Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 5 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
2
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 5 beoordelingen" "
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 5 beoordelingen" "
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 5 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 5 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
7,6/10
Netheid
6,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
hyunseul
Reisde met een groep
8 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hyunseul
4 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jun 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Purificación
15 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
No es el hotel que uno espera
El alojamiento no es un hotel, no es una casa japonesa es una habitación de pretendido estilo japonés, pequeña, oscura, incómoda y sobre todo la comunicación con los dueños es a través de un IPad.
La ubicación de la casa está en un barrio muy tranquilo, lo que nos gustó mucho.
Purificación
5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van jun op 17 mei 2019
Thank you for staying!
Please come back again!
2/10 – Ontzettend slecht
sangseop, seoul
15 aug 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The phone number and map information on the voucher do not match.
The hotel is a self check-in.
However, I could not check in and could not contact the hotel, so I could not check in at the end.
I spent 4 hours trying to check in and paid for using dozens of international calls,
No refunds have yet been made.
This is very bad.
sangseop
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
JUNJI, usa
14 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Your house is comfortable,quite and clean we are very happy to live in your house! We hope we can live in your house again when we go to KYOTO again!
JUNJI
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van NOBU op 18 jul 2018
Thank you for staying!
Please come and visit again!