Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Meldia Stay Nijojo

3 out of 5
Meldia Stay Nijojo
473, Taruyacho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 37 van 72 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 72 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 72 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 72 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 72 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Steven, Seattle

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of the hotel is good - very close to the Nijojo Castle and close to subway and bus. The check-in was a little frustrating because none of the staff spoke English. There is a smoking room just beside the check-in desk, so the first thing you smell when you walk into the building is smoke. The place is bare-bones - rooms are small but adequate, no ice machine or ability to get ice at the hotel, no vending machines or food. The worst problem was the internet - when it worked, it was extremely slow. Half of the time it didn't work at all. The staff did their best to try to fix it, but it never worked well. Unfortunately, I can't really recommend this hotel.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

MIKA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
ありがとうございました。
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Seiji

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

katsuhiro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

ANNA

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

かずこ

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
冷凍庫または製氷機があれば嬉しい
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

寿

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
提携駐車場などあるとありがたかった。
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van レノ op 8 mrt 2021
ご利用いただき、誠にありがとうございます。提携ではありませんが、周辺にコインパーキングがいくつもございます。フロントで周辺のご案内可は能ですが、空き状況と値幅などが異なるので、お客様がお好みのをご選択していただいております。ご意見ありがとうございます。

8/10 – Goed

YUNSHAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van GRAND JAPANING HOTEL MELDIA 二条城 op 14 mrt 2020
Thank you very much for staying at GRAND JAPANING HOTEL MELDIA 二条城 and thank you for giving us such a great score. We are keeping to make an effort. If you come back to Kyoto, please stay at our hotel again! We are looking forward to seeing you someday in the future.

10/10 – Uitstekend

Ka wing

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
地點算方便!近巴士站
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間舒適,放到兩個行李箱
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Vivian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

ARISA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

CHIHIRO

Reisde met familie
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moderne und gut funktionierende Unterkunft. Der Check-in und Check-Out war einfach, elektronisch aber auch persönlich unterstützt. Per E-Mail kam vorab die Info, dass das Zimmer bereit sei und nach dem Check-In bekommt man eine weitere mit der Zimmernummer, Zimmerschlosscode und Code für den abendlichen/nächtlichen Zugang ins Hotel. (Gibt's aber auch persönlich am Empfang) Das Englisch des Personals war ok für die Basics. Gute Verkehrsanbindung und auch gastronomisch gibt's genug in der Nähe.
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Au, 東京都

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
バスルームの壁に毛が貼りついていた。タオルがなかった。
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とくにありませんでした。
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3泊しmしましたがゴミがたまって仕方がなかった。せめてごみ処理位はどうするのか指示が欲しい。
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous location and comfortable room
The hotel is brand new and it is pretty much right next to Nijo Castle, which is a world heritage, and there is a subway station right there too. The price is very reasonable and the hotel room is quite comfortable. In addition, they offer washer/drier free of charge. However, there is no other services, the front desk has only one staff and the elevator is not air conditioned. They are the reasons that the hotel can offer such low prices for such nice rooms and the location.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

hana

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
初めて利用しました。お値段に対しての設備に期待していましたが、期待を裏切りませんでした。部屋は広いというわけではありませんが、コンパクトで必要なものはそろっていましたし、バストイレも使いやすかったです。 コインランドリーが無料なのには驚きました!汗だくの夏の京都旅行で洗濯ができるのは本当に便利。乾燥機もありましたが、2台ずつなので家族連れの方が使い始めると夜まで空かない可能性が大。早めに使うことをオススメします(笑)。 連泊で京都旅行するときは、また場所を変えて系列のホテルを利用したいです。
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

