Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St.
Hotel in het stadscentrum bij een winkelcentrum in Kyoto, op loopafstand van Markt van Nishiki
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St.





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 66
30 jul - 31 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive Twin kamer, niet-roken laden

Executive Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Extra Bed) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Extra Bed)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (King) laden

Deluxe kamer, niet-roken (King)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe King Room laden

Deluxe King Room
Alle foto's voor Executive Twin Room laden

Executive Twin Room
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Soraniwa Terrace Kyoto Bettei
Shimogyo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 61 beoordelingen
De prijs is € 443
17 jul - 18 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

457 Matsugae-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8034
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Gracery Kyoto Sanjo
Hotel Gracery Kyoto Sanjo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 52
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 2200 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kyoto Vista
Hotel Premio Vista Kyoto
Hotel Vista Kyoto
Hotel Vista Premio Kyoto
Kyoto Hotel Vista
Kyoto Vista Hotel
Kyoto Vista Premio
Vista Hotel Kyoto
Vista Premio
Vista Premio Kyoto
Hotel Vista Premio Kawaramachi St.
Vista Premio Kyoto Kawaramachi St.
Vista Premio Kawaramachi St.
Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St. Hotel
Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St. Kyoto
Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St. Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St.
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 jun 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Frank, Kalmthout
23 nov 2011
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ons bezoek aan Kyoto
Frank
10/10 – Uitstekend
Dana
Reisde met familie
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dana
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kei Man Maggie
Reisde met partner
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kei Man Maggie
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met een groep
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Creighton
28 mei 2025
Creighton
4 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Hui Lun
20 mei 2025
Hui Lun
2 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
James
14 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
James
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Brian
Reisde met een groep
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great experience!
Brian
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Joselyn
Reisde met familie
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joselyn
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Taylor
Reisde met familie
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taylor
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
DAIKI
Zakenreiziger
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DAIKI
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Chi Pang
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chi Pang
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Khamphoy, Austin
Reisde met familie
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khamphoy
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Ashlea
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashlea
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Khamphoy, Austin
Reisde met familie
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khamphoy
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Rob
Reisde met partner
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rob
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
JAEYANG
Reisde met een groep
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
환경친화적 수건 재사용강조
JAEYANG
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
JAEYANG
Reisde met familie
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAEYANG
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
CHAO CHUN
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHAO CHUN
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Nicole
25 nov 2024
Nicole
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Gustavo
Reisde met familie
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gustavo
7 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Khayam
Reisde met partner
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khayam
3 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Ashvin
30 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
BYOC - bring your own coffee
Ashvin
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
JungYoonkyung
Reisde met familie
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
단아한 교토의 아침
JungYoonkyung
3 nachten verbleven in oktober 2024