Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor M’s Inn Higashiyama





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer (with Tatami Area) laden

Superior tweepersoonskamer (with Tatami Area)
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior Twin kamer (with Tatami Area) laden

Superior Twin kamer (with Tatami Area)
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (with Tatami Area) laden

Deluxe Twin kamer (with Tatami Area)
8,0 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Superior Japanese-Western mixed - Non-Smoking
Superior Japanese-Western mixed - Non-Smoking
Deluxe Double - Non-Smoking
Deluxe Japanese-Western mixed - Non-Smoking
Alle foto's voor Superior Twin Room wtih Tatami Area laden

Superior Twin Room wtih Tatami Area
Alle foto's voor Deluxe Twin Room with Tatami Area laden

Deluxe Twin Room with Tatami Area
Superior Double Room With Tatami Area
Alle foto's voor Deluxe Double Room laden

Deluxe Double Room
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 509 beoordelingen
De prijs is € 187
30 jul - 31 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-159 Komatsu-cho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0811
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Minn Gion
Minn Gion
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 282 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay en Merpay.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
M's Higashiyama
M's Higashiyama Kyoto
M's Inn Higashiyama
M's Inn Higashiyama Kyoto
M's Inn Higashiyama
M’s Inn Higashiyama Hotel
M’s Inn Higashiyama Kyoto
M’s Inn Higashiyama Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over M’s Inn Higashiyama
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Marcel, Amsterdam
24 jun 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Marcel
3 nachten verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Erin
Reisde met partner
4 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erin
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ashley
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashley
6 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Catherine
10 jun 2025
Catherine
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sang
5 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sang
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Amber
Reisde met partner
24 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Amber
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Avina
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Avina
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
brandi
Reisde met een groep
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
brandi
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Fernando
Reisde met familie en kleine kinderen
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fernando
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chao
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chao
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Xuan
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xuan
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia
12 mei 2025
Claudia
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia
Reisde met partner
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
26 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Natacha
Reisde met partner
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natacha
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jake
13 apr 2025
Jake
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hunter
12 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hunter
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Steve
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steve
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Tami
Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Tami
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Russ
Reisde met familie
28 mrt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Russ
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mary, Tucson
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Arjoseph
26 mrt 2025
Arjoseph
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Christian
Reisde met familie
26 mrt 2025
Positief: Netheid
Christian
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
CHIEN-CHIH
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIEN-CHIH
5 nachten verbleven in maart 2025