JR WEST GROUP VIA INN KYOTO SHIJOMUROMACHI

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Shijo-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor JR WEST GROUP VIA INN KYOTO SHIJOMUROMACHI

Ingang binnen
Standaard Twin kamer, niet-roken | Verduisterende gordijnen, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Exterieur
Gang
Dagelijks à-la-carte-ontbijt (JPY 990 per persoon)

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 46
3 aug - 4 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, niet-roken (B)

8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Economy Twin kamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 15 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 16.5 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Eenpersoonskamer, niet-roken (A)

7,8 van 10
Goed
(17 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Single Room B Non smoking

  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Economy Twin Room Non Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Double Room Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Single Room A Non smoking

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Twin Room B Non Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Double Room-Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Economy Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Twin Room B Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
551-2, Yamabushiyamacho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8156

In de buurt

  • Shijo-straat - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Markt van Nishiki - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Kawaramachi-straat - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Nijō-kasteel - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Karasuma - 4 min. lopen
  • Metrostation Karasuma Oike - 9 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 54 min. rijden

Restaurants

  • ‪京串揚げ どうぞっ! - ‬1 min. lopen
  • ‪タイガー餃子会館四条烏丸店 - ‬2 min. lopen
  • ‪膳處漢 ぽっちり 京都店 - ‬2 min. lopen
  • ‪錦セアブラノ神 - ‬2 min. lopen
  • ‪京菜味 のむら - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

JR WEST GROUP VIA INN KYOTO SHIJOMUROMACHI

Hotel in de buurt van Markt van Nishiki
Een ligging in de buurt van Kawaramachi-straat en Pontocho-laan en faciliteiten zoals een stomerij/wasserijservice maken van JR WEST GROUP VIA INN KYOTO SHIJOMUROMACHI de ideale bestemming. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en een kluis bij de receptie
  • Een automaat en een lift
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 239 kamers zijn voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met milieuvriendelijke toiletartikelen en bidets
  • Lcd-televisies van 32 inch met streamingdiensten en digitale zenders
  • Ledlampen, koelkasten en verwarming

Gesproken talen

Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 50+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.000 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 09.30 uur: JPY 990 voor volwassenen en JPY 990 voor kinderen

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met digitale zenders
  • Streamingsdiensten

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je een ontbijttarief hebt geboekt, krijg je alleen ontbijt voor gasten van 12 jaar en ouder. Er is geen ontbijt inbegrepen voor kinderen tot 12 jaar oud die de aanwezige bedden delen met hun ouder(s).

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 990 voor volwassenen en ca. JPY 990 voor kinderen
  • Parkeerkosten: JPY 1000 per nacht
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Via Inn Shijo Muromachi
Via Kyoto Shijo Muromachi
Via Shijo Muromachi
Via Hotel Kyoto Shijo Muromachi
Via Inn Muromachi
Via Kyoto Shijo Muromachi
Via Muromachi
Hotel Via Inn Kyoto Shijo Muromachi Kyoto
Kyoto Via Inn Kyoto Shijo Muromachi Hotel
Hotel Via Inn Kyoto Shijo Muromachi
Via Inn Kyoto Shijo Muromachi Kyoto
Via Inn Kyoto Shijo Muromachi
JR WEST GROUP VIA INN KYOTO SHIJOMUROMACHI Hotel
JR WEST GROUP VIA INN KYOTO SHIJOMUROMACHI Kyoto
JR WEST GROUP VIA INN KYOTO SHIJOMUROMACHI Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij JR WEST GROUP VIA INN KYOTO SHIJOMUROMACHI?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij JR WEST GROUP VIA INN KYOTO SHIJOMUROMACHI?

Vandaag, 23 jul. 2025, kost een verblijf bij JR WEST GROUP VIA INN KYOTO SHIJOMUROMACHI van één nacht voor twee volwassenen op 3 aug. 2025 min. € 46,44, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij JR WEST GROUP VIA INN KYOTO SHIJOMUROMACHI te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1000 per nacht. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij JR WEST GROUP VIA INN KYOTO SHIJOMUROMACHI?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij JR WEST GROUP VIA INN KYOTO SHIJOMUROMACHI uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt JR WEST GROUP VIA INN KYOTO SHIJOMUROMACHI?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, binnen 10 minuten lopen van Shijo-straat en Markt van Nishiki. Ook Kawaramachi-straat en Pontocho-laan liggen binnen 2 km afstand. Station Karasuma ligt op maar 4 minuten lopen en naar Metrostation Karasuma Oike is het 9 minuten lopen.

Beoordelingen over JR WEST GROUP VIA INN KYOTO SHIJOMUROMACHI

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 193 van 521 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 242 van 521 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 72 van 521 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 521 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 521 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie was, tussen twee metrostations in, goed. Echter wel in een nauwe straat met veel verkeer. Ontbijt was wel oké, bedden waren goed.
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Takako

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても清潔感のある部屋でした。また、利用したいと思います。
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

youngchan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
지하철역이 여기 저기 있고, 기온까지 걸어 가기에도 무리가 없는 위치에 있어서 만족했습니다. 전체적으로 시설도 만족했습니다
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

marjorie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sympathique hôtel, proche du métro, chambre propre, petite mais efficace pour 2, ménage quotidien, personnel à l’écoute :) avec ma fille on vous dit merci pour ce séjour :)
5 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Yoshitaro

Positief: Netheid
睡眠中のエアコンの温度調整や室内での適温維持が調整しにくいので困りました。スタッフの積極的なアドバイスが必要です。 浴室内でのタオルなどが乾燥できず困りました。 
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Tomoyuki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応が親切でスムーズにチェックイン出来ました 周辺には飲食店やコンビニもありアクセスも便利です
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

ATSUSHI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GOOD
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

TSUYOSHI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Aya

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

mement

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

KOICHI

2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Akiko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
電話での問い合わせに対しての対応や、 チェックイン時の対応。 とても丁寧に対応してくださりました。 ありがとうございました。
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

KOICHI

2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Hiroki

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Yumi

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Ayumi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ロケーションもよく、スタッフの方々も親切でした 部屋はエコノミーでしたが荷物が少なかったのでもんだいありませんでした
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Hirokazu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
価格の割には良い方
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

SOTARO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地がとてもよく、清潔感があるホテルです。 スタッフの方々の対応は4人中3人はあまりフレンドリーではないのが少し残念でしたが、チェックイン、アウトのシステムなどしっかり整備されており、大変スムーズでした。
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

yuka

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方々が困った時にとても協力的で親身になって対応くださいました。またぜひ宿泊したいです。どうもありがとうございました。
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Akihiko

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Akiko

便利でした
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

MISAKI

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
値段的にも立地も良かったです
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Yoshifumi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
いつも使わせていただいています。
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Yuno

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
禁煙ルームなのに、カラオケのようなタバコの匂いがした。
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Michiko

1 nacht verbleven in mei 2025