SHIZUTETSU HOTEL PREZIO Kyoto Karasumaoike
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Internationaal mangamuseum Kyoto
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor SHIZUTETSU HOTEL PREZIO Kyoto Karasumaoike





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 queensize bed laden

Superior tweepersoonskamer, 1 queensize bed
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Eenpersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Superior Single Room laden

Superior Single Room
Alle foto's voor Single Room laden

Single Room
Alle foto's voor Universal Room laden

Universal Room
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 652 beoordelingen
De prijs is € 48
13 jul - 14 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nushiyachou 339, Kurumaya-cho Oshikoji, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0843
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Shizutetsu Hotel Prezio Kyoto-Shijo
Shizutetsu Hotel Prezio Kyoto-Shijo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 544 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1650 voor volwassenen en ca. JPY 880 voor kinderen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay, Merpay, R Pay en WeChat Pay.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
ShizutetsuHotel Prezio
ShizutetsuHotel Prezio Hotel
ShizutetsuHotel Prezio KyotoKarasumaoike Hotel
Kyoto SHIZUTETSU HOTEL PREZIO Kyoto-Karasumaoike Hotel
SHIZUTETSU HOTEL PREZIO Kyoto-Karasumaoike Kyoto
SHIZUTETSU PREZIO Kyoto-Karasumaoike
Hotel SHIZUTETSU HOTEL PREZIO Kyoto-Karasumaoike Kyoto
Hotel SHIZUTETSU HOTEL PREZIO Kyoto-Karasumaoike
SHIZUTETSU HOTEL PREZIO
SHIZUTETSU PREZIO
ShizutetsuHotel Prezio KyotoKarasumaoike
SHIZUTETSU HOTEL PREZIO Kyoto Karasumaoike Hotel
SHIZUTETSU HOTEL PREZIO Kyoto Karasumaoike Kyoto
SHIZUTETSU HOTEL PREZIO Kyoto Karasumaoike Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over SHIZUTETSU HOTEL PREZIO Kyoto Karasumaoike
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 jun 2025
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
NORIKO
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NORIKO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mauricio
Reisde met partner
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mauricio
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Claire
Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Claire
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Daelle
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Would Recommend
Daelle
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Paloma
Reisde met partner
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paloma
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
HAYASHI
9 mrt 2025
HAYASHI
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Yasuhiro
Zakenreiziger
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuhiro
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
yuma
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yuma
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Leonardo
27 dec 2024
Leonardo
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Tomoe
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoe
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Vladimir
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vladimir
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Prashanth
Zakenreiziger
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prashanth
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
SHUNJI
4 sep 2024
SHUNJI
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
cynthia
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
cynthia
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Takanori
17 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Takanori
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Whitney
Reisde met partner
5 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Whitney
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Simon
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
TAKESHI
16 apr 2024
TAKESHI
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Gustavo
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gustavo
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Ileana
Reisde met familie
17 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ileana
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
YOSHIAKI
Zakenreiziger
5 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHIAKI
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Megumi
2 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten