Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Kyoto, op enkele stappen van Shijo-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station

Exterieur
Tweepersoonskamer, niet-roken | Een bureau, gratis wifi, beddengoed
Wasruimte
Gang
Receptie

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
494 Fujiokacho, Nakagyo, Kyoto, Kyoto, 604-8334

In de buurt

  • Shijo-straat - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Nijō-kasteel - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Markt van Nishiki - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Kawaramachi-straat - 3 min. rijden - 2.0 km
  • Kyototoren - 3 min. rijden - 2.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Omiya - 2 min. lopen
  • Station Nijojo-mae - 11 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 56 min. rijden

Restaurants

  • ‪コメダ珈琲店四条大宮店 - ‬2 min. lopen
  • ‪Tully's Coffee - ‬2 min. lopen
  • ‪新宿会館 - ‬1 min. lopen
  • 魚酒うどん マルキ
  • ‪美味酒房ちらん - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station

Hotel in de buurt van Nijō-kasteel
Een ligging in de buurt van Markt van Nishiki en Shijo-straat en faciliteiten zoals wasvoorzieningen maken van Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station de ideale bestemming. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station zijn uitgerust met gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met toiletten met elektronisch bidet en bad-/douchecombinaties
  • Koelkasten, verwarming en schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 06.00 uur en middernacht geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

GRAND JAPANING KYOTO SHIJO OMIYA
GRAND JAPANING KYOTO SHIJO OM
GRAND JAPANING HOTEL KYOTO SHIJO OMIYA
M's INN SHIJO OMIYA
Meldia Stay SHIJO OMIYA
Smart Kyoto Shijo Omiya Kyoto
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station Hotel
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station Kyoto
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station te parkeren?

Bij Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station?

Dit hotel ligt in Binnenstad Kyoto, binnen 15 minuten lopen van Shijo-straat, Nijō-kasteel en Markt van Nishiki. Ook Kawaramachi-straat en Kyototoren liggen binnen 3 km afstand. Station Omiya ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Shijo-Omiya Station is het 3 minuten lopen.

Beoordelingen over Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya Station

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 36 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 30 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 88 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 88 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything waa very clean! The room had everything you needed! The matres was a little harder than we were used to, but beside that perfect!
19 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Dayan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is just two blocks from the train station, very clean, and has friendly and helpful staff. I’ll definitely book it again.
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

toshihiro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

SAORI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

駅近で便利

駅近で立地もよく清潔感ありました。 ありがとうございました。
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Francesco

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Con Expedia c’è poco da fidarsi
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Hiroya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
コスパか良かった
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

shoichiro

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2泊しました。受付の人は親切で感じが良かったです。 部屋もコンパクトですが狭すぎないし、ベッド、寝巻き、バスタオルも清潔で、快適に過ごせました。 気になった事は、エアコンをふと見たらフィルターにホコリがびっしり付いててエアコン付けるのを躊躇しました。朝方寒かったので付けましたが、フィルターの汚れが目で確認できる高さに設置してあるので、フィルターの掃除もしてくれると嬉しいです。 あと、トイレットペーパーが異常に少なかったです。2連ついてましたが1ロールが3分の1の量でした。 替えも棚に無かったので、1人で2泊しましたが、足りるのか?と使用する度に少し不安になりました。 それ以外は、とても快適でした。
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jonathan

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Misa

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Kai

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
手頃な価格で居酒屋など近くに多数あり飲み歩きを楽しめました。 ホテル自体清潔でユニットバスもとても綺麗でした。

10/10 – Uitstekend

みねこ

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Keisaku

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
言うことないくらいの快適さ。コスパに優れています。次回も利用したいです。
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

WATANABE

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service

サービス悪い

4泊させていただきました。 綺麗で、広すぎず狭すぎず 中型のキャリーバッグも余裕で広げられます。 しかし、清掃は3日に1度でタオルが2日分しか置いてなく、一日分足りないので交換して欲しいと言っても濡れたまま使ってくださいと お断りされて交換していただけなかったのが非常に残念でした。 清掃もゴミがすてられてなかったです。 安いので仕方ないですが、サービス面は非常に悪いです。京都には仕事で行くことが多くて ホテル使うことは多いですが ここまでサービス悪いのは初めてです。 私は二度と使いません。
4 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

yuki

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Kazuaki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

新しくてシンプルで快適

部屋数も少ないホテルですが、新しくきれいで部屋には最低限のアメニティしか置いてありません。旅慣れた人はシンプルに過ごせると思います。 駅から近く、コンビニや飲食店もすぐ近くにあるので便利ですが、町家に囲まれているので静かです。
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Horie

2 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適に過ごせました。シンプルステイ向きです。ベッドは硬め、部屋は広くはないものの機能的で狭いと感じない作りでした。
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

KAZUO

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設が綺麗で1人での宿泊にはとても良かったです
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Hiroyuki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Pohnnapa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

เงียบสงบ สะดวก สะอาด

ทำเลดี ไม่ไกลจากแหล่งท่องเที่ยว สงบเงียบ ทางโรงแรมให้ความช่วยเหลือดีมาก
3 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
トイレの便座を暖かいのに替えて下さい。メールの案内が初めて宿泊する者にはわかりにくかった。しかしキーレスエントリーは便利。
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Kyle, Las vegas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place, nice staff, good bathroom, just wish the bed was a bit softer
7 nachten verbleven in oktober 2019