Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa
Hotel in Kyoto, op loopafstand van Nijō-kasteel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 652 beoordelingen
De prijs is € 47
7 aug - 8 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

329, Shimoichimonji-cho, Kyoto, Kyoto, 604-8335
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 1.004 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
GRAND JAPANING HOTEL Kuromonsanjo Kyoto
GRAND JAPANING Kuromonsanjo Kyoto
GRAND JAPANING Kuromonsanjo
GRAND JAPANING HOTEL Kuromonsanjo
M's INN OMIYA KUROMON
Meldia Stay Omiya KUROMON
Smart Kyoto Nijojo Horikawa
Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa Hotel
Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa Kyoto
Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
9,0/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
KOUKI
16 jun 2025
KOUKI
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
ヒトミ
2 jun 2025
Positief: Netheid
ヒトミ
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Fazilet
Reisde met partner
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fazilet
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Alejandra
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandra
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Joshua
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joshua
4 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Dave
9 mei 2025
Dave
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
KENJI
Zakenreiziger
26 apr 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
KENJI
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Miriam
Reisde met partner
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miriam
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
SCOTT
25 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to sleep
SCOTT
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Tino
15 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and quiet stay in Kyoto
Tino
5 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
yukihiro
9 dec 2019
Negatief: Comfort kamer
yukihiro
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 dec 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Takumi
26 nov 2019
Takumi
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Sebastien
15 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good value
Sebastien
7 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
新しいので綺麗でした。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 okt 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 okt 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
27 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
VanderValkHotels-hotels in Velsen-NoordAppartementen Noord-BrabantVilla Riviera ResortVakantieparken DevonNH Hamburg AltonaBoetiek hotel BonAparte - LochemHotels nabij Belmonte ArboretumBitzaro Palace Hotel - All inclusiveCrowne Plaza Istanbul Florya by IHGKoh Chang Paradise Resort & SpaHapimag Resort DamnoniDelta Hotel Vlaardingen1926 Le Soleil Hotel & SPA5-sterrenhotels in AchterhoekBoutique Hotel EleanorHoliday Inn Express Amsterdam - South by IHGAll inclusive hotels in BudapestGuesthouse Meguri Inari
Vluchten
Vakantiehuizen