Rakuten STAY Kyoto Station
Hotel in Kyoto, op enkele stappen van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (with Projector) laden

Twin kamer, niet-roken (with Projector)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, voor 1 persoon, niet-roken (Accessible) laden

Comfort tweepersoonskamer, voor 1 persoon, niet-roken (Accessible)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Waterkoker
Alle foto's voor Standard Twin Room Non smoking laden

Standard Twin Room Non smoking
Alle foto's voor Accessible Room/Semi Double Room laden

Accessible Room/Semi Double Room
Alle foto's voor Twin Room with Projector Non smoking laden

Twin Room with Projector Non smoking
Apartment
Misschien vind je dit ook leuk

Park Hyatt Kyoto
Higashiyama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 35 beoordelingen
De prijs is € 1.313
29 jul - 30 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

15 Higashikujo Higashiiwamotocho, Minami Ward, Kyoto, Kyoto, 601-8006
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 1.747 beoordelingen
De prijs is € 55
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rakuten Stay Kyoto Kyoto
Rakuten STAY Kyoto Station Hotel
Rakuten STAY Kyoto Station Kyoto
Rakuten STAY Kyoto Station Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Rakuten STAY Kyoto Station
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 mei 2025
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christina
6 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Scott
Reisde met een groep
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Scott
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
kuo kuang
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
新頴的旅舍。
kuo kuang
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Teig
Reisde met partner
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teig
6 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Taiga
Zakenreiziger
10 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Taiga
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
ともみ
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ともみ
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
hosaka
5 feb 2025
hosaka
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
CHI CHUN
Reisde met familie
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHI CHUN
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Ada
Reisde met familie
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ada
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Weien
Reisde met familie
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Weien
7 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Kyounghwa
4 dec 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyounghwa
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ともこ
Reisde met familie
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ともこ
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Katalin
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Katalin
7 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Tara
19 okt 2024
Tara
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Cheran
29 sep 2024
Cheran
7 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Sawada
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sawada
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Diana, Webster
Reisde met familie en kleine kinderen
29 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diana
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
DOHUN
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
DOHUN
3 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Graham
Reisde met familie
16 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Basic budget Kyoto hotel
Graham
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
KAZUHIRO
Reisde met partner
12 jul 2024
KAZUHIRO
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
AKI
Reisde met familie
3 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKI
12 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
EUNSIL
Reisde met familie
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EUNSIL
2 nachten verbleven in april 2024