Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Rinn Gion Shirakawa





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Diep bad
Alle foto's voor Grand Twin kamer laden

Grand Twin kamer
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Diep bad
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, meerdere bedden laden

Eenvoudige Twin kamer, meerdere bedden
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Diep bad
Alle foto's voor Royal kamer, niet-roken, uitzicht op rivier (Suite) laden

Royal kamer, niet-roken, uitzicht op rivier (Suite)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Royal Suite laden

Royal Suite
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Large Twin Room laden

Large Twin Room
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Twin Room with Sofabed laden

Twin Room with Sofabed
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 543 beoordelingen
De prijs is € 69
19 aug - 20 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Benzaitencho Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0086
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.167 beoordelingen
De prijs is € 118
17 aug - 18 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rinn Gion Shirakawa Hotel
Rinn Gion Shirakawa Kyoto
Rinn Gion Shirakawa Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Rinn Gion Shirakawa
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Vilma
26 jun 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vilma
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met familie
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Abdul, Fremont
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abdul
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Eric
30 apr 2025
Eric
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Roxanne
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roxanne
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mitchell
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitchell
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
catalina
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
catalina
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Juhyun
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juhyun
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sandra
Reisde met familie
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Xiaofei
9 sep 2024
Xiaofei
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Theres
Reisde met familie
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mysigt
Theres
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Christopher
Reisde met familie
9 jul 2024
Christopher
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Ali
Reisde met familie en kleine kinderen
28 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ali
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Robbie
Reisde met partner
1 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robbie
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Adam
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Liza
Reisde met familie en kleine kinderen
14 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liza
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Juan Carlos
Reisde met familie
2 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Carlos
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
LEONOR
25 okt 2023
LEONOR
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Wen, Hacienda Heights
Reisde met familie
19 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wen
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Rei
Reisde met familie
30 aug 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rei
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Paul
15 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
6 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Ruben, RIVERSIDE
Reisde met familie
5 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruben
10 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
YUEH MEI
Reisde met familie
28 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUEH MEI
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Lavish
15 apr 2023
Lavish
3 nachten verbleven in april 2023