んでました。
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van ホテルモントレ京都 フロントマネージャー op 10 feb 2024
この度はホテルモントレ京都にご宿泊いただき誠にありがとうございます。お子様とのご旅行楽しんでいただけましたでしょうか。当ホテルの周辺には数多くの観光名所がございますので、また京都にお越しの際は足をお運びいただけると幸いでございます。またのご利用心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Rong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valuable place to stay in Kyoto. Nice onsen and location. Walkable distance to many tourist attractions and shopping areas.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Monterey Kyoto Front Manager op 7 feb 2024
Thank you very much for staying at Hotel Monterey Kyoto.We are very happy that you are satisfied with your stay.There are many tourist attractions around the hotel.We would be grateful if you could visit us when you come to Kyoto.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Mak

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
十分好,步行十分鍾到地鐵站,及購物,酒店有浴場
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Manager Hotel Monterey Kyoto op 5 feb 2024
Thank you very much for staying at Hotel Monterey Kyoto.We are very happy that you are satisfied with your stay.There are many tourist attractions around the hotel.We would be grateful if you could visit us when you come to Kyoto.We look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

HSIANG LAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Monterey Kyoto Manager op 31 jan 2024
Thank you for having stayed at Hotel Monterey Kyoto.We appreciate your kind feedback during your busy time.We are very much looking forward to your next visit.

10/10 – Uitstekend

SUNAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Monterey Kyoto Manager op 31 jan 2024
Thank you for having stayed at Hotel Monterey Kyoto.We appreciate your kind feedback during your busy time.We are very much looking forward to your next visit.

10/10 – Uitstekend

Yoshle, Kukishi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅チカでよかった。ホテルの広い部屋はよかった。SPAはほんとは有料だったがSPA付きのコースだったみたいで入れてよかった。
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van ホテルモントレ京都 フロントマネージャー op 31 jan 2024
この度はホテルモントレ京都にご宿泊いただき誠にありがとうございます。今回のご滞在ご満足いただけて大変嬉しく存じます。スパのご利用もいただきありがとうございます。ラウンジからは五山を一望していただけます。またのご利用心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

SHOGO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ホテルモントレ京都 フロントマネージャー op 31 jan 2024
この度はホテルモントレ京都にご宿泊いただき誠にありがとうございます。また、お忙しい中ご評価いただき重ねてお礼申し上げます。またのご利用心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

yoshiyuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van ホテルモントレ京都 フロントマネージャー op 31 jan 2024
この度はホテルモントレ京都にご宿泊いただき誠にありがとうございます。またこのような高評価いただき重ねてお礼申し上げます。またのご利用心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Aya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食がすごく種類があって美味しかった。
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van ホテルモントレ京都 フロントマネージャー op 31 jan 2024
この度はホテルモントレ京都にご宿泊いただきまことにありがとうございます。ご朝食ご満足いただけて大変嬉しく存じます。京都らしさを意識したラインナップとなっておりますので、また京都にお越しの際は足をお運びいただければ幸いでございます。またのご利用心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Ana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van ホテルモントレ京都 フロントマネージャー op 16 jan 2024
この度はホテルモントレ京都にご宿泊いただき誠にありがとうございます。またお忙しい中ご評価いただき重ねてお礼申し上げます。またのご利用心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van ホテルモントレ京都 フロントマネージャー op 16 jan 2024
この度はホテルモントレ京都にご宿泊いただき誠にありがとうございます。またこのようなご評価いただき大変嬉しく存じます。またのご利用心よりお待ち申し上げております。

8/10 – Goed

Kit Wan

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Monterey Kyoto Manager op 2 feb 2024
Thank you for having stayed at Hotel Monterey Kyoto.We appreciate your kind feedback during your busy time.We are very much looking forward to your next visit.