CHANG-YI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Karen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We had an excellent stay. The staff were very helpful, rooms were clean and breakfast was pleniful.
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the closeness to the bus stop, sites, and the staff attitude. Clean room. Small bathroom.
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
清潔で快適でした。でも、301号室のwifiが繋がりにくかったのは残念
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅から近く、周りにはコンビニも多くありました。部屋もとても綺麗で22時以降のチェックインでしたがスタッフさんはいらっしゃいました。
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔でとても良かった ジャパニングの施設が、近くにもいくつかあったので、間違えて別の施設に入った。数十メートル離れたところにあるので、スマホのナビで行くとどちらか分かりにくい。せめて近くに似た名前の同じ系列の施設があると、前もって知らせがあれば良かったと思う。初めていく客にはあまり親切ではないと思った。
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Brittany

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will stay again in the future
Excellent staff. Excellent services: free laundry! 7 minute walk to the nearest subway station. 7-11 located across the street and a Nakau next door.
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Angelina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, clean with good beds and location. Fast check in and check out (Web based on a tablet). Their information centre is very good, staff had excellent English and gave us recommendations for sightseeing. Luggage transport facility was super convenient. Highly recommended, would stay again.
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
check in was easy and quick. We found some garbage under the bed from the previous guest. Some staff's English skill was not very good. We asked for how to get to some popular sightseeing places, the staff had no clue how to take public transit to those places. We were also surprised that they didn't not allow us to store luggage at the hotel on the check out day when we told the staff that we would like to spend the morning to visit the Nijojo castle which is just steps away from the hotel. Ended up we didn't visit the castle because we couldn't find a luggage storage place near this hotel. There is a 24-hour Japanese fast food restaurant around the corner, which is a plus to this hotel.
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックイン、アウト、どちらもスタッフさんに会わずに可能。また部屋も快適、清潔、タオルもバスタオルとフェイスタオルあり、こんな金額で泊まっていいの?と驚きました。京都で泊まるなら私は今後もここにします。 ただ、スマホの充電切れてたら..パスワードとかわからなくて慌てるかも(笑)
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Choice
The hotel room is clean(same as photo), comfortable. You can access Omiya Stn.(little far/Hankyu line;to Osaka and Kobe, I used it frequently, use Hankyu tourist pass), and Nijojomae Stn.(Kyoto local) on foot. What I was disappointed is laundry room is crowded in night. However, laundry room is free, I understand that.
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

tm

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

DOHWAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
앵간
생각보다는 괜찮았다. 매트리스나 침구류가 불편하지만 자는것에는 문제 없고 방 내부가 침대 제외하고 좁은것?? 깨끗하고 친구들과 싸게 여행오기 좋은곳 같았다. 체크인은 힘들긴 하다만 해주는 사람이 있어서 괜찮음.
3 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid
スマホの電池が切れそうだったので、部屋のパスワードをメールでお知らせするのがもうちょっと早いほうが助かると思いました
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Hyuntaek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋습니다.
깨끗하고 침대가 두 개였어요. 다만 이메일로 하는 체크인 절차가 복잡합니다. It기기에 관심없는 분은 화나실 수가 있어요.
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really like this hotel as it's near to bus stop and there are convenience stores nearby.
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van japaning hotel op 22 jan 2019
Thank you for staying at our hotel. We are glad to hear that you have enjoyed your stay with us. We look forward to see you again.

10/10 – Uitstekend

Young gyu

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
아늑하고 깔끔해서 좋았던 호텔
처음 들어갔을 때 굉장히 아늑하고 깔끔한 방이 인상적이었습니다. 채크인과 체크아웃이 무인으로 되어있어 더 편했던 경험이었네요ㅎㅎ 주변 편의 시설이나 역도 너무 멀지도 가깝지도 않은 딱 좋은 위치였다고 생각합니다:)
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van japaning hotel op 22 jan 2019
저희 호텔을 이용해주셔서 정말 감사합니다. 고객님의 다음 방문을 진심으로 기다리고 있겠습니다.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
新しくて良かったです。
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van ジャパニングホテル op 9 jan 2019
この度は当ホテルをご利用頂きまして、誠にありがとうございます。 今後ともよろしくお願いいたします。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Japaning Hotel op 17 dec 2018
Dear guest, Thank you for staying at our hotel! We hope that you had a pleasant experience staying at our hotel and Kyoto! Looking forward to see you once again!