Nanzenji sando KIKUSUI
Pension met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Altaar Heian
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Nanzenji sando KIKUSUI





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 612
22 jul - 23 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer ( 101 ) laden

Kamer ( 101 )
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer ( 203 ) laden

Kamer ( 203 )
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer ( 204 ) laden

Kamer ( 204 )
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer ( 201 ) laden

Kamer ( 201 )
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer ( 202 ) laden

Kamer ( 202 )
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Alle foto's voor Kamer (102) laden

Kamer (102)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Marufukuro
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 135 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

31 Fukuchi-cho, Nanzenji, Sakyo-ku, Kyoto, Kyoto, 606-8435
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Ace Hotel Kyoto
Ace Hotel Kyoto
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 951 beoordelingen
De prijs is € 192
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nanzenji sando KIKUSUI Inn Kyoto
Nanzenji sando KIKUSUI Inn
Nanzenji sando KIKUSUI Kyoto
Nanzenji sando KIKUSUI Kyoto
Nanzenji sando KIKUSUI Guesthouse
Nanzenji sando KIKUSUI Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nanzenji sando KIKUSUI
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sophie
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sophie
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
Reisde met partner
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nachiket
Reisde met familie
17 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nachiket
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
YUI
26 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
かなりおすすめの旅館!



YUI
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
??
15 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Shoji
Reisde met familie
10 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Shoji
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Hidekazu
14 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最高の時間をいただきました。
Hidekazu
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the best ryokan in Kyoto
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
MIEKO
Reisde met familie
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
MIEKO
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Kentaro
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kentaro
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Paul
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
27 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Thomas
13 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ein sinnlicher Ort auf hohem Qualitätsniveau
Thomas
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
洗練の極み、特に食事がすばらしい
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
ssk, Tokyo
3 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
隠れ家的な清楚でモダン、それでいて歴史を感じさせる重厚な佇まい
ssk
1 nacht verbleven in juni 2018