Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 387 van 1000 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
387
Gastenscore: 8 - Goed. 471 van 1000 beoordelingen" "
8 - Goed
471
Gastenscore: 6 - Redelijk. 104 van 1000 beoordelingen" "
6 - Redelijk
104
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 1000 beoordelingen" "
4 - Matig
24
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 1000 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
14
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Rein, Amsterdam
14 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smaakvol hotel
Goed hotel, uitstekend personeel. Dichtbij openbaar vervoer.
Rein
5 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Ria, amsterdam
27 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
handige ligging
Dicht bij grote winkelstraten, de markten en het Gion district. Bus voor de deur, metro dichtbij.
Ria
7 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
HL
12 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heel geschikte basislokatie
geen enkel negatief punt
HL
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 okt 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een aantal overnachtingen
Hotel was prima, netjes en schoon. Personeel was vriendelijk. Alleen de kussens waren minder prettig.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel net buiten het centrum gelegen
Aan een drukke straat gelegen hotel (waar je op de kamer geen last van hebt) en ideaal voor de diverse busverbindingen naar de tempels, station en winkels. Winkels zijn ook lopend eenvoudig de bereiken (circa 10 minuten lopen de straat uit). Goede service met 2 flesjes water op de kamer elke dag.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Erik, Alkmaar
2 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende prijs kwaliteit in kyoto
Goede nette kamer met fijn bed. Elke dag schone handdoeken en kamer netjes opgeruimd. Let wel op zoeken van locatie van het hotel alleen googlemaps. Het telefoon nummer stuurt je naar de oude locatie!
Erik
10/10 – Uitstekend
Sagar, Yokohama
Reisde met partner
23 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really convenient location and staff is also very friendly and helpful!!
Sagar
2 nachten verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
TOSHIYUKI
Zakenreiziger
24 aug 2020
Positief: Netheid
TOSHIYUKI
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 aug 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 aug 2020
Positief: Netheid, voorzieningen
烏丸駅から若干外れているので、
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SiouWen
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
LAI HA
Reisde met een groep
23 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LAI HA
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
MAKI
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MAKI
2 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
あかつき, 東京都
Zakenreiziger
21 nov 2019
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
・トイレの便座が小さい
・全室Wi-Fi完備と書いてあったが電波が弱く、回線スピードが遅かった
あかつき
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
今回泊まった部屋は、Wi-Fiの電波が弱く、回線が途切れ途切れになった。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Große Badezimmer für japanische Verhältnisse. Leider kein Frühstück direkt im Hotel verfügbar. Das Frühstück im benachbarten Cafe in Kooperation ist OK. Aber etwas teuer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Kam Sheung Kammy
Reisde met familie
19 nov 2019
Negatief: Netheid, comfort kamer
Kam Sheung Kammy
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
eiko
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
eiko
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Alex
14 nov 2019
Alex
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Reisde met een groep
13 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was a
Jonathan
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Syee, Hong Kong
Reisde met een groep
13 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wei ting
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Xu
Reisde met familie en kleine kinderen
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 stars services from hotels staffs with 5 stars facilities.
We have signed up as membership to continue to choose UNIZO as our next trip.
My husband dropped Icoca card inside lift groundstairs, the following morning we received phone call from hotel staff to collect it back.
Wondering staff members and management.
Xu
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
KOTA
7 nov 2019
KOTA
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
guanshen
Reisde met familie
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
guanshen
5 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
TAGASHIRA
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer