Marikoji Inn Kyoto
Pension in Kyoto, op loopafstand van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een magnetron
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een magnetron
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Superior Twin kamer, uitzicht op tuin (Japanese Style) laden

Superior Twin kamer, uitzicht op tuin (Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een magnetron
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer (Japanese Style, Garden Access) laden

Deluxe vierpersoonskamer (Japanese Style, Garden Access)
Hoogtepunten
Airconditioning
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een magnetron
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, terras laden

Deluxe driepersoonskamer, terras
Hoogtepunten
Een terras
Airconditioning
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een magnetron
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 525 beoordelingen
De prijs is € 188
17 aug - 18 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

132-2, Oi-cho, Tanaka, Sakyo-ku, Kyoto, Kyoto, 606-8202
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Emion Kyoto
Hotel Emion Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.768 beoordelingen
De prijs is € 63
27 aug - 28 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Schoonmaakkosten: JPY 500 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Marikoji Inn
Marikoji Kyoto
Marikoji
Marikoji Inn Kyoto Kyoto
Marikoji Inn Kyoto Guesthouse
Marikoji Inn Kyoto Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Marikoji Inn Kyoto
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Yumiko
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Yumiko
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Joonhee
12 dec 2024
Joonhee
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Glenn
Reisde met familie
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Glenn
2 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Anastasia
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Anastasia
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Tiffany
Reisde met partner
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiffany
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Yumiko
13 aug 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yumiko
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
HANTI
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HANTI
6 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Rodney
Reisde met een groep
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rodney
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Kimito
Reisde met familie en kleine kinderen
20 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimito
8/10 – Goed
マキコ
Reisde met familie en kleine kinderen
24 sep 2023
Positief: Netheid, voorzieningen
マキコ
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jan 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 nov 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 sep 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Toshihiko
9 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
INNなのでしかたないですね。でも親切でした。
Toshihiko
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
WEN CHEN
10 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WEN CHEN
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
WEN CHEN
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
真是太讚了!!
WEN CHEN
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018