Lobby

Beoordelingen van Hotel Unizo Kyoto Shijo Karasuma

3.5 out of 5
Hotel Unizo Kyoto Shijo Karasuma
8 Kakkyoyamacho Shijo-dori Nishinodoin, Higash, Kyoto, Kyoto Prefecture

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 387 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 471 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 104 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 1000 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rein, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smaakvol hotel
Goed hotel, uitstekend personeel. Dichtbij openbaar vervoer.
5 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Ria, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
handige ligging
Dicht bij grote winkelstraten, de markten en het Gion district. Bus voor de deur, metro dichtbij.
7 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

HL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heel geschikte basislokatie
geen enkel negatief punt

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een aantal overnachtingen
Hotel was prima, netjes en schoon. Personeel was vriendelijk. Alleen de kussens waren minder prettig.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel net buiten het centrum gelegen
Aan een drukke straat gelegen hotel (waar je op de kamer geen last van hebt) en ideaal voor de diverse busverbindingen naar de tempels, station en winkels. Winkels zijn ook lopend eenvoudig de bereiken (circa 10 minuten lopen de straat uit). Goede service met 2 flesjes water op de kamer elke dag.

8/10 – Goed

Erik, Alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende prijs kwaliteit in kyoto
Goede nette kamer met fijn bed. Elke dag schone handdoeken en kamer netjes opgeruimd. Let wel op zoeken van locatie van het hotel alleen googlemaps. Het telefoon nummer stuurt je naar de oude locatie!

10/10 – Uitstekend

Sagar, Yokohama

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really convenient location and staff is also very friendly and helpful!!
2 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

TOSHIYUKI

Zakenreiziger
Positief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
烏丸駅から若干外れているので、
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
今回は、ダブルルームが最安値であったため、ダブルルームに泊まった。 一人で止まるには十分な広さだ。 またデスク以外にベッド脇にサイドテーブルもあるなど、活動もしやすい。
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
交通の便がいいところにこんな手ごろなホテルがあるとは思いませんでした。小さい入口のこの施設のフロントは広くてゆったりできますし、部屋もきれいで設備も満載で、ゆっくりできます。更に近隣にはたくさんの食事するところがあります。
2 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Noriko

Reisde met een groep
ウエルカムコーヒーとかがロビーにあるといいですね
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

KANA

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

isao

1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Keiko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
チェックアウトは12時の快適に過ごせるホテルです。おばんざいの美味しい食事処もお試しあれ。
今回も昨年同様10階のレディースフロアにアップグレードして頂きどうもありがとうございました。10階には洗濯乾燥機も1台設置されており、1階まで洗濯物を持っていく必要も無くコーヒーの他に紅茶や緑茶等のポッドも備えられており快適に過ごせました。1階のロビー階にも緑茶、玄米茶のティーバッグと湯沸しポットも置いてあり大変便利なサービスだと感じました。特筆したいのはチェックアウトが12時だと言う事です。ゆっくり出来ます。1階にはタリーズカフェも朝7時からオープンしており昼にはパスタ等も提供されておりますから便利です。又、近所の本屋さんが入っているビルもオープンし、数店の食事処も入っており益々便利な場所になりました。ホテルの真向かいの定食屋西洞院食堂も私のお気に入りですが一番のお薦めは近所にある朝7時から開店されている京のおばんざいの店、のむらです。美味しくて非常にリーズナブルな料金ですから是非お出かけください。
6 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋の掃除は良好、アメニティも過不足無し
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

ISAO

4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋が綺麗でよかったです
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Sim, Iran

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All things was good,we had good stay at unizo hotel,location was very good
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Che hsuan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

MINGYING

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
地點很方便。旅館很乾淨
5 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設全般、清潔で快適だった。
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

FA WEI

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
overall, 尚可接受
櫃檯服務態度好, 雖然房間內無礦泉水, 但是可以無限制地跟櫃台索取礦泉水. 地點鄰近地下鐵捷運站. 可惜房間內有許多地方皆有灰塵, 個人覺得客房清潔度可以再往上提升.
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

SiouWen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

LAI HA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

MAKI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

あかつき, 東京都

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
・トイレの便座が小さい ・全室Wi-Fi完備と書いてあったが電波が弱く、回線スピードが遅かった
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
今回泊まった部屋は、Wi-Fiの電波が弱く、回線が途切れ途切れになった。
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Große Badezimmer für japanische Verhältnisse. Leider kein Frühstück direkt im Hotel verfügbar. Das Frühstück im benachbarten Cafe in Kooperation ist OK. Aber etwas teuer
4 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Kam Sheung Kammy

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

eiko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Alex

2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was a
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Syee, Hong Kong

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
服務員有禮貌,房間整潔,浴室設備齊備,雙床房還可以開2個行李箱。地理位置方便,出酒店門口就是巴士站,步行幾分鍾就到地鐵站、河原町一帶。
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Peggy

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
きれいでリーズナブル
場所も、烏丸線の四条からすぐ、とても便利です。 また泊まりたいです。
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

YUK KWONG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GOOD HOTEL
地點方便,房間設備齊全!
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お買物にも食事にもとてもいいロケーションです。とてもリーズナブルに利用させていただきました。施設も清潔で気持ちよく宿泊できました。
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Wei ting

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Xu

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 stars services from hotels staffs with 5 stars facilities. We have signed up as membership to continue to choose UNIZO as our next trip. My husband dropped Icoca card inside lift groundstairs, the following morning we received phone call from hotel staff to collect it back. Wondering staff members and management.
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

KOTA

2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

guanshen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

TAGASHIRA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